Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Jag har inget att bevisa för dig din clown.. Det är helt upp till dig om du är mottaglig för en varning från högre dimensioner och mayafolk eller om du är lättlurad och ser en framtid i att alltid studera och arbeta 8 timmar per dag..
Påstår du något har du något att bevisa. Jag är mottaglig för en varning om det är en varning som varnar för något reellt. Hah, du är löjlig när du tror på att jorden går under den tjugoförste. Det är så rationellt att tro att jorden går under bara för att ett antikt folk trodde det eller inte hade räknat längre på sin kalender för några tusen år sedan när det inte finns något tecken på att en katastrof kommer.
Tja, vem är det som är lättlurad, jag tror inte, du tror. Du tror på ting som är övernaturliga som inte har någon grund i verkligheten. Bara fantasier.
Gosh, får jag jobba med det jag vill kommer jag att börja forska. Då är jag inte en arbetare som är en slav. Men visst hade allt fungerat bra om alla slutade jobba och studera. Tror du på allvar att samhället hade fungerat då? Ska vi börja jaga vilt för att få mat, hur hade du tänkt dig att det ska fungera? Har du tänkt alls?
Citat:
För det har i princip kommit en varning från högre dimensioner att vi människor har en väg ur kaos på planeten , och det är genom att förlåta alla och förstå vad själen är för att kunna rensa bort all rädsla..
Huh, högre dimensioner är något vi inte kan undersöka för eventuella högre dimensioner påverkar inte den fysiska världen. Således kan inte några dimensioner varna oss för då hade de kunnat interagera med de dimensioner vi rör oss i och vi hade kunnat undersöka och bevisa dessa. Inga sådana bevis finns.
Jag är inte rädd.
Citat:
Dom som inte klarar det tills 21 December blir kvarlämnade på en planet där ingen kan förlåta och där rädsla styr..
Medans dom som gjorde sin hemläxa på internet för bluffen var tydlig för länge sen, dom har redan förlåtit alla och rensat bort all rädsla för att kunna komma till högre dimension..
Om jag tolkar det rätt så kommer alla som inte är rädda att ta vägen någon annan stans? Har du alls något bevis för detta löjeväckande påstående? Går de upp i någon sorts transcendens?
Ah, okej, internet är alltså vår befrielse och frälsare, härligt. Då är ju jag frälst. Jag använder internet och läser där varje dag. Spenderar över sex timmar vid internet om dagen. Jag är fortfarande inte rädd.
Citat:
Medans dom som behöver repetera karma här på jorden får göra det tills man förstår att man får det man ger.. Även om det kan ta lång tid så kommer det man gör mot andra tillbaka till sig själv.. Som vad människor gjort med planeten och mot djur.. tillåmed tvingar barn att gå till skolan..
Jag är fullt medveten om att saker och ting har konsekvenser, idiot är jag inte och inser att handlingar har konsekvenser. Beter man sig illa så brukar detta komma och förstöra för sig själv i slutänden. Därför beter jag mig så att jag tror det blir bäst för andra och för mig. Även ur ett egoistiskt synsätt mår man bättre av att visa respekt och ta hänsyn till andra, annars kommer andra inte göra det mot en själv.
Haha, jag ville gå till skolan när jag var liten. Jag vill veta saker, jag vill lära mig detta. Så du anser alltså att man ska låta barn välja om de ska gå till skolan eller inte? Hah, de hade hamnat utanför samhället och inte haft en framtid värd att tala om. De hade bara lidit för det, på vilket sätt är det en bättre framtid än den dagens barn kan skapa nu?
Citat:
Trycker i barn amfetaminbaserad medecin om dom inte kan sitta still i skolan..
Ehm, vad är det för fel med det om de mår bättre av det? Jag vet folk som mått bättre av det och äter det frivilligt, vuxna människor som haft problem med koncentration och dessa har blivit bättre.
Citat:
Klart det kan vara medelande från högre dimensioner att vi ska skynda på med våran läxa på planeten för den håller på att krasha..
Ehhhhhhhhh.... Gäsp...
Just det, frälsningen kommer från internet.
Citat:
Skulle vi förlåtit alla och avlägsna rädsla allihopa imorgon så skulle nog den här planeten kunna börja gå mot ljusare tider.. Men jag ser inget tecken på att krigen kommer sluta innan världs-diktaturen är på plats..
Åh, man krigar mycket mindre nu än vad man gjorde för 100 år sedan. Läs på lite.
Påstår du där att det kommer införas en världsdiktatur som ska ta slut på alla krig?
Om du inte gjorde det får du ta att se över din meningsuppbyggnad.
Citat:
Men det är nog inget du vill veta något om för du satt på universitetet och ignorerade allt som har med gud och satan och tillåmed vetenskap som du inte kan se med ögat..
Jag ignorerar det inte, det är bara på det vis att dina svaga argument inte övertygar mig. Men oh ja, jag vill veta. Men som sagt, du har ännu inte informerat mig om något nytt. Du vet ju fortfarande inte vad bevisbörda är.
Ehm, vet du vad biologi handlar om? Man studerar i väldigt lång utsträckning saker som inte går att se med ögat. Molekylärbiologin främst. Jag har dålig koll på fysik och matematik för jag finner det ganska ointressant att syssla med, vad de däremot förklarar är ganska intressant.
Citat:
Bevis för både gud , satan och själen nu.. och lådan som många av er sitter i..

Åh waow, jag är upplyst...
Citat:
Fortfarande viktigt för er att skriva nedlåtande kommentarer för ni inte läst så mycket på internet för ni hade fullt upp med att fixa pengar och materiella saker.. Socialt manipulerade att mobba dom som pratar om nånting som inte anses normalt för dom pratar inte om det i skolan hahaha va äre för stil?
Jag har inte fullt upp att skaffa pengar och materiella saker. Jag pluggar för i helvete, det finns inte några stora pengar i det. Jag pluggar för att jag vill lära mig saker. Inte heller jagar jag materiella saker. Inte heller mobbar jag människor som talar om onormala saker. Jag talar om ganska så onormala saker i skolan. Du vet inte ett piss om detta och knip käft om mitt och andras beteende i situationer där du inte vet vad vi gör. Jag är ganska väck när det gäller att snacka i sociala sammanhang och flummar iväg rätt ordentligt med vissa personer. Men visst, det är du som är upplyst och orädd, inte har du några fördomar...
Citat:
HAr du lärt dig det i skolan?
Vad?
Citat:
Klart man lär ett barn att det är okej att mobba genom att ignorera barnets perspektiv när man gör skolplanen, barnen vet direkt undermedvetet att det är för att dom har mindre muskler som dom inte har nån frihet.. Och automatiskt är det okej att mobba dom med mindre muskler.. dom vuxna ignorerar ju barnen perspektiv så varför skulle inte barnen ignorera varandras perspektiv och känslor i för många fall..
Det här är det mest löjeväckande du skrivit, som att man skulle mobba någon för att den är spinkig. Man mobbar för att en person är obekväm i sig själv. För att den personen skiljer sig från gruppen och stör alla andra.
Detta är något som vuxna inte behöver lära barn, de kan det ganska så bra själva.
Citat:
Tills barn fyller 18 år är dom barn som helst inte ska ha så mycket frihet att kunna påverka sin utbildning för dom skulle sabba sitt liv om inte skolplikten tvinga dom att repetera uppgifter som dom sällan kommer ihåg om dom inte var intresserade,..
Man har hyfsade möjligheter att påverka sin utbildning som barn, det är snarare så att barn väljer att inte göra det. Men det är ju å andra sidan väldigt synd om oss i sverige som tvingades vara i skolan och lära sig saker. Hade vart så mycket bättre att vara ett soptippsbarn i indien som bara kan drömma om att gå i skolan och som slipper att göra jobbiga uppgifter som de glömmer av tills de är vuxna.
Talar du för dig själv? Att du inte lärt dig något i skolan, det kan stämma.
Citat:
Bevis bevis nu får ni allt bevis på en gång för att du pekade finger och skratta åt foliehattar istället för att tänka på dig själv och lyssna lite..
Du har inte framfört ett enda bevis. Du har bara påstått att saker har ett sammanhang och att saker och ting betyder saker som du tagit ur luften. Jag har lyssnat, jag har bemött alla dina felaktiga argument och punkter.
Citat:
Jag förlåter din ignorans dock.. KRam vännen
Åh tack du ärade och upplyste KungPungPat...
Full av dig själv är vad du är...