Citat:
Ursprungligen postat av
kumlafucker84
Är det bara en slump? Eller är det uppväxten som avgör det? Någon som vet?
Jag vet inte om den är i rätt tråd. Annars får mod flytta.
Jag misstänker att en stor faktor är hormonstörande ämnen. Dessa har ökat sedan 50-60 tal och bi/homosexualitet också. Det har forskats en hel del på detta men inte tillräckligt.
Dels ämnen i plaster men också medicinska kemikalier som släpps ut i kretsloppet via läkemedelsindustrin och övrig kemisk industri. Dessa påverkar föräldrar och barn, feminiserar män och maskuliniserar kvinnor.. ett fenomen som i första hand visat sig i västvärlden men inte på samma sätt i länder där nivåerna är lägre.
Män i Västeuropa och i synnerhet i Sverige/norden tappar andelen livskraftiga spermier medans folkslag från utvecklingsländer har fortsatt hygglig kvalitet. Läser man in sig på detta ur ett världsperspektiv är det lätt att bli paranoid som vit västerlänning. Men oavsett etnisk tillhörighet så är detta ett mycket allvarligt problem som kan påverka mänskligheten på lång sikt.
Nu är jag varken för eller emot bi/homosexualitet utan ser det som en yttring av sexualitet i första hand men är det så att vi redan från barnsben/bröstmjölksålder påverkas i riktningen bi/homo så skall något göras åt detta omgående, detta då det är oansvarigt att kemiskt påverka människor så att de upplever sig vara något de inte skulle varit utan den kemiska påverkan.