Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-04-28, 19:59
  #1
Medlem
Tycker att det är dags att skapa en ny tråd som behandlar melanton och anvädning av detta. Den förra flyttades av någon konstig anledning till modeforumet och slogs ihop med tråden "Brun utan sol"-kräm. Melanotan bör definitivt inte diskuteras i samma tråd som behandlar BUS krämer.

Nu är det ju snart sommar så jag kan tänka mig att det finns en del som är sugna på att testa. Eller som redan håller på med en kur.

Jag hade själv tänkt att beställa så snart det kommer i lager i någon svensk butik.

EDIT: (09-06-05) //MOD

Melanotan FAQ, se länkar:

https://www.flashback.org/showpost....postcount=1657
https://www.flashback.org/showpost....postcount=1658
https://www.flashback.org/showpost....postcount=1659
https://www.flashback.org/showpost....postcount=1661

Se hit förstagångsbrukare som har problem med att blanda med vatten!
https://www.flashback.org/p22030607#p22030607
__________________
Senast redigerad av Natural 2010-03-24 kl. 19:34.
2009-04-28, 20:27
  #2
Medlem
SQZs avatar
Jag funderar också på att testa det, har en polare som kör nu.. har kört sina 5 första dagar på raken och ska nu börja med 1 gång i veckan (Tror det blev rätt) och han är redan väldigt brun, och han känner även att han inte blir så hungrig MEN han känner inte av någon ökad sexlust eller spontana erektioner som en del andra har varit med om.

Som sagt är jag sugen men jag vet inte riktigt om jag klarar av sprutor, har alltid varit en fegis när det gäller sånt och jag vet inte själv så väldigt mycket om det så jag kommer följa denna tråden.
2009-04-28, 20:31
  #3
Medlem
Inzaneswedens avatar
kör och har kört ca 3v nu, blev kanonbrun på 0.5 efter 1vecka, ännu brunare på 1mg som jag kör nu ED, sak köra en dos på 3mg/vecka sen för att bibehålla. Ska säga att jag solat solarie endast 10min en enda gång under denna tiden, har ju varit toppenväder vilket har påverkat extremt mycket tror jag.

Blir alltid illamående efter inject, har fått runt 8st leverfläckar i ansiktet som är mörka, inte stora dock men ändå.
2009-04-28, 20:32
  #4
Medlem
CraigChrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SQZ
Jag funderar också på att testa det, har en polare som kör nu.. har kört sina 5 första dagar på raken och ska nu börja med 1 gång i veckan (Tror det blev rätt) och han är redan väldigt brun, och han känner även att han inte blir så hungrig MEN han känner inte av någon ökad sexlust eller spontana erektioner som en del andra har varit med om.

Som sagt är jag sugen men jag vet inte riktigt om jag klarar av sprutor, har alltid varit en fegis när det gäller sånt och jag vet inte själv så väldigt mycket om det så jag kommer följa denna tråden.


Finns ju två olika versioner av Melanotan. Den ena av dom ger ingen ökad sexlust.
2009-04-28, 20:55
  #5
Medlem
Är lite kluven huruvida det här bör ligga i doping, men eftersom det är ett hormon så får den stanna kvar tills vidare.

/mod
2009-04-28, 22:35
  #6
Medlem
Kalleballe1234s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysen

Jag hade själv tänkt att beställa så snart det kommer i lager i någon svensk butik.

Expressen har det inne. Du kanske letar i fel butiker?
2009-04-28, 22:39
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalleballe1234
Expressen har det inne. Du kanske letar i fel butiker?

Nej det gör jag inte. Och butiker var ett ganska korkat ordval. Det finns vad jag vet två svenska hemsidor där man kan beställa melanotan och det är dessa jag menar.
2009-04-28, 22:45
  #8
Medlem
inject vatten till melanotan, farligt?

Tjena,

Har en polare som beställt hem melanotan 2 till mig och sig själv. Han har köpt vanligt sterilt vatten att blanda det med vilket jag är tveksamt till då det står på burken "får en injectas". Detta är från apoteket ska tilläggas.

Farligt eller är jag bara paranoid?
2009-04-28, 23:50
  #9
Medlem
Alladins avatar
är det en steril koksaltlösning så är det inga problem.
2009-04-28, 23:58
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meppo
Tjena,

Har en polare som beställt hem melanotan 2 till mig och sig själv. Han har köpt vanligt sterilt vatten att blanda det med vilket jag är tveksamt till då det står på burken "får en injectas". Detta är från apoteket ska tilläggas.

Farligt eller är jag bara paranoid?

De allra flesta använder det i sverige då bacteriostatic vatten endast går att få på recept.
Jag har aldrig hört att någon fått problem av av injicera vanligt sterilt vatten.
2009-04-29, 00:08
  #11
Medlem
Några inlägg raderade samt en inklistrad tråd. Håll tråden ren från OT så får den leva kvar.

/mod
2009-05-07, 01:04
  #12
Medlem
Ja här var det ju ingen aktivitet. Trodde att intresset var större. Förra året var det ju populärt i alla fall här.

Ingen som kurar och kan berätta hur det går? Alltid kul att höra på andras erfarenheter.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback