Citat:
Hm... det kan jag hålla med dig om, och det finns även lite bevis för det, exempelvis spöken, troll, vättar och flygande tefat som materialiserar till vår 'dimension'. Men jag håller inte med om det där att världen ska bli 5D eller att jorden ska delas i två.
Ursprungligen postat av KungPungPat
Såklart kan vi inte se högre dimensioner men om vi kunde det så tror jag vi skulle se galaxer överallt i universum och inte som vi ser det iidag med massiva mellanrumm mellan galaxerna..
Men det är bara spekulationer..
Men det är bara spekulationer..
Är det från den här videon du fick informationen ifrån?: http://www.youtube.com/watch?v=pBJEm1BFPaw
Hon var väl den första som pratade om 3 dagar mörker och 5:te dimensionen, och sen har dom här andra som Dolores trott på henne? Jag vet för övrigt inte ens vad som menas med den 5:te dimensionen.
Citat:
Haha, jag har faktiskt aldrig rökt något, och jag vet inte ens hur jag skulle få tag på det...
hahaha klockrent men jag tror du kommer upp en diemnsion till om du röker nu så ta det lungt,
Jag har hört att man kan få intressanta upplevelser av det... men jag har massa insikter utan att ha tagit några droger, för att jag har insett metaforerna och kopplingen mellan alla religioner och mytologier.
Citat:
lol... hoppas du inser att jag bara skämtade om det där. Jag är dock relativt seriös om 'initiationsnivåerna'.
Ursprungligen postat av Bogomil
Sandlåda-auktoritets-tävling om vem som är i den 'högsta' dimensionen. Du vet ingenting om vilken 'dimension' jag är i.
För att detta besynnerliga 'argument' öht får värde, är det två premisser som måste granskas:
1. Att det dimensions-hierarki du hänvisar till finns.
2. Om du lidar av megalomani.
För att detta besynnerliga 'argument' öht får värde, är det två premisser som måste granskas:
1. Att det dimensions-hierarki du hänvisar till finns.
2. Om du lidar av megalomani.
Citat:
Det är inte den sortens initiation jag pratar om. De flesta människor har inte ens nått den första initiationsnivån. De som har nått andra initiationsnivån har full kontroll om sin astralkropp; är det något som du skulle påstå att du har?
Du lillponken, jag har själv 5-10 initieringer (beroende på hur man definierar det) från olika religioner, sekter m.m., och har faktisk gjort mig besväret med att granska hela initierings-konceptet per se.
Senast redigerad av elsydeon 2012-12-09 kl. 18:06.
Senast redigerad av elsydeon 2012-12-09 kl. 18:06.