2012-11-30, 20:48
Medlem
Troll0lzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Ah du tror att nån gud kommer stå där på andra sidan och klappa dig på huvudet och glömma dina misstag i livet..

Dolores förklarar att vi bedömmer oss själva efter att vi dött..
Jag vet inte hur många människor jag lyssnat ppå som varit döda och vågar berätta ärligt vad dom upplevde..

Och det är då ingen Jesus eller gud där utan det är rumm och medvetanden..

Du tror på religionen som säger att det finns en gud som sagt till dom hur du ska tycka och tro.. Be till nånting utanför din egen kropp..

När kontakten till det högre dimensionerna/ gud sitter i det undermedvetna..

Det är exakt det som Dolores hittat att man kan kontakta andra intelligenser genom att ta bort ditt medvetdna långt bort från dinn kropp med hjälp av hypnos.. då blir din kropp en uppkoppling till andra dimensioner och där kan man fråga en unversal mind efter hjälp med healing och kunskap..

Samma kontakt som vissa naturliga droger kan framkalla hos människor, en kontakt med det undermedvetna som är kontakten till naturen och allt som inte är kopplat till den här världen, för det är kroppen..

Jag tror inte du lärt dig livsläxan eftersom du tror på religioner som vill att du ska be till nånting utanför din egen kropp.. Och gärna betala lite till guds hus också som är såklart guds vilja att du arbetar 10% av ditt arbetslivtid för svenska kyrkan..

Självklart "glömmer" Han inte mina misstag.
Det står att alla skall dömas.

Den där Dolores anser sig själv vara Gud alltså. Likaså gör du eftersom du tillhör den sekten. Snacka om stolthet och förnekelse!

Allvarligt nu; Du är faktiskt mer extrem än Jehovas Vittnen.

Antikrist säger jag bara..

Edit; Den där Dolores, snackar hon om jordens undergång den 21/12 2012? Om så är fallet så tillåt mig att skratta när den dagen har passerat. Hon är ännu en falsk profet precis som Harold Camping. Exakt som Bibeln har förutspått..
Senast redigerad av Troll0lz 2012-11-30 kl. 20:51.
Citera
2012-11-30, 22:06
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troll0lz
Självklart "glömmer" Han inte mina misstag.
Det står att alla skall dömas.

Den där Dolores anser sig själv vara Gud alltså. Likaså gör du eftersom du tillhör den sekten. Snacka om stolthet och förnekelse!

Allvarligt nu; Du är faktiskt mer extrem än Jehovas Vittnen.

Antikrist säger jag bara..

Edit; Den där Dolores, snackar hon om jordens undergång den 21/12 2012? Om så är fallet så tillåt mig att skratta när den dagen har passerat. Hon är ännu en falsk profet precis som Harold Camping. Exakt som Bibeln har förutspått..

Ja det är nog exakt det som Dolores säger, för det ska bli 2 jordklot i olika dimensioner.. Och dom enda som kommer till den högre dimensionen är dom som har höga vibrationer nog att göra transformeringen till högre dimension..

Och nycklen ligger i att förlåta alla för att rensa dålig karma..

dolores är ingen gud hahaha hon är inte ens medium .. Hon är hypnotisör som fått kontakt med Nostradamus och andra intelligenser genom att hypnotisera folk så deras medvetande eller själv är långt borrta från kroppe.. För då blir kroppen som en uppkoppling till andra dimensioner där det existerar andra intelligenser.. Nostadamus var en av dom som hon pratade med och den upplevelsen gjorde att on skrev en bok om det som blev ganska kännd om jag inte förstår fel..

Om dolores står för en sekt som gör att alla människor förlåter varandra i tron om att komma till en ny planet, helt orörd i en annan dimension.. Det är helt okej för mig eftersom det skulel vara lösningen på alla våra problem på planeten eller hur?

Så varför inte tro på Dolores?

Mayaindianerna och massa andra kulturer har märkt ut den här 21 december åt oss för att planeten ska gå igenom en dimensionsshifte från 3D till 5D ..

Men ingen som har ilska för andra och massa dålig karma elle tror sig kunna styra andra människors liv...

Dom har inte energier med vibrationer höga nog att kunna gå från 3D till 5D...

Sen är det helt upp till dig om du tror att Maya indianerna gjorde en kalender som visar 190 miljarder år bakoåt i tiden, tills 21 Dacember i år.. Bara för att dom vela spela dig ett spratt..

enligt dolores så finns det ingen gud när du dör som står där och dömmer dig om du vart stygg eller snäll, utan man bedömmer sig själva genom en resume av sitt liv , sen bedömmer man själv om man lyckades med målen som man satte upp innan men bestämmde sig för att hamna på jorden i människokropp och tappa minnet..

Få ett rejält test av våran intelligens och vårat mod genom ett totalt korrupt system där pengar över människor är ledorden..

Alla som är på jorden var modiga själar för att vååga komma hit för det är så pass mycket negativa känslor som styr och dåliga energier, lite kärlek..

vi har alla haft mängder med liv inna vårat nuvurande och Dolores kommer alltid i kontakt med tidigare liv när hon hypnotiserar folk djupt.. Många har dålig karma från tidigare liv också som gör att folk har konstiga psykologiska problem i det här livet..

Och hon kan fixa till sånna problem med sin Quantum healing therapy hypnosis som jag tänker lära mig..

Kram
Citera
2012-11-30, 22:24
Medlem
Troll0lzs avatar
Citat:
Wall of text..

Då får jag önska dig lycka till med lärandet av svart magi!
Förresten, hälsa alla på den nya planeten från mig. Själv tar jag semester för evigt när Herren hämtar mig

Kram.
Citera
2012-11-30, 22:38
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Då får jag önska dig lycka till med lärandet av svart magi!
Förresten, hälsa alla på den nya planeten från mig. Själv tar jag semester för evigt när Herren hämtar mig

Kram.

Och såklart eftersom jag lyssnar på min magkänsla så snubbla jag över Dolores syn på vad Gud är..

Hon har arbetat med hypnos i 60 år.. skärp dig nu..

Religioner har ingen bra historia i spirituell utveckling..

Kolla om du är mottaglig på Dolores förklaring på Gud och livet, själen..

http://www.youtube.com/watch?v=eTGnO3T0k-g

WOOOOW VAD DJUPT JAG MÅSTE KOLLA IGEN FÖR ATT SMÄLTA VAD HON SÄGER..

äkta bevis för gud i det där videklippet.. kolla och avgör om du känner med magkänslan..

Kram
Citera
2012-11-30, 22:41
Medlem
Troll0lzs avatar
Citat:
Och såklart eftersom jag lyssnar på min magkänsla så snubbla jag över Dolores syn på vad Gud är..

Hon har arbetat med hypnos i 60 år.. skärp dig nu..

Religioner har ingen bra historia i spirituell utveckling..

Kolla om du är mottaglig på Dolores förklaring på Gud och livet, själen..

http://www.youtube.com/watch?v=eTGnO3T0k-g

WOOOOW VAD DJUPT JAG MÅSTE KOLLA IGEN FÖR ATT SMÄLTA VAD HON SÄGER..

äkta bevis för gud i det där videklippet.. kolla och avgör om du känner med magkänslan..

Kram

No offense, men vad har du för diagnos egentligen?
Citera
2012-11-30, 22:52
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:

Jag förstår meningen med livet äntligen..

Tråkigt att du inte kan engelska eller är öppen för att veta vad gud egentligen är och vad du själv är..

Dolores slog huvudet på spiken där helt klockrent ..

Kram
Citera
2012-11-30, 22:54
Medlem
Hammarens avatar
Citat:

You're one to talk...
Citera
2012-11-30, 22:56
Medlem
Troll0lzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hammaren
You're one to talk...

Ännu en Dolores-anhängare ser jag
Citera
2012-11-30, 22:59
Medlem
Hammarens avatar
Citat:
Ännu en Dolores-anhängare ser jag

Det var länge sedan jag slutade följa KPPs länkar. Vad jag menar är att du framstår inte som mycket mindre vrickad. Tag dina trossatser och ställ dem brevid KPPs så kanske bilden framstår tydligare.
Citera
2012-11-30, 23:09
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Det var länge sedan jag slutade följa KPPs länkar. Vad jag menar är att du framstår inte som mycket mindre vrickad. Tag dina trossatser och ställ dem brevid KPPs så kanske bilden framstår tydligare.

Jasså tror du inte på hypnos?

När du ser din moster bli hypnotiserad och hoppar runt på rumpan för hon tror hon är en hund med loppor..

Först då kommr du förstå att hypnos är verklighet...

Men visst har TV gjort ganska bra med att förstöra folks tro på hypnoser genom att visa stolpskott som inte vet nånting vad dom håller på med..

Medier som tjänar pengar på att lura folk lixom.. I princip..
Citera
2012-11-30, 23:11
Medlem
Hammarens avatar
Citat:
Jasså tror du inte på hypnos?

När du ser din moster bli hypnotiserad och hoppar runt på rumpan för hon tror hon är en hund med loppor..

Först då kommr du förstå att hypnos är verklighet...

Men visst har TV gjort ganska bra med att förstöra folks tro på hypnoser genom att visa stolpskott som inte vet nånting vad dom håller på med..

Medier som tjänar pengar på att lura folk lixom.. I princip..

Nu snackar du som Troll0lz igen.
Citera
2012-11-30, 23:14
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:

Visst skulle det vara helt okej egentligen att bli hypnotiserad av någon för att bete sig lite underligt, och sen se det på film sen så man får se men egna ögon att man gjort saker som man inte vet om hahahah

Jag skulle inte vilja göra det bara för att jag förstår att det fungerar och har sett det med egna ögon nu...

haahah nån skulle bara få mig att göra nått sjukt och sen skulle videon hamna på youtube det kunde man ge sig fan på skulle aldrig trott på hypnos hahaha

Jag planerade att hitta lite mer hypnosexempel online för jag skratta så jag grät sist..

skulle delat med mig men det blir oftopic så jag kanske gör en tråd om detta sen jag får se..

Ni verkar inte så intresserade så jag kanske skulle skriva i annan tråd om beviset för högre intelligenser och hur man kan kontakta dom genom hypnos av en människa..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in