Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Vill du se en hypnotiserad människa eller?
Been there, done that.
Citat:
Klart du måste se det för att förstå att det är riktigt..
Som ovan.
Citat:
Och såklart har tvn gett dig en bild av att hypnoser är galningar garanterat för dom visar bara galningar och medium som inte vet nånting av vad dom pratar om..
Jag har inget TV.
Citat:
Dolores är inge medium och on antecknar bara vad örsterna säger när hon hypnotiserat en människa så pass djupt så medvetandet inte är i närheten ens för att störa "uppkollingen" genom det undermedvetnda..
Det går tretton Doloreser på dussinet, och jag har mött mitt urval av dom.
Citat:
För själen blir som nån sorts filter och tar man bort medvetandet genom hypnos då får man en kropp som är uppkolad till högre dimensioner..
För det är bara så?
Citat:
Hon har fååt i uppdrag att berätta vidare kunskapen och vad som händer 21 December..
Av vem?
Citat:
Sen är det helt upp till er om ni vill tro på högre intelligenser och anda dimansioner eller inte..
Konstigt nog är detta en stereotypi, som dom flesta missionärer och foliehattar användar. Sen .... när inget blir av .... blir det tyst.
Citat:
För livet handlar om läxor och har ni inte förstått bluffen i det här livet då kommer ni få göra om den läxan ..
Det sägar DFSM inte.
Citat:
så fortsätt prata om bibelguden och religioner tills ni bli gråhåriga.. har ni förstått livets läxa här på jorden?
Finns inget annat än att göra det bästa av det.
Citat:
Enligt Dolores så väljer vi själva att delta i livs-tider för vi är ett medvetande som åker från kropp till kropp planet til planet sen universum började...
Stackars Dolores; ett svårt fall av guru-komplexet.
Citat:
Hon har hypnotiserat tusentals männniskor världen över med sin teknik och hon kommer alltid i kontakt med tidigare liv och många människors psykiska problem i det här livet kommer delvis från upplevelser och dålig karma från andra liv..
Jag har upplevd regressions-tekniker i praxis, men aldrig sett något övertygande.
Citat:
När vi dör är det ingen gud som sitter och bedömmer om du gjort fel eller rätt, utan du får se en resume på ditt liv och sen får du själv avgöra om du nådde dina mål som du satte innan livet, klarade du inte målen så kommer du göra om den för att verkligen lära dig läxan, och sen vipps..
DFSM har redan garanterad mig ett lyckligt efterliv.
Citat:
Tappar du minnet och hamnar i en människokropp igen och sen fumlar du runt och ska lära dig livsläxor..
Jag HAR läst den tibetanske dödeboken.
Citat:
Och nu sitter du här.
Det vill jag inte förneka. DIN .... eller snarare Dolores' .... tolkning av detta är däremot mycket spekulativ.
Citat:
Skriker på mig att jag ska vara tyst för du vill inte veta..
Jag skrikar inte, och det är helt OK med mig, att du framför kemisk inducerat svammel.
Citat:
Utan att förstå att du själv kommer få repetera dom känsloladdade studerna på jorden tills man förstått den hårda läxan som är...
Enligt Dolores.
Citat:
ATT MAN SKA FÖRLÅTA ALLA ANDRA FÖR SIN EGEN SKULL HUR ILLA MAN ÄN TYCKER OM MÄNNISKOR OCH SITUATIONEN SÅ HAR ALLT EN ORSAK OCH INGEN HAR PLANERAT ATT BLI OND NÄR DOM TAR VALET ATT ÅKA HIT DOM HAR BARA BLIVIT BORTKOPPLADE FRÅN KÄRLEK OCH DET NATURLIGA SYSTEMET, EMPATI, GUD.. Det spirituella..
Du är förlåten för ditt aldrigt sinande nonsens.
Citat:
Beviset för gud.. 21 December.. Golden age
Sista gång var den 4. juli enligt 'Sullero'.
No sale.