Citat:
Ursprungligen postat av peckahuve
Jag vet inte vad emanation är, jag vet inte allt förstår du. Och varför så bitter, undrar jag fortfarande? Vad får du ut av att spy galla på folk som är mindre vetande än du?
Sitt inte och lägg ord i munnen på mig, jag spyr inte galla, jag diskuterar och ägnar mig åt religionskritik, särskilt om man går fram som tåget i dimman.
Håller mig alltid öppen för andras beskrivningar och tycker flera stycken har riktigt fina utvecklingar av tro som är givande att ta del av och vissa riktigt nykter inställning, saken är att jag läser mer än jag skriver, däremot har du altigenom visat dig vara en ovanligt fördomsfull människa.
Bara en sån sak som att göra en avstickare och prata om umgängeskrets, vad i helvete vet du om mig vem jag är hur jag är och vilka jag umgås med.. du framstår bara som en bondslusk med skygglappar av sån kommentar, därför fick jag förstärka för dig genom att förtydliga att jag råkar ha en del kännedom, VILKET
INTE UTESLUTER ATT ANDRA HAR KÄNNEDOM , DITT SKÅP. vilket uppenbarligen sårar din självkänsla.
så googla emanation då för fan