Citat:
Ursprungligen postat av Troll0lz
Självklart "glömmer" Han inte mina misstag.
Det står att alla skall dömas.
Den där Dolores anser sig själv vara Gud alltså. Likaså gör du eftersom du tillhör den sekten. Snacka om stolthet och förnekelse!
Allvarligt nu; Du är faktiskt mer extrem än Jehovas Vittnen.
Antikrist säger jag bara..
Edit; Den där Dolores, snackar hon om jordens undergång den 21/12 2012? Om så är fallet så tillåt mig att skratta när den dagen har passerat. Hon är ännu en falsk profet precis som Harold Camping. Exakt som Bibeln har förutspått..
Ja det är nog exakt det som Dolores säger, för det ska bli 2 jordklot i olika dimensioner.. Och dom enda som kommer till den högre dimensionen är dom som har höga vibrationer nog att göra transformeringen till högre dimension..
Och nycklen ligger i att förlåta alla för att rensa dålig karma..
dolores är ingen gud hahaha hon är inte ens medium .. Hon är hypnotisör som fått kontakt med Nostradamus och andra intelligenser genom att hypnotisera folk så deras medvetande eller själv är långt borrta från kroppe.. För då blir kroppen som en uppkoppling till andra dimensioner där det existerar andra intelligenser.. Nostadamus var en av dom som hon pratade med och den upplevelsen gjorde att on skrev en bok om det som blev ganska kännd om jag inte förstår fel..
Om dolores står för en sekt som gör att alla människor förlåter varandra i tron om att komma till en ny planet, helt orörd i en annan dimension.. Det är helt okej för mig eftersom det skulel vara lösningen på alla våra problem på planeten eller hur?
Så varför inte tro på Dolores?
Mayaindianerna och massa andra kulturer har märkt ut den här 21 december åt oss för att planeten ska gå igenom en dimensionsshifte från 3D till 5D ..
Men ingen som har ilska för andra och massa dålig karma elle tror sig kunna styra andra människors liv...
Dom har inte energier med vibrationer höga nog att kunna gå från 3D till 5D...
Sen är det helt upp till dig om du tror att Maya indianerna gjorde en kalender som visar 190 miljarder år bakoåt i tiden, tills 21 Dacember i år.. Bara för att dom vela spela dig ett spratt..
enligt dolores så finns det ingen gud när du dör som står där och dömmer dig om du vart stygg eller snäll, utan man bedömmer sig själva genom en resume av sitt liv , sen bedömmer man själv om man lyckades med målen som man satte upp innan men bestämmde sig för att hamna på jorden i människokropp och tappa minnet..
Få ett rejält test av våran intelligens och vårat mod genom ett totalt korrupt system där pengar över människor är ledorden..
Alla som är på jorden var modiga själar för att vååga komma hit för det är så pass mycket negativa känslor som styr och dåliga energier, lite kärlek..
vi har alla haft mängder med liv inna vårat nuvurande och Dolores kommer alltid i kontakt med tidigare liv när hon hypnotiserar folk djupt.. Många har dålig karma från tidigare liv också som gör att folk har konstiga psykologiska problem i det här livet..
Och hon kan fixa till sånna problem med sin Quantum healing therapy hypnosis som jag tänker lära mig..
Kram