2012-12-06, 17:26
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Eller är allt bara newage-flumm och absolut ingen anledning att förlåta eller inse vad sin själ är?

Tv, .... ja.
Citera
2012-12-06, 17:42
Medlem
BlackJewels avatar
[quote=KungPungPat]
Citat:
Det är din tv som säger till dig att världen ska gå under inte jag ..

hahah inte nått tecken, använd youtube och kolla upp det..

Youtube och TV som alltså är underlag för ditt spretande här i forumet, kunde tro det...

Citat:
Som sagt det har funnits teknologier redan 1970 som kunde avsluta alla monotoma arbeten, det är bara att människor accepterar att arbeta för saker som tillverkas gratis av nån annan när allt som växer av solstrålar eller packeteras av askiner borde ses som ett arv som indianerna såg det, deras folk ärver deras land och allt som växer på, dom behöver inte arbeta som några slavar medans teknologi tar semaster..
Vad har detta med topic att göra... ?

Citat:
Tyvär jag har tänkt..
Nu skryter du lite väl..

Citat:
Det är väldigt många som menar att det alltid blir 3 dagar mörker när polerna shiftar så ni kommer nog få hjärtattack allihopa som inte tror på nånting utanför skolans trygga salar..
Jisses.. vilket fäktande mot dessa ständiga antagonister i ditt lilla huvud.. du är ännu en som skulle må bra av att pausera intenet och skaffa dig riktiga underlag och referenser, det ante mig att dina källor är lika upplösbara som en fejkad displayruta.

Ännu en gång... framstår du igen att bifinna dig i abstinens, med skadad tankeföring..

Citat:
Jag gick också till skolan och lärde mig.. på 4 år så kunde vi både räkna, skriva, engelska..
Sen var det 9 år av repetering av det vi lärt oss, 8 timmar per dag och jag tyckte det var fruktansvärt ogivande att bli tvingad..
Ditt intellekt var helt enkelt inte mottagligt, däremot att pressa in ännu mer gaser och stoff och ur det kommer dessa gravt splittrade tankestoff du för ut här, inte konstigt att du står offer för långsökt blavatskysmörja..

Citat:
Nej barn har ingen rätt att påverka eller ta sovmorgon och deras perspektiv ignoreras totalt.
Det kom ju vetenskap på att barn behöver mycket sömn när dom blir kösnmogna för kroppen gör massa förändringar som drar energi..
Oh så pedagogiskt.. mannen med insikter talar, du är ju verkligen stabil...

Citat:
Men jag är bara en foliehatt så lyssna inte på mig.. fortsätt plugga..
Nå.. en glimt av insikt..
Citera
2012-12-06, 17:52
Medlem
koffskis avatar
KungPungPat, det känns bara som du projicerar dina egna problem på samhället.
Dessutom har det du skrivit inte något med topic att göra.
Citera
2012-12-06, 22:22
Medlem
KungPungPats avatar
[quote=BlackJewel]
Citat:
Youtube och TV som alltså är underlag för ditt spretande här i forumet, kunde tro det...

Har inte kollat på tv på flera år nu. Youtube har varit välanvändt dock för sanningen kunde komma ut där om nånstans..

Citat:
Ursprungligen postat av koffski
KungPungPat, det känns bara som du projicerar dina egna problem på samhället.
Dessutom har det du skrivit inte något med topic att göra.

Känns som att du inte vill inse samhällets problem och istället önskar du att det var mig det var fel på..

Allt är väl bevis för men ni vill ju inte diskutera dom egentlige vetenskapliga bevisen för vad gud är alltså vart allt kom ifrån..

Det som jag skulle vilja diskutera är om ni tror på varningen och "tipset" från högre dimensioner om 21 December?

Det är väl det ultimata beviset som kommer nu.. Jag kan förstå att det antagligen kan vara svårt att tro på andra dimensioner om man inte ens tror på en gud eller att nånting är intelligent designat i universum trots att bevisen är överflödiga..

eller ens att konspirationsteorier existerar hahaha då är man på djupt vatten om man inte ens börjat kolla upp sånnt för skolan lärde så många ord att säga till folk, foliehattar, psykos, knarkare.. osv..
Klart man inte ska lyssna på vissa människor, religiösa också.. Alla är galna..

hahahaha finns inga bevis kommer ni säga, strawman och andra ord från den listan ni lärt er med ord ni kan säga när ni vill undvika att lära er ..
Senast redigerad av KungPungPat 2012-12-06 kl. 22:25.
Citera
2012-12-06, 22:43
Medlem
Norrbottenss avatar

Om jag förstår dig rätt så kommer bevisen Dec 21?!

Lovar du att komma hit till forumet och erkänna att du är en stor jävla fåne om inget 5D dyker upp?
Citera
2012-12-06, 22:59
Medlem
KungPungPats avatar
[quote=Norrbottens]
Citat:

Om jag förstår dig rätt så kommer bevisen Dec 21?!

Lovar du att komma hit till forumet och erkänna att du är en stor jävla fåne om inget 5D dyker upp?

5D kommer inte dyka upp för dom som har rädsla och inte kan förlåta..

Bara dom som höjt sina energier kan komma över till högre vibration så ingen kommer nog skriva nånting i nått forum..

3 dagar mörker säger jättemånga olika människor som inte du lyssnar på online..
Citera
2012-12-06, 23:38
Medlem
Norrbottenss avatar
[quote=KungPungPat]
Citat:
Ursprungligen postat av Norrbottens
[spoiler]

5D kommer inte dyka upp för dom som har rädsla och inte kan förlåta..

Bara dom som höjt sina energier kan komma över till högre vibration så ingen kommer nog skriva nånting i nått forum..

3 dagar mörker säger jättemånga olika människor som inte du lyssnar på online..

Vilka är det alltså som kommer att märka av detta 5D?

Kommer vi andra att märka av det på något sätt? T.ex genom att studera sådana som dig, som redan befinner sig i 5D?

Kommer de att försvinna från vår jord?
Citera
2012-12-07, 00:09
Medlem
KungPungPats avatar
[quote=Norrbottens]
Citat:

Vilka är det alltså som kommer att märka av detta 5D?

Kommer vi andra att märka av det på något sätt? T.ex genom att studera sådana som dig, som redan befinner sig i 5D?

Kommer de att försvinna från vår jord?

Dom som kan rensa bort all rädsla och förlåta alla och gå vidare.. Har höga energier och kan komm till 5d..

Klart dom försvinner om dom får en högre vibration.. Precis som ufon kan försvinna bara genom att gå mellan dimensioner..
Citera
2012-12-07, 00:19
Medlem
Norrbottenss avatar
[quote=KungPungPat]
Citat:
Ursprungligen postat av Norrbottens

Dom som kan rensa bort all rädsla och förlåta alla och gå vidare.. Har höga energier och kan komm till 5d..

Klart dom försvinner om dom får en högre vibration.. Precis som ufon kan försvinna bara genom att gå mellan dimensioner..

Så vi kan alltså förvänta oss att en mängd människor kommer att (i vissa fall iaf) försvinna framför ögonen på andra?!

Har du någon som helst koll på hur många människor det kan handla om?

Håller du med om att en sådan händelse omöjligtvis skulle missa att hamna på t.ex rapport?

Kommer du att dyka upp här på forumet Dec 22 om det visar sig att du hade fel?

Vad innebär det för dig personligen om inget händer/du har fel?
Citera
2012-12-07, 00:52
Medlem
KungPungPats avatar
[quote=Norrbottens]
Citat:
Så vi kan alltså förvänta oss att en mängd människor kommer att (i vissa fall iaf) försvinna framför ögonen på andra?!

Har du någon som helst koll på hur många människor det kan handla om?

Håller du med om att en sådan händelse omöjligtvis skulle missa att hamna på t.ex rapport?

Kommer du att dyka upp här på forumet Dec 22 om det visar sig att du hade fel?

Vad innebär det för dig personligen om inget händer/du har fel?

Jag vet inte vissa säger ju wormhole också så om du ser en tunnel så kuta, hahaha nä men jag vet faktist inte, men försöker samla så mycket info jag kan..

15% av befolkningen på planeten kommer klara att förlåta alla och rensa rädsla, och äta naturligt, inge kött..

Jag vet ingenting men jag ser inte mig komma tillbaka och skriva nånting om att jag hade fel men min uppfattning efter 10 år som Neo på internet, sitter i år efter år och letar sanningen, sanningen om vad samhället är och vetennskap. Korruption, osv osv..

VAd ska ni göra när alla människor som kan förlåta alla och inte har rädsla försvinner ?
det är den frågan jag skulle vilja fråga alla som är rädda vid den här tidpunkten..

När ska man börja be till gud?
När beviset för gud och satan kommer på samma gång?0

KRam
Citera
2012-12-07, 01:07
Medlem
Norrbottenss avatar
Citat:

Jag vet inte vissa säger ju wormhole också så om du ser en tunnel så kuta, hahaha nä men jag vet faktist inte, men försöker samla så mycket info jag kan..

15% av befolkningen på planeten kommer klara att förlåta alla och rensa rädsla, och äta naturligt, inge kött..

Jag vet ingenting men jag ser inte mig komma tillbaka och skriva nånting om att jag hade fel men min uppfattning efter 10 år som Neo på internet, sitter i år efter år och letar sanningen, sanningen om vad samhället är och vetennskap. Korruption, osv osv..

VAd ska ni göra när alla människor som kan förlåta alla och inte har rädsla försvinner ?
det är den frågan jag skulle vilja fråga alla som är rädda vid den här tidpunkten..

När ska man börja be till gud?
När beviset för gud och satan kommer på samma gång?0

KRam

Ok.

We´ll see.
Citera
2012-12-07, 01:14
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
När beviset för gud och satan kommer på samma gång?

Äntligen har du kokat foliehatts-excesserna ner till något substantiellt som kan verificeras.

Alltså: D 22. ser vi fram till antingen din forum disappearence-act eller till en serie fåniga bortförklaringer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in