[quote=KungPungPat]
Citat:
Det är din tv som säger till dig att världen ska gå under inte jag ..
hahah inte nått tecken, använd youtube och kolla upp det..
Youtube och TV som alltså är underlag för ditt spretande här i forumet, kunde tro det...
Citat:
Som sagt det har funnits teknologier redan 1970 som kunde avsluta alla monotoma arbeten, det är bara att människor accepterar att arbeta för saker som tillverkas gratis av nån annan när allt som växer av solstrålar eller packeteras av askiner borde ses som ett arv som indianerna såg det, deras folk ärver deras land och allt som växer på, dom behöver inte arbeta som några slavar medans teknologi tar semaster..
Vad har detta med topic att göra... ?
Citat:
Tyvär jag har tänkt..
Nu skryter du lite väl..
Citat:
Det är väldigt många som menar att det alltid blir 3 dagar mörker när polerna shiftar så ni kommer nog få hjärtattack allihopa som inte tror på nånting utanför skolans trygga salar..
Jisses.. vilket fäktande mot dessa ständiga antagonister i ditt lilla huvud.. du är ännu en som skulle må bra av att pausera intenet och skaffa dig riktiga underlag och referenser, det ante mig att dina källor är lika upplösbara som en fejkad displayruta.
Ännu en gång... framstår du igen att bifinna dig i abstinens, med skadad tankeföring..
Citat:
Jag gick också till skolan och lärde mig.. på 4 år så kunde vi både räkna, skriva, engelska..
Sen var det 9 år av repetering av det vi lärt oss, 8 timmar per dag och jag tyckte det var fruktansvärt ogivande att bli tvingad..
Ditt intellekt var helt enkelt inte mottagligt, däremot att pressa in ännu mer gaser och stoff och ur det kommer dessa gravt splittrade tankestoff du för ut här, inte konstigt att du står offer för långsökt blavatskysmörja..
Citat:
Nej barn har ingen rätt att påverka eller ta sovmorgon och deras perspektiv ignoreras totalt.
Det kom ju vetenskap på att barn behöver mycket sömn när dom blir kösnmogna för kroppen gör massa förändringar som drar energi..
Oh så pedagogiskt.. mannen med insikter talar, du är ju verkligen stabil...
Citat:
Men jag är bara en foliehatt så lyssna inte på mig.. fortsätt plugga..
Nå.. en glimt av insikt..