Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Underlag för din insikt i hur jag har omsatt mina idealer till praxis, tack.
Inte särskild mycket, men jag anser demokratin vara värd att respektera.
Äganderätten av määnniskor då?
Att jag kan köpa största delen av ditt vakna liv genom arbetskraft trotsatt robotar existerar?
Är det demokrati att alltid få vara utan arbeten men alltid ha samma ökande priser på varor?
Beviset för gud kommer nu..
Synd att ni ignorerar vad som är framför ögonen och som ni ska kunna förstå om ni lyssnade på magkänslan som är eran kontakt till erat högre själv..
Citat:
Ursprungligen postat av Troll0lz
Minst FEM profetior ang. Israels självständighet finns i Bibeln.
Israel kommer aldrig att gå under. Dessa islamister som försöker utrota judarna och därmed förklarar krig mot dom och Israel förklarar även krig med Bibelns Gud. Gissa vilka som vinner?
Att vi dessutom lever i ändens tid kan inte bli mer tydligt enligt mig.
Kärleken regerar inte längre
Människor har omoraliskt sex och är omoraliska i allmänhet
Människor älskar pengar mer än något annat
Människor älskar njutning mer än Gud
Kriminaliteten har ökat kraftigt
Vi har fått en stor ökning av kunskap
Teknologin har utvecklats
Sekter har bildats och bildas fortfarande
Ryssland är ett hot mot Israel (förser islamistiska länder med vapen för krig
ALLA länder är emot Israel (USA har stöttat Israel länge, men även dom börjar dra sig undan nu)
Användandet av droger har ökat
Blasfemin av Gud har aldrig varit så stor
Det är mycket krig och rykten om krig
En ökning av katastrofala sjukdomar
Godhet anses som ondska och Ondska anses som godhet
Stor ökning av förföljandet av kristna människor
Falska profeter
Som sagt; Bibeln behöver inte bevisas - den bevisar sig själv

hahahaha älskar njutning mer än gud hahahah när gud är vibrerande energier som håller upp materia och har skapat allt.. Hur skulle man kunna hata en del av sig själv? gud..
Bara kristendom kan skapa folk som hatar sig själva och andra för dom inte lyder en bok skriven av människor.. En bokskriven av människor för att få andra människor att avguda en kyrka istället för att förstå vad gud egentligen är och vad läxan på den här planeten är eftersom vi är medvetande / själar som antgaligen ska lära oss nånting eftersom vi kan lära oss och har relationer ofta.. 1+1
Sjukdommar beror nog till estadelen på den stora lögnen..
Dolores pratar om att människor har giftiga ämnen lagrat i kroppen från dom egoister som styr samhället som för länge sen börjastoppa gifter i mat som barn kan köpa..
Men det hon menar är lixom att när dom smällde atombomben på Japan så bestämmdes det att vi måste ha en ny planet för den här kommer vara dålig i 50 000 år framöver typ..
Och det var då en ny planet skapades i en högre dimension för att genom energier separera människor från dom som beter sig sjukt och tror attt krig är lösningen på problem trots att vi llevt på jorden i veigheter för att försöka förlåta varandra och förstå vad själen är..
Det blir som att hälften får komma in i himmelriket och andra får stanna i helevetet med det dom skapat för dom inte kunde förlåta, respektera andra och förstå vad själen är och att vi har evigt liv för vi är en själ inte en kropp..
Så visst .. kristna tror att krig är lösningen.. det är ju verkligen spirituellt och nånting som gud skulle velat att ni gjorde..
Därför blir det en separering och dom som vill kriga kommer att få göra det.. Med varandra.. Men inte med dom som kan förlåta alla . dom får istället komma till en ny dimension, få evigt liv och en orörd planet..
Wow och ni säger att ni inte tror på intelligent design innan ni får känna av helvetet på riktigt och repetering av livsläxor på ett jordklot där hatkänslor styr och där man kan äga andra människor med diverse verktyg som pengar och teknologi?
hahahaha vilken underbar värld asså och vilken underbar tid att leva