Citat:
Ursprungligen postat av koffski
Huh? På vilket sätt var det relevant till vad jag skrev?
Jag är inte emot cannabis så varför verkar du tro det?
Så du ignorerar att i huvud taget tänka på om du kan ha fel eller ha blivit lurad?
Bra inställning, ödmjuk och så.
Ja sorry, bara jag som gillar att skriva sådär antar jag, för jag vet ju vad du skrev..
Inge illa menar hur som helst..
Men frågan är ju om budskapet som hon säger att hon fått från högre dimensioner, kan uppfattas som sanning.. Dolores.
Hon har skrivit 17 böcker så det är minst sagt en ganska välplanerade bluff som sträcker sig cirka 60 år, så där har vi ett äkta troll som får alla troll på fb att se klena ut.. Om hon bluffar..
Lyssnade på henne prata om henne kontakt med Notradamus idag och att han hade förklarat att det är små saker som händer som leder upp till ett krig som just då var Bill Clinton som startade krig som fortfarande är igång idag.. Nostradamus hade sagt att det finns vissa historiska händelser som man inte kan ändra på och som ska hända, tex atombomben var en sak som skulle hända enligt han, men när en sån historisk händelse ägt rumm så spretar mängder av möjligheter och vägar att gå upp för alla mäniskor att ta..
Vi har fått fri vilja vi människor och ingen högre får lägga sig i våran fria vilja, bara människor skapar ondska som hon förklarar det men ingen är ond från början innan man kommer in i en ny kropp..
Men så nu har vi lixom steg igen och jag vet inte vart det leder till med Reinfeldt och Sverigedemokraterna eller ska jag kalla dom för "eliten" kanske, dom har tillåtit USA att träna bombkrig över Sverige, samarbetat med Ryska soldater uppe i Norrland av nån väldigt konstig aneldning (för några år sen).
Vad kan man göra då egentligen, man kan bli slängd i fängelset eller skjuten om man försöker protestera som kravallerna i Göteborg.. Och människor verkar inte riktigt vilja inse vad politiker är än och vad hela systemet är ..
Då menar hur som helst Dolores att dom som fortfarande bryr sig om planeten och vill leva i fred och harmoni kommer att kunna göra det för enligt henne så har dom i andra dimensioner där det finns ägare för solsystem, galaxer och övervakare som ser till så allt går rätt till.. Nån har bestämmt att en ny planet skulle skapas åt oss för vi sprängde sönder den här planeten med kärnvapen för att vin repeterade historian ännu en gång och utrotade mänskligheten precis som rommarna och diverse imperium som styrs av psykopater utan empati..
Dom högre dimensionerna kan inte lägga sig i oss människor för vi har fått fri vilja men dom kan gga sig i om vi förstör planeten och det har vi redan försökt och antagligen lyckas också om det är som hon säger..
Jag vet inte men jag vill då inte vara kvar på den här planeten om det är som Dolores säger, så jag tänker höjja mina energier och förlåta alla, rädsla har jag inte för jag litar på att detta kommer att gå bra, jag har kännt för några år sen att jag har nån sorts stor "rymdfamilj" som jag kommer att komma ihåg för eller senare och det känns som det kommer närmare och nämrare..
Det finns människor som utomjordingar har satt i sändare i, Dolores hjälper sånna människor, utomjordingarna är inte onda utan dom mäniskorna är egentligen utomjordingsjälar i m'änskliga kroppar som dom håller koll på så dom inte blir skadade eller försvinner..
Jag såg själv ett UFo som dök upp när jag och en kompis var på vandring och skulle handla, vi stod bara där och glodde på en flygande boll i alla möjliga olika färger..
Har alltid undrat varför den dök upp just där men jag kan förstå nu att dom gör sådär för att inte skrämma skiten ur oss människor som antagligen skulle få panikrädsla om vi såg nånting okännt..
Klart det är intressant att höra Dolores prata om hur dom fungerar och hur dom kan försvinna och bara dyka upp genom att gå mellan dimensioner..
Klart folk vill ha en föklaring på själen, livet och planeterna.. och hon har alla dom svaren ..
Om religion inte ger svar om solsystem, och vetenskap inte ger svar om gud eller själen..
Då kan Dolores vara bra för hon har arbetat länge med själar tack vare sin speciella hypnos..
Tidigare liv är nånting som hon förklarar existerar i typ alla människor förutom en nny "våg" av människor som själarna kom direkt från "gud" och dom hade ingen dålig karma innan dom kom til jorden, tror hon kallar dom för indigobarnen och dom har en speciell DNA som är gjord för 5D samtidigt som dom är fri från karma, här för att höjja energierna ungefär..
Jag kan inte riktigt förstå hur man inte kan tycka det är intresant.. Ska man fortsätta och lyssna på vetenskap och religion så blir ingen smartare..
Klart det är ganska bra att sätta vetenskap på gud och själen som Dolores gör till viss del..
Bevis för en godhet i världen som är lite större än dom som styr den här planeten, japp..
OCh vi får uppleva detta
KRam