2013-01-01, 08:02
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hammaren
+2
+3
Citera
2013-01-02, 12:50
Medlem
IssaJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Som sagt..

En man som säger att han inte kan, och en man som säger att han kan..
Dom har oftast rätt båda två.

Jag har gjort det som ni aldrig kommer göra, jag har lyssnat på människor som talar om saker som är utanför ramarna. Varför inte när internet ger oss chansen att lyssna på vem som helst?
Internet ger alla en röst.

Ni borde kunna förstå (efter mycket omprogramering av hjärnan) att man kan lära sig nånting av alla.
Jag ser det som att man kan åtminstånde få lära sig varför konstiga personer som talar om konstiga saker får så extremt mycket likes på youtube..

Ni däremot skulle aldrig ens tänka tanken att lyssna på nån som talar om nånting som är utanför ramarna.

För tro det eller ej så har religionerna och samhället skrämmt bort er från internets hemligheter genom att i media skriva saker som att det inte går att lita på vad som sägs på internet = du ska passa dig för att lyssna på internet för om du lyssnar på fel sak då kan du bli dömmd till att brinna i helvetet..

Och ni hugger på betet med hull och hår, och nu ignorerar ni tillåmed mig som har bevisen för gud och vad ni är..

Men som sagt, det är upp till er själva att förstå skillnad på intelligent design och ingen design alls..
Och dessumtom upp till er att meditera och få bevis svart på vitt att ni kan lämna eran kropp med hjälp av eran astralkropp som egentligen är ni..

genom bönesvar, får vi bevisen, att Gud svarar på bön <3
vi kanske inte får just vad vi vill ha, men då vill kanske Jesus ge oss det vi behöver <3
Citera
2013-01-02, 13:19
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IssaJesus
genom bönesvar, får vi bevisen, att Gud svarar på bön <3
vi kanske inte får just vad vi vill ha, men då vill kanske Jesus ge oss det vi behöver <3

Ja du får väl tro att gud är en person men jag har kollat på för mycket vetenskap om vad gud är för att tro att gudar springer runt på 2 ben..

Jo "Jesus" kommer ge dig det du behöver.. Men det kommer inte vara Jesus du avudar utan satan själv som vill bli avgudad av er som tror att gudar springer runt på 2 ben, han kommer bara se ut som Jesus för att ni ska avguda han..
Citera
2013-01-02, 14:48
Medlem
Puffarns avatar
Ingen religiös grupp mår psykiskt bättre (de är däremot överrepresenterade bland psykiskt sjuka), fysiskt bättre, har mer/mindre otur.
I fängelse är religiösa överrepresenterade (tro mig, jag har varit där), bland lågutbildade är de överrepresenyterade.
Deras barn dör lika ofta som andras. De har inte längre medellivslängd eller tillfrisknar fortare än de som inte ber för det eller tror.

Ni kan så klart inte bevisa era Gudar genom att ta kort på dem eller be dem komma och presentera sig, ok.

Men ni säger alltid att era böner besvaras och att er tro hjälper er.
Hur då, det finns INGA fördelar som kan visas statistiskt.

"Statistik och statistik, det säger ju inget, det är värdsliga saker som inte kan användas för att påvisa nyttan med en tro."

Jaså, så vad ÄR nyttan med denna tro då? Ingen kan påvisa den sann, många kan göra tvärt om.
Miljarder människor ber trots att det är BEVISAT meningslöst.
Ingen grupp troende lever friskare mindre olycksdrabbade liv.

ALLA troende säger att de får bönesvar... Så, vi kan lägga till lögn som en mycket vanlig vana för troende även om den kommer sig av att de verkligen VILL att lögnen ska vara sann. Det talar för psykisk sjukdom för övrigt när de gång efter annan sett att inget de ber om ges dem. Tillfriskna efter sina förkylningar hade de gjort lika snabbt utan sin bön. Även detta finns komparativa studier på.

Man skulle klassa detta som psykisk sjukdom om det inte varit ett kulturellt och historiskt arv.
När människor tror på låtsaskompisar och säger att de gör saker som inte inträffar så är man psyksjuk, ELLER gravt indoktrinerad.

Om jag med fullt allvar kommer hem till miin familj och säger att mitt husdjur lovat mig evigt liv och lycka efter döden om jag bara rensar hans låda lite oftare, ger honom godare mat och inte tror på andra katter som talar med mig då han är en gud som besöker jorden så skulle jag bli institutionaliserad.
Byter jag ut katten mot Jesus eller Muhammed så är jag religiös.

Now, VAD är det som gör att ni inte skulle tro på min katt och historien där om men skulle gratulera mig om jag hörde Jesus eller Muhammed (ed) kalla mig till sin religion?

Jo, era egna indoktrinerade (förhoppningsvis) eller sjuka sinnen. Vad är det annars.

Förklara...
Hade ni fått samma uppenbarelse utan indoktrinering?
Ok, varför kommer det tex aldrig ut en kristen indian ur Amazonas trots att de aldrig råkat ut för samma indoktrinering som er?
Hatar gud Indianer?
Citera
2013-01-02, 15:07
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puffarn
Ingen religiös grupp mår psykiskt bättre (de är däremot överrepresenterade bland psykiskt sjuka), fysiskt bättre, har mer/mindre otur.
I fängelse är religiösa överrepresenterade (tro mig, jag har varit där), bland lågutbildade är de överrepresenyterade.
Deras barn dör lika ofta som andras. De har inte längre medellivslängd eller tillfrisknar fortare än de som inte ber för det eller tror.

Ni kan så klart inte bevisa era Gudar genom att ta kort på dem eller be dem komma och presentera sig, ok.

Men ni säger alltid att era böner besvaras och att er tro hjälper er.
Hur då, det finns INGA fördelar som kan visas statistiskt.

"Statistik och statistik, det säger ju inget, det är värdsliga saker som inte kan användas för att påvisa nyttan med en tro."

Jaså, så vad ÄR nyttan med denna tro då? Ingen kan påvisa den sann, många kan göra tvärt om.
Miljarder människor ber trots att det är BEVISAT meningslöst.
Ingen grupp troende lever friskare mindre olycksdrabbade liv.

ALLA troende säger att de får bönesvar... Så, vi kan lägga till lögn som en mycket vanlig vana för troende även om den kommer sig av att de verkligen VILL att lögnen ska vara sann. Det talar för psykisk sjukdom för övrigt när de gång efter annan sett att inget de ber om ges dem. Tillfriskna efter sina förkylningar hade de gjort lika snabbt utan sin bön. Även detta finns komparativa studier på.

Man skulle klassa detta som psykisk sjukdom om det inte varit ett kulturellt och historiskt arv.
När människor tror på låtsaskompisar och säger att de gör saker som inte inträffar så är man psyksjuk, ELLER gravt indoktrinerad.

Om jag med fullt allvar kommer hem till miin familj och säger att mitt husdjur lovat mig evigt liv och lycka efter döden om jag bara rensar hans låda lite oftare, ger honom godare mat och inte tror på andra katter som talar med mig då han är en gud som besöker jorden så skulle jag bli institutionaliserad.
Byter jag ut katten mot Jesus eller Muhammed så är jag religiös.

Now, VAD är det som gör att ni inte skulle tro på min katt och historien där om men skulle gratulera mig om jag hörde Jesus eller Muhammed (ed) kalla mig till sin religion?

Jo, era egna indoktrinerade (förhoppningsvis) eller sjuka sinnen. Vad är det annars.

Förklara...
Hade ni fått samma uppenbarelse utan indoktrinering?
Ok, varför kommer det tex aldrig ut en kristen indian ur Amazonas trots att de aldrig råkat ut för samma indoktrinering som er?
Hatar gud Indianer?

Klart religioner skapar människor som är så pass vilsna att dom avgudar nånting dom inte själv förstår eller tror på.. Och ja det borde kunna jämföras med psykologisk störning.

Ni är lika indoktrinerade av religioner som dom som tror på religionerna..

För ni har valt att enbart tro på saker som går att bevisa.

Då försvinner all information om vad ni är, vad själen är, vad gud är enligt vetenskapen, vad enegrier som vi inte kan se är för något, och hur allt hänger ihop försvinner också..

Ni är helt enkelt blinda, ni som tror på samhälets veteskapliga verison om att evolution är förklaringen på allt..

Och även ni som tror på religioner har blivit totalt lurade..

Och ni skriver att jag är foliehatten och att jag tror på religioner, när det enda jag gjort är att fått förklarat för mig vetenskapligt vad guud är, Einstein kallade gud för unified stringfield och bara folk som tror evolutionsteorin är förklaringen på allt, har svårt att förstå vad en intelligent design är och vad som krävs för att en intelligent design ska "uppstå"/kunna skapas..

Dags att vakna då , men det är bara foliehattens "nerknarkade" verklighetsuppfattningar som ni svenskar vet allt om..

Jo svenskar vet allt om droger och hur man kan jämföra alla droger med den enda drogen som svenskar känner till, alkohol...

hahaha kram gott folk
Citera
2013-01-02, 15:20
Medlem
Puffarns avatar
Citat:
Klart religioner skapar människor som är så pass vilsna att dom avgudar nånting dom inte själv förstår eller tror på.. Och ja det borde kunna jämföras med psykologisk störning.

Ni är lika indoktrinerade av religioner som dom som tror på religionerna..

För ni har valt att enbart tro på saker som går att bevisa.

Då försvinner all information om vad ni är, vad själen är, vad gud är enligt vetenskapen, vad enegrier som vi inte kan se är för något, och hur allt hänger ihop försvinner också..

Ni är helt enkelt blinda, ni som tror på samhälets veteskapliga verison om att evolution är förklaringen på allt..

Och även ni som tror på religioner har blivit totalt lurade..

Och ni skriver att jag är foliehatten och att jag tror på religioner, när det enda jag gjort är att fått förklarat för mig vetenskapligt vad guud är, Einstein kallade gud för unified stringfield och bara folk som tror evolutionsteorin är förklaringen på allt, har svårt att förstå vad en intelligent design är och vad som krävs för att en intelligent design ska "uppstå"/kunna skapas..

Dags att vakna då , men det är bara foliehattens "nerknarkade" verklighetsuppfattningar som ni svenskar vet allt om..

Jo svenskar vet allt om droger och hur man kan jämföra alla droger med den enda drogen som svenskar känner till, alkohol...

hahaha kram gott folk

Ja, jag tror bara på saker som går att bevisa eller med mycket hög sannolikhet kan påvisas.
När jag åkt tillräckligt länge österut så tror jag tex att jag kommer tillbaks till samma plats jag började ifrån för att det är bevisat trots att ingen som inte sett det bevisas skulle tro på mig om jag säger att jorden är rund.

Jag har suttit på kåken för gräs/hasch-brott för övrigt (och ganska länge) men dricker extremt sällan och tar inget annat så du kan ta bort mig från dem som ser ner på dig för att du flummar.

Du säger att religionerna har fel men att det övernaturliga finns.
Jag säger:
Nej.

Varför?

Jo, för att oavsett på vilket sätt denna övernaturlighet hade samverkat med vår värd ÄVEN om det inte kunnat påvisas direkt så hade det ändå visat sig i studier av grupperna som säger sig uppleva detta då de säger sig ha nytta av kontakten.

Är de lyckligare, mer lyckosamma, friskare osv....

Nope, och DET är bevisat.
Senast redigerad av Puffarn 2013-01-02 kl. 15:24.
Citera
2013-01-02, 15:31
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ja, jag tror bara på saker som går att bevisa eller med mycket hög sannolikhet kan påvisas.
När jag åkt tillräckligt länge österut så tror jag tex att jag kommer tillbaks till samma plats jag började ifrån för att det är bevisat trots att ingen som inte sett det bevisas skulle tro på mig om jag säger att jorden är rund.

Jag har suttit på kåken för gräs/hash-brott för övrigt (och ganska länge) men dricker extremt sällan och tar inget annat så du kan ta bort mig från dem som ser ner på dig för att du flummar.

Du säger att religionerna har fel men att det övernaturliga finns.
Jag säger:
Nej.

Varför?

Jo, för att oavsett på vilket sätt denna övernaturlighet hade samverkat med vår värd ÄVEN om det inte kunnat påvisas direkt så hade det ändå visat sig i studier av grupperna som säger sig uppleva detta då de säger sig ha nytta av kontakten.

Är de lyckligare, mer lyckosamma, friskare osv....

Nope, och DET är bevisat.

Ja det är ju skönt att höra att du inte dömmer andra och du ska veta att jag inte dömmer dig för ditt brott heller..

Men vi är ganska ensamma om det i Sverige där man gillar att dömma allt och alla

Nej jag tror inte på nått övernaturligt, förutom människors övernaturliga intelligensbefrielse som utvecklats genom skolplikt och media/reklam programering av deras hjärnor..

Men jag tror det beror på att dom avgudar nånting utanför sig själva som dom inte ens vet vad det är, men religionerna säger ju att dom kan hamna i helvetet om dom inte passar sig , och kommer i tid till kyrkan, för gud är som en arg människa som sitter och dömmer människor efter livet är slut..

Klart man blir depprimerad om man tror att det är sanningen, att man ska avguda och slänga sina energier på nånting man inte vet vad det är..

Ungefär som ni i samhället gör, slänger alla era energier för at kunna avguda nånting (pengar) som ni inte vet vad det är och är utanför er själva..

Och inte kunde ni ana att satan själv har skapat både pengar och religioner, och själva tanken om att ni ska avguda saker utanför er själva..
Citera
2013-01-02, 16:56
Medlem
Puffarns avatar
Citat:
Ja det är ju skönt att höra att du inte dömmer andra och du ska veta att jag inte dömmer dig för ditt brott heller..

Men vi är ganska ensamma om det i Sverige där man gillar att dömma allt och alla

Nej jag tror inte på nått övernaturligt, förutom människors övernaturliga intelligensbefrielse som utvecklats genom skolplikt och media/reklam programering av deras hjärnor..

Men jag tror det beror på att dom avgudar nånting utanför sig själva som dom inte ens vet vad det är, men religionerna säger ju att dom kan hamna i helvetet om dom inte passar sig , och kommer i tid till kyrkan, för gud är som en arg människa som sitter och dömmer människor efter livet är slut..

Klart man blir depprimerad om man tror att det är sanningen, att man ska avguda och slänga sina energier på nånting man inte vet vad det är..

Ungefär som ni i samhället gör, slänger alla era energier för at kunna avguda nånting (pengar) som ni inte vet vad det är och är utanför er själva..

Och inte kunde ni ana att satan själv har skapat både pengar och religioner, och själva tanken om att ni ska avguda saker utanför er själva..

Ok, på ett filosofiskt plan håller jag med om det mesta av det där MEN...
Att du inte kallar övernaturliga saker övernaturliga betyder inte att de inte är det.

Så jo, du tror på det övernaturliga. Det icke påvisbara. Inte allt, men sure as heck en del. Du kan inte lägga fram sådana saker som om de vore fakta. Du kan däremot säga att du tror på dem och har haft upplevelser.
Citera
2013-01-02, 17:21
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ok, på ett filosofiskt plan håller jag med om det mesta av det där MEN...
Att du inte kallar övernaturliga saker övernaturliga betyder inte att de inte är det.

Så jo, du tror på det övernaturliga. Det icke påvisbara. Inte allt, men sure as heck en del. Du kan inte lägga fram sådana saker som om de vore fakta. Du kan däremot säga att du tror på dem och har haft upplevelser.

Jag har utvecklat min egenskap att kunna avgöra om nån pratar från hjärtat eller inte..

Jag började lyssna på människor på internet och märkte att det var lite annat bakom orden i jämförelse med politikers sätt att aldrig ge några raka svar eller nån fakta..

Sen har jag pusslat med vetenskap och folks åsikter på det som är utanför det bevisbara. Som korruption i samhället , klart det är omöjligt att bevisa så länge inte politiker erkänner att dom är korrupta eller hur?

Det är inte svårt att avgöra om nån är ärlig eller drar en lögn, kolla på internet, jämför politiker men vanligt folk och se själv hur enkelt det är att dra en linje mellan profesionella lögnare och vanligt folk som har ett anat syfte med det dom säger..

Och jag får lixom bara läsa folk som varken läst vetenskapen eller hört på några människor, medans jag har passat på och lära mig så mycket och brett som möjligt och samtidigt lyssna på alla sidor i olika frågor.. Bara för internet öppnade den dörren och jag gick igenom för att jag behövde svar som politiker och samhället inte gav.

Och nu sitter vi här..

Gud är bevisad med vetenskap och logiskt tänkande som alla har..

Allt och alla en del av det som folk kallat för gud, ett intelligent energinät som allt och alla är en del av och som finns överallt.. Har även hört att det är mörk materia som är gud som kanske är det som atomerna snurrar runt och som vi kan se med starkt mikroskop..

Som skrivet förut att om du zoomar in på din hand eller en betongvägg så kommer du alltid se samma sak, atomer som snurrar snabbt runt 99,9% luft/antgaligen mörk materia..

Och så har vi religionerna som ska kriga mot varandra..
Vita mot svart och svarta mot vita..
Rika mot fattiga.

Osv osv..

Och alla är fortfarande en, men politikerna tjänar på att dela upp os i 511 olika folkgrupper så vi kan kriga mellan folkgrupperna sitället för att se den verkliga boven..

Religionerna och staten fick folket att inte förstå att dom är eviga själar och vi alla är en..
Och gud har alltid funnits och är allt och inte nån som springer runt på 2 ben, som många kristna och muslimer antagligen kommer att tro om nån utomjording skulle komma och presentera sig som Elohim.
klart dom skulle avguda Elohim utan att förstå att det egentligen är Satan, eftersom Elohim antgaligen inte kommer hit innan vi skapat fred och bjudit in dom..
Om dom ens existerar, vi skulle inte få reda på det innan vi skapat fred så..

detta är bara min syn..

Har vi inte skapat fred på Jorden, och en utomjording kommer och säger sig viljaskapa fred och rädda människor.. Då är det Satan själv som har kommit för att göra "endtimes"..

Har vi däremot skapat fred på Jorden (mycket osannolikt). Så skulle Elohim direkt dyka upp och ge oss teknologier som är 25 000 år före våran utveckling teknologiskt..

Så det är människor som avgör antar jag och det ser ut som satan är den som kommer att dyka upp för många av er..

Tur som fan att man förstår vad gud är och dessumtom pengars funktion som inte är att göra det enklare att utbyta tjänster eller vadfan dom menar att pengar skulle användas till..
'
Jag tror inte på något övernaturligt men högre dimensioner "tror" jag på trots att jag tycker det är ganska bevisat eftersom vi kan dra ut i 4e dimensionen och flyga med våran astralkropp..

Det enda övernaturliga är kanske vi egentligen när man ser det från det vetenskapliga som menar att vi har 2 kroppar..

Astralresande är väl fullt bevisbart?
Men på egen hand då dvs..
Citera
2013-01-02, 18:05
Medlem
Puffarns avatar
Citat:
Jag har utvecklat min egenskap att kunna avgöra om nån pratar från hjärtat eller inte..

Jag började lyssna på människor på internet och märkte att det var lite annat bakom orden i jämförelse med politikers sätt att aldrig ge några raka svar eller nån fakta..

Sen har jag pusslat med vetenskap och folks åsikter på det som är utanför det bevisbara. Som korruption i samhället , klart det är omöjligt att bevisa så länge inte politiker erkänner att dom är korrupta eller hur?

Det är inte svårt att avgöra om nån är ärlig eller drar en lögn, kolla på internet, jämför politiker men vanligt folk och se själv hur enkelt det är att dra en linje mellan profesionella lögnare och vanligt folk som har ett anat syfte med det dom säger..

Och jag får lixom bara läsa folk som varken läst vetenskapen eller hört på några människor, medans jag har passat på och lära mig så mycket och brett som möjligt och samtidigt lyssna på alla sidor i olika frågor.. Bara för internet öppnade den dörren och jag gick igenom för att jag behövde svar som politiker och samhället inte gav.

Och nu sitter vi här..

Gud är bevisad med vetenskap och logiskt tänkande som alla har..

Allt och alla en del av det som folk kallat för gud, ett intelligent energinät som allt och alla är en del av och som finns överallt.. Har även hört att det är mörk materia som är gud som kanske är det som atomerna snurrar runt och som vi kan se med starkt mikroskop..

Som skrivet förut att om du zoomar in på din hand eller en betongvägg så kommer du alltid se samma sak, atomer som snurrar snabbt runt 99,9% luft/antgaligen mörk materia..

Och så har vi religionerna som ska kriga mot varandra..
Vita mot svart och svarta mot vita..
Rika mot fattiga.

Osv osv..

Och alla är fortfarande en, men politikerna tjänar på att dela upp os i 511 olika folkgrupper så vi kan kriga mellan folkgrupperna sitället för att se den verkliga boven..

Religionerna och staten fick folket att inte förstå att dom är eviga själar och vi alla är en..
Och gud har alltid funnits och är allt och inte nån som springer runt på 2 ben, som många kristna och muslimer antagligen kommer att tro om nån utomjording skulle komma och presentera sig som Elohim.
klart dom skulle avguda Elohim utan att förstå att det egentligen är Satan, eftersom Elohim antgaligen inte kommer hit innan vi skapat fred och bjudit in dom..
Om dom ens existerar, vi skulle inte få reda på det innan vi skapat fred så..

detta är bara min syn..

Har vi inte skapat fred på Jorden, och en utomjording kommer och säger sig viljaskapa fred och rädda människor.. Då är det Satan själv som har kommit för att göra "endtimes"..

Har vi däremot skapat fred på Jorden (mycket osannolikt). Så skulle Elohim direkt dyka upp och ge oss teknologier som är 25 000 år före våran utveckling teknologiskt..

Så det är människor som avgör antar jag och det ser ut som satan är den som kommer att dyka upp för många av er..

Tur som fan att man förstår vad gud är och dessumtom pengars funktion som inte är att göra det enklare att utbyta tjänster eller vadfan dom menar att pengar skulle användas till..
'
Jag tror inte på något övernaturligt men högre dimensioner "tror" jag på trots att jag tycker det är ganska bevisat eftersom vi kan dra ut i 4e dimensionen och flyga med våran astralkropp..

Det enda övernaturliga är kanske vi egentligen när man ser det från det vetenskapliga som menar att vi har 2 kroppar..

Astralresande är väl fullt bevisbart?
Men på egen hand då dvs..

Ok, visa bevisen för astralresande tack så får vi se vad din definition av bevis är.

Ang folkgrupper så är det synd att vi delar in oss som vi gör men det är ingen som gör åt oss. Vi identiferar oss själva med grupper och har en tendens att se på dem som inte tillhör den med misstänksamhet. Något som evolutionen har inympat i oss under väldigt lång tid och som varit oss till nytta, inte längre dock. Våra samhällen har utvecklats mycket snabbare än vad vår biologi kunnat följa med.

Ang dimensioner så kanske du borde titta lite på några fysikkurser.
I Science Fiction så är en dimension en paralell värld men i verkligheten så är de extra dimensionerna efter våra tre (fyra om man räknar tiden) inte platser som något kan existera i eller som ens finns.
Dimension betyder i grund och botten bara riktning.
Flera av de extra dimensioner som man säger finns FINNS inte så som du menar det heller. En fysiker som säger att det finns ex 9 dimensioner har rätt utifrån sin synvinkel men han menar att det finns fler riktningar att ta hänsyn till, inte att det finns 9 dimensioner som saker kan finnas i.

Lika lite som att du bara kan finnas i den tredje dimensionen (djup sett från betraktaren) så kan någonting finnas i den 6e dimensionen (ex: Gud finns enbart i riktningen vänster sett från den här punkten) som fysiker använder för att förklara riktningar i kosmos. En dimension är för en fysiker vad en trafikskylt är för en bilist. Den pekar åt ett håll (i en riktning), det är allt.
Du liksom många blandar ihop populärkulturens dimensioner med det dimension verkligen betyder.
Dimension så som du menar det finns inte, och det finns inte minsta anledning att tro det heller.
Så de har samma sannolikhet som "Russel's Teapot" och ska således bevisas av den som påstår att de existerar då de är ett extraordinärt påstående. Precis som att jag inte behöver bevisa att Enhörningar och drakar inte finns, de som säger att de gör det har det ansvaret eftersom den kunskapen utmanar rådande bild.

Så, var är dessa bevis för Astralresande som du säger finns. Och vet du vad bevis faktiskt betyder?

Och no offence m8, jag gör skillnad mellan debatt och annan kommunikation. Jag anfaller det du säger, inte dig.
Senast redigerad av Puffarn 2013-01-02 kl. 18:17.
Citera
2013-01-02, 18:12
Medlem
Puffarns avatar
Citat:

Host!
Säger det vetenskapliga att vi har två kroppar?!

Vilken vetenskapsman har med vetenskaplig metod kommit fram till denna fakta?
Vetenskap är ett väldigt väldefinierat ord så jag hoppas du inte ljög nu.
Citera
2013-01-02, 18:19
Medlem
KungPungPats avatar
Det blir bevis för mig om en förklaring i en video om astralresande får 777 likes och 30 dislikes på youtube..

Jag har inte klarat av att resa än men det är väl förfan självklart att siffrorna skulle vara omvända om det inte fungerar för dom flesta som prövar..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in