Citat:
Ursprungligen postat av iesho
Hur många döda personer har du studerat i tre dagar? Att folk vaknar på bårhus och liknande är inte helt okänt.

medicinska tabbar, man har missat att ge nån injicering eller inte dokumenterat ordentligt, varpå det fysiologiska inte följer beräkningen. Stress och okunnighet och slarv är orsak till sådant.
.................................................. ....
liten anekdot; jag har slungats ur en totalkraschad bil 10 meter ifrån skrothögen upp och ner med min 2-åring ca 4 meter ifrån.. men vad jag minns var det inte gud som lade ungen i famnen på mig där jag låg på en kall åker omedveten om att ungen öht existerade, utan en polis
innan dess kan jag bara minnas just ingenting, varken svart eller färger, tunnel eller änglar, lika tomt som när man sover utan att drömma, så man ska inte vara rädd för döden inte, den har varken smärta eller nån gud som håller på och daltar med en, nej det är nirvana de luxe
det var det rörelsekraften som räddade oss när vi slungades genom rutan ut i volten, tack vare att vi inte var fixerade med bälte, hade bältet varit på, så hade vi mosats inuti bilen som pressades ihop till ett splittrat dragspel och vi hade eventuellt vaknat upp som två grönsaker.
nu blev det inte så, ilfart till scanning, ungen utan en skråma förutom shocken och jag likaså fast med skallebank de luxe x 100
att ens påstå att det är gud som tar upp och lämnar åter borgar isf om att gud är en blind kraft, ingen herre ingen storhet
bara ett enda intet ( 0 )