2012-12-08, 20:46
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nofaith
Min personliga teori är att de som tror på "gud" är rädda för döden. Dom vill helt enkelt inte acceptera att när man dör så försvinner man för alltid och... that's it.

Bara man undviker att lyssna på folk som varit döda och blivit återupplivade, hypnos, meditering, psykadeliska droger , sen så är det ganska lungt..
Ja en till sak också tänk inte så mycket på sömn heller och att du lämnar kroppen varje natt.

Hur länge har internet funnits egentligen, har du inte lyssnat på nån av dom kategorierna av människor för att du vill veta sanningen?

Klart livet blir enklare om man tror att allt bara är slut, men det skulle vara ganska depprimerande och skulle antagligen fördärva hela livet om man går runt som en dåra och tror att man ska samla på sig så mycket så möjligt under sin livstid för sen existerar man inte längre..

Ganska typiskt om man blir återfödd och inte förstår att man får städa upp det man skräpar ner..
livstid efter livstid hålelr man på och krigar och skräpar ner för man tror att man har ett liv en kropp sen upphör man att existerar.. så dyker man upp i en ny kropp i skiten som man skapat med tidigare kroppen och så fortsätter det.. värre å värre tills man utrotar hela mänskligheten..

typ..
Citera
2012-12-08, 20:57
Medlem
nofaiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Bara man undviker att lyssna på folk som varit döda och blivit återupplivade, hypnos, meditering, psykadeliska droger , sen så är det ganska lungt..
Ja en till sak också tänk inte så mycket på sömn heller och att du lämnar kroppen varje natt.

Hur länge har internet funnits egentligen, har du inte lyssnat på nån av dom kategorierna av människor för att du vill veta sanningen?

Klart livet blir enklare om man tror att allt bara är slut, men det skulle vara ganska depprimerande och skulle antagligen fördärva hela livet om man går runt som en dåra och tror att man ska samla på sig så mycket så möjligt under sin livstid för sen existerar man inte längre..

Ganska typiskt om man blir återfödd och inte förstår att man får städa upp det man skräpar ner..
livstid efter livstid hålelr man på och krigar och skräpar ner för man tror att man har ett liv en kropp sen upphör man att existerar.. så dyker man upp i en ny kropp i skiten som man skapat med tidigare kroppen och så fortsätter det.. värre å värre tills man utrotar hela mänskligheten..

typ..

Det är så många man skall lyssna på nu för tiden, de som tror på Gud, Allah, Jehovas, Krishna, Astrologer, Tomten etc. Man blir alldeles snurrig.

Om ihopsamlande av tillgångar (pengar, bilar etc) skulle vara nån sorts mått på framgång då tar jag mig för pannan. Samma sak gäller krig, miljöförstöring etc.
Citera
2012-12-09, 03:24
Medlem
koffskis avatar
Citat:
Tur att din skolgång inte blivit diagnosbar änn för då kunde du fått hjälp med förvirringen om cannabis och allting som skolan tryckt i dig..
KRam

Problemet är inte cannabis, det har jag också brukat. Det handlar snarare om att du tror på allt som verkar "häftigt" och avvikande.
Citera
2012-12-09, 03:27
Medlem
koffskis avatar
Citat:
Jag vet en kille jag såg online som hade en låda där han kunde värma upp saker till 50 000 grader varmt, och sakerna försvann helt spårlöst utan rök.. Samma procedur som solen gör sa han..
Jag tror det var Hutchinson .

Vart skulle ni förklara att det tar vägen?

energi kan ju inte skapas ellr förstöras nivet..

Kolla länken överst i min signatur det är en rappare som rappar om att han höjjer sina energier med herbs..

Jag tror amerkikanerna legalisera droger för att höjja sina energier för att kunna dra till 5 D jorden..

Tänkt på att det kan vara falskt och du blivit lurad?...
Citera
2012-12-09, 12:43
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koffski
Problemet är inte cannabis, det har jag också brukat. Det handlar snarare om att du tror på allt som verkar "häftigt" och avvikande.

Lyssna på Koffski barn, gå inte runt och tro ni är häftiga genom att prata om att jorden kommer bli 2 jordklot, det skulle vara lika farligt som cannabis, ja många dör av cannabis,.. Iaf i politikernas fantasier , där dör alla av cannabis...

Citat:
Tänkt på att det kan vara falskt och du blivit lurad?...

JAg bryr mig inte jag kommer se till att höjja mina energier ändå, det värsta som kan hända är att man blir av med sjukdommar och får mer energi, typ..
Citera
2012-12-09, 12:47
Medlem
koffskis avatar
Citat:
Lyssna på Koffski barn, gå inte runt och tro ni är häftiga genom att prata om att jorden kommer bli 2 jordklot, det skulle vara lika farligt som cannabis, ja många dör av cannabis,.. Iaf i politikernas fantasier , där dör alla av cannabis...

JAg bryr mig inte jag kommer se till att höjja mina energier ändå, det värsta som kan hända är att man blir av med sjukdommar och får mer energi, typ..

Huh? På vilket sätt var det relevant till vad jag skrev?
Jag är inte emot cannabis så varför verkar du tro det?

Så du ignorerar att i huvud taget tänka på om du kan ha fel eller ha blivit lurad?
Bra inställning, ödmjuk och så.
Citera
2012-12-09, 12:56
Medlem
Bogomils avatar
Citat:

Det är uppenbart att du inte får mer energi. Du kan inte ens bemöda dig till att ge belägg för dina postulat.

Och som alla andra drogflummare sittar du passivt och fantiserar om världens elakhet, som du vill snicke-snacke bort.
Citera
2012-12-09, 13:24
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Huh? På vilket sätt var det relevant till vad jag skrev?
Jag är inte emot cannabis så varför verkar du tro det?

Så du ignorerar att i huvud taget tänka på om du kan ha fel eller ha blivit lurad?
Bra inställning, ödmjuk och så.

Ja sorry, bara jag som gillar att skriva sådär antar jag, för jag vet ju vad du skrev..
Inge illa menar hur som helst..

Men frågan är ju om budskapet som hon säger att hon fått från högre dimensioner, kan uppfattas som sanning.. Dolores.

Hon har skrivit 17 böcker så det är minst sagt en ganska välplanerade bluff som sträcker sig cirka 60 år, så där har vi ett äkta troll som får alla troll på fb att se klena ut.. Om hon bluffar..

Lyssnade på henne prata om henne kontakt med Notradamus idag och att han hade förklarat att det är små saker som händer som leder upp till ett krig som just då var Bill Clinton som startade krig som fortfarande är igång idag.. Nostradamus hade sagt att det finns vissa historiska händelser som man inte kan ändra på och som ska hända, tex atombomben var en sak som skulle hända enligt han, men när en sån historisk händelse ägt rumm så spretar mängder av möjligheter och vägar att gå upp för alla mäniskor att ta..

Vi har fått fri vilja vi människor och ingen högre får lägga sig i våran fria vilja, bara människor skapar ondska som hon förklarar det men ingen är ond från början innan man kommer in i en ny kropp..

Men så nu har vi lixom steg igen och jag vet inte vart det leder till med Reinfeldt och Sverigedemokraterna eller ska jag kalla dom för "eliten" kanske, dom har tillåtit USA att träna bombkrig över Sverige, samarbetat med Ryska soldater uppe i Norrland av nån väldigt konstig aneldning (för några år sen).

Vad kan man göra då egentligen, man kan bli slängd i fängelset eller skjuten om man försöker protestera som kravallerna i Göteborg.. Och människor verkar inte riktigt vilja inse vad politiker är än och vad hela systemet är ..

Då menar hur som helst Dolores att dom som fortfarande bryr sig om planeten och vill leva i fred och harmoni kommer att kunna göra det för enligt henne så har dom i andra dimensioner där det finns ägare för solsystem, galaxer och övervakare som ser till så allt går rätt till.. Nån har bestämmt att en ny planet skulle skapas åt oss för vi sprängde sönder den här planeten med kärnvapen för att vin repeterade historian ännu en gång och utrotade mänskligheten precis som rommarna och diverse imperium som styrs av psykopater utan empati..
Dom högre dimensionerna kan inte lägga sig i oss människor för vi har fått fri vilja men dom kan gga sig i om vi förstör planeten och det har vi redan försökt och antagligen lyckas också om det är som hon säger..

Jag vet inte men jag vill då inte vara kvar på den här planeten om det är som Dolores säger, så jag tänker höjja mina energier och förlåta alla, rädsla har jag inte för jag litar på att detta kommer att gå bra, jag har kännt för några år sen att jag har nån sorts stor "rymdfamilj" som jag kommer att komma ihåg för eller senare och det känns som det kommer närmare och nämrare..

Det finns människor som utomjordingar har satt i sändare i, Dolores hjälper sånna människor, utomjordingarna är inte onda utan dom mäniskorna är egentligen utomjordingsjälar i m'änskliga kroppar som dom håller koll på så dom inte blir skadade eller försvinner..

Jag såg själv ett UFo som dök upp när jag och en kompis var på vandring och skulle handla, vi stod bara där och glodde på en flygande boll i alla möjliga olika färger..

Har alltid undrat varför den dök upp just där men jag kan förstå nu att dom gör sådär för att inte skrämma skiten ur oss människor som antagligen skulle få panikrädsla om vi såg nånting okännt..

Klart det är intressant att höra Dolores prata om hur dom fungerar och hur dom kan försvinna och bara dyka upp genom att gå mellan dimensioner..

Klart folk vill ha en föklaring på själen, livet och planeterna.. och hon har alla dom svaren ..

Om religion inte ger svar om solsystem, och vetenskap inte ger svar om gud eller själen..
Då kan Dolores vara bra för hon har arbetat länge med själar tack vare sin speciella hypnos..

Tidigare liv är nånting som hon förklarar existerar i typ alla människor förutom en nny "våg" av människor som själarna kom direkt från "gud" och dom hade ingen dålig karma innan dom kom til jorden, tror hon kallar dom för indigobarnen och dom har en speciell DNA som är gjord för 5D samtidigt som dom är fri från karma, här för att höjja energierna ungefär..

Jag kan inte riktigt förstå hur man inte kan tycka det är intresant.. Ska man fortsätta och lyssna på vetenskap och religion så blir ingen smartare..

Klart det är ganska bra att sätta vetenskap på gud och själen som Dolores gör till viss del..

Bevis för en godhet i världen som är lite större än dom som styr den här planeten, japp..

OCh vi får uppleva detta

KRam
Citera
2012-12-09, 13:26
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Det är uppenbart att du inte får mer energi. Du kan inte ens bemöda dig till att ge belägg för dina postulat.

Och som alla andra drogflummare sittar du passivt och fantiserar om världens elakhet, som du vill snicke-snacke bort.

Jag skrattar ju varje gång du skriver så klart jag höjjer energierna samtidigt som jag tränar på att inte ta åt mig av din ilska som uppstår av ärlighet..
Citera
2012-12-09, 13:29
Medlem
Norrbottenss avatar
Om cannabis kunde höja "energier/frekvenser" så hade jag inte suttit här idag, den saken är då jävligt säker.
Jag hade nog närmat mig 8-9D vid detta laget skulle jag tro.

Marley liknar en straight-edge-umeåbo i min närvaro.
Citera
2012-12-09, 14:05
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Jag skrattar ju varje gång du skriver så klart jag höjjer energierna samtidigt som jag tränar på att inte ta åt mig av din ilska som uppstår av ärlighet..

När kommer dina bevis?
Citera
2012-12-09, 14:25
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
När kommer dina bevis?

När vill du diskutera bevisen för gud?

Atomerna som snurrar i ljusets hastighet runt 99,9% energi/tommrum i all materia i universum som vi kan se är bevis för gud enligt mig, vad är din förklaring eller bevis för vad som fått atomerna att snurra i ljusets hastighet i en perfekt cirkel?

Har du nånsin sett nånting ointelligent/slump som ritat eller skapat en perfekt cirkel?

För jag vet bara intelligenser som kan göra det men ni verkar ju ha mass ahemlig information som ni inte delar med er av, vad är skolans förklaring på att atomer snurrar i ljusets hastighet runt tommrum?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in