Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-07-06, 14:51
  #601
Medlem
Gabrozzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yasuni
är det hela sprutan upp till 100 jag ska fylla upp dem?

Snälla nån! Om det står "1cc" så får du i 1ml i dem och då kan du bara fylla två sprutor, vilket leder
till att du får skjuta 20ggr. med samma spruta vid en dosering på 0,25mg.
Alltså, fyll dem till hälften om du har fyra.
2009-07-06, 15:16
  #602
Medlem
yasunis avatar
Är 4 sträck för mycket att injecta?
2009-07-06, 15:17
  #603
Medlem
yasunis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrozzi
Snälla nån! Om det står "1cc" så får du i 1ml i dem och då kan du bara fylla två sprutor, vilket leder
till att du får skjuta 20ggr. med samma spruta vid en dosering på 0,25mg.
Alltså, fyll dem till hälften om du har fyra.

jo jag vet, jag skrev innan jag tittade på verktyget
2009-07-07, 10:36
  #604
Medlem
missangellikes avatar
Jag började med Melanotan 2 för två veckor sedan.
Fick reda på att jag skulle ta 7enh dag ett och sen öka ett streck per dag upp till 10enh och sen ligga på 10 tills jag blev nöjd.
Efter 6 dagar hade jag 20 nya leverfläckar i ansiktet och även en del på kroppen. Jag har massa fräknar i huvudet med & mina läppar blev jätte bruna & även mörka partier under läppen. Många av mina vänner och familj undrade vad i hell jag sysslat med. Om jag var allergisk mot solen eller vad?
Nu har jag gått ngr dagar utan och mina läppar har börjat bli lite mer normala.

Men hur stor chans är det att man slipper se ut som en helt ny (jävligt ful) människa i ansiktet? Jag förstår att jag gått på för hög dos i början, men inte mycket att göra åt nu precis Försvinner ngr leverfläckar?

Annars har jag bara mått lite lite illa de första gångerna jag injicerade det & det varade bara i 20 min kanske. Ingen ökad sexlust & bara lite svidning där jag stuckit mig.
2009-07-07, 12:56
  #605
Medlem
yasunis avatar
Är fyra sträck ed för mycket?
2009-07-07, 14:05
  #606
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missangellike
Jag började med Melanotan 2 för två veckor sedan.
Fick reda på att jag skulle ta 7enh dag ett och sen öka ett streck per dag upp till 10enh och sen ligga på 10 tills jag blev nöjd.
Efter 6 dagar hade jag 20 nya leverfläckar i ansiktet och även en del på kroppen. Jag har massa fräknar i huvudet med & mina läppar blev jätte bruna & även mörka partier under läppen. Många av mina vänner och familj undrade vad i hell jag sysslat med. Om jag var allergisk mot solen eller vad?
Nu har jag gått ngr dagar utan och mina läppar har börjat bli lite mer normala.

Men hur stor chans är det att man slipper se ut som en helt ny (jävligt ful) människa i ansiktet? Jag förstår att jag gått på för hög dos i början, men inte mycket att göra åt nu precis Försvinner ngr leverfläckar?

Annars har jag bara mått lite lite illa de första gångerna jag injicerade det & det varade bara i 20 min kanske. Ingen ökad sexlust & bara lite svidning där jag stuckit mig.


Hej. Det låter inte roligt alls. Hur ser dina leverfläckar i ansiktet ut? Helt svarta eller bruna mer som fräknar. Jag fick med ett antal fläckar i ansiktet. Men dom är mer som mörkbruna fräknar som ligger under huden el hur man nu ska förklara det. Dom bleknade bort i samma takt som min bränna så det var inte så farligt. Men om du nu har fått som massa leverfläkar i ansiktet så är risken stor att du får dras med dom. Dom har funnits där innan med, men under huden och melanotanet har triggat fram dom så att säga. Melanotan "tillverkar" så att säga inte leverfläkar men tar fram dom om man har anlag till det. Angående dina läppar tror jag dom kommer bli helt normala. Har läst om det förut om det har löst sig för dom när dom slutade.Hoppas allt löser sig.
2009-07-07, 14:09
  #607
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poiuytrew
Jag får massa vita prickar när jag solar nu.. räcker med att ja e i solen i 20min så kommer dom. gör inte ont.. o dom försvinner när man river lite på dom. har ja stekt för mkt i solen tro? Har tappat lite hud de senaste.. fjällat lr flagat lr va de nu kallas..


Är det som jättesmå vita vattenblåsor? Isåfall är det inget farligt. Vissa får sånna när dom vistas i solen pga att svetten har svårt att tränga ut från kroppen/huden. Vanligast i fuktigt och väldigt varmt väder och när inte vinden kyler då man svettas mycket.
2009-07-07, 15:04
  #608
Avstängd
theolitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missangellike
Jag började med Melanotan 2 för två veckor sedan.
Fick reda på att jag skulle ta 7enh dag ett och sen öka ett streck per dag upp till 10enh och sen ligga på 10 tills jag blev nöjd.
Efter 6 dagar hade jag 20 nya leverfläckar i ansiktet och även en del på kroppen. Jag har massa fräknar i huvudet med & mina läppar blev jätte bruna & även mörka partier under läppen. Många av mina vänner och familj undrade vad i hell jag sysslat med. Om jag var allergisk mot solen eller vad?
Nu har jag gått ngr dagar utan och mina läppar har börjat bli lite mer normala.

Men hur stor chans är det att man slipper se ut som en helt ny (jävligt ful) människa i ansiktet? Jag förstår att jag gått på för hög dos i början, men inte mycket att göra åt nu precis Försvinner ngr leverfläckar?

Annars har jag bara mått lite lite illa de första gångerna jag injicerade det & det varade bara i 20 min kanske. Ingen ökad sexlust & bara lite svidning där jag stuckit mig.

Samma för mig med leverfläckarna och läpparna. Jag har dragit ner lite nu och jag sätter inte varje dag, och det börjar bli lite bättre
2009-07-07, 15:11
  #609
Medlem
smokevatrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theolito
Samma för mig med leverfläckarna och läpparna. Jag har dragit ner lite nu och jag sätter inte varje dag, och det börjar bli lite bättre

försvann alla mörka prickar ? blektes de som inte försvann?
2009-07-07, 16:55
  #610
Medlem
Gabrozzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yasuni
Är fyra sträck ed för mycket?

Nej, knappast för mycket... "proffsen" (byggare, men även några i tråden) kör 1mg per dag (10 streck på pumpen) eller mer för att nå snabb effekt.
Risken för vita eller mörka prickar verkar vara större vid högre dosering och illamåendet likaså.
Vad jag har hört av en erfaren användare så avtar fläckarna vid längre användning, men det är inget jag kan styrka själv.
Diskussionen är ju i full angående detta i tråden...
2009-07-07, 18:06
  #611
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missangellike
Jag började med Melanotan 2 för två veckor sedan.
Fick reda på att jag skulle ta 7enh dag ett och sen öka ett streck per dag upp till 10enh och sen ligga på 10 tills jag blev nöjd.
Efter 6 dagar hade jag 20 nya leverfläckar i ansiktet och även en del på kroppen. Jag har massa fräknar i huvudet med & mina läppar blev jätte bruna & även mörka partier under läppen. Många av mina vänner och familj undrade vad i hell jag sysslat med. Om jag var allergisk mot solen eller vad?
Nu har jag gått ngr dagar utan och mina läppar har börjat bli lite mer normala.

Men hur stor chans är det att man slipper se ut som en helt ny (jävligt ful) människa i ansiktet? Jag förstår att jag gått på för hög dos i början, men inte mycket att göra åt nu precis Försvinner ngr leverfläckar?

Annars har jag bara mått lite lite illa de första gångerna jag injicerade det & det varade bara i 20 min kanske. Ingen ökad sexlust & bara lite svidning där jag stuckit mig.

Du måste ju berätta hur mycket du har blandat ut med. Annars säger det oss inte ett skit om hur hög dos du har tagit.

Har du blandat med 2 ml vatten och tagit 10 enheter per gång så är det 0.5mg per dos. En onödigt hög dos helt klart även om det inte är extremt. Skulle du kört 0.2-0.25mg så skulle det nog sett annorlunda ut.

Men gjort är gjort såklart och det är lätt att vara efterklok. Tråkigt att det blivit som det blivit. Du får helt enkelt vänta och se vad som händer. Finns ju goda chanser att leverfläckarna minskar i antal.

Du har inte lust att lägga upp en bild på ditt ansikte så att man får se hur det ser ut? Då är det nog lite lättare för kunnigt folk här att göra en bedömmning. Du kan såklart censurera ögonen.
__________________
Senast redigerad av mysen 2009-07-07 kl. 18:23.
2009-07-07, 21:23
  #612
Medlem
Kwelis avatar
Vet någon en bra sida där man kan beställa fler sprutor så man inte behöver hugga sig 10ggr med samma?

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback