Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-05-07, 12:50
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mysen
Ja här var det ju ingen aktivitet. Trodde att intresset var större. Förra året var det ju populärt i alla fall här.

Ingen som kurar och kan berätta hur det går? Alltid kul att höra på andras erfarenheter.
Kommer nog börja idag, frugan med.
Men har kört det innan och det funkade över all förväntan, blev sjukt brun.
Körde då 0,4-0,5mg ed under uppladdningsfasen (ca 10 dagar).
Men det räcker med halva den dosen om det är bra kvalité på grejerna.

Kan väl uppdatera lite längre fram.
2009-05-07, 14:46
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mysen
Ja här var det ju ingen aktivitet. Trodde att intresset var större. Förra året var det ju populärt i alla fall här.

Ingen som kurar och kan berätta hur det går? Alltid kul att höra på andras erfarenheter.

Vad vill du veta?

Har kört i ett år av och till, eller ja - över ett år nu. Resultatet är super, finns inte så mycket att invända mot förutom att jag blir lite rosig i ansiktet under ungefär 30-45min efter inject. Sedan ett par mörka fräknar också, men de ljusnar med tiden off sedan har jag märkt när jag legat "off" några veckor. Kan varmt rekomendera mt2 till alla som funderar på att prova!
2009-05-07, 16:43
  #15
Medlem
Vilken sida är mest pålitlig att beställa ifrån i dagsläget? Var har ni köpt? Man vill ju gärna ha bra kvalitè på sakerna.
__________________
Senast redigerad av mysen 2009-05-07 kl. 16:47.
2009-05-07, 17:20
  #16
Medlem
hejkalles avatar
Funderar på att börja köra det. Vill dock inte bli för brun så folk undrar vad i helvete som hänt, utan mer svennesommarbrun. Vad ska man ligga på för dos isåfall?
2009-05-07, 17:47
  #17
Medlem
BengtZzs avatar
Ni som har fått leverfläckar, stannar de kvar permanent eller försvinner de?
2009-05-07, 17:50
  #18
Medlem
Stormfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Ni som har fått leverfläckar, stannar de kvar permanent eller försvinner de?

De försvinner. Jag fick, och slutade eftersom att jag blev rädd för att jag skulle få fläckar i hela ansiktet. De försvann helt efter några månader.

Om du tittar noggrant i spegeln och letar efter "ljusa" fläckar, nästintill transparenta, så är de dessa, plus många fler som kommer att bli kolsvarta.
2009-05-07, 17:54
  #19
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormfire
De försvinner. Jag fick, och slutade eftersom att jag blev rädd för att jag skulle få fläckar i hela ansiktet. De försvann helt efter några månader.
Tack som fan för infon!

Citat:
Ursprungligen postat av Stormfire
Om du tittar noggrant i spegeln och letar efter "ljusa" fläckar, nästintill transparenta, så är de dessa, plus många fler som kommer att bli kolsvarta.
Kollade i spegeln, såg det nu. Hur var det med färgen då? Gick den bort lika fort? Slutade du sola? Eller fortsatte du sola? Stannar färgen kvar i regel lika länge på melanotan som den gör om man får den "rent" så att säga?
2009-05-07, 18:05
  #20
Medlem
Stormfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Kollade i spegeln, såg det nu. Hur var det med färgen då? Gick den bort lika fort? Slutade du sola? Eller fortsatte du sola? Stannar färgen kvar i regel lika länge på melanotan som den gör om man får den "rent" så att säga?

Svårt att svara på det. Jag höll bara på i ca två veckor och blev lite brunare, det höll väl i sig ett tag, men jag kan inte säga att jag höll på nog länge. Blev lite för rädd för att jag skulle få för många prickar i ansiktet efter jag sett en del skräckbilder.

Körde f.ö med en väldigt låg dos för att undvika fläckarna, men jag fick trots det prickar i ansiktet.

Nu till sommaren funderar jag på att börja om och gå igenom det, vi får se.
2009-05-07, 18:29
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejkalle
Funderar på att börja köra det. Vill dock inte bli för brun så folk undrar vad i helvete som hänt, utan mer svennesommarbrun. Vad ska man ligga på för dos isåfall?

Jag fick frågan vad i helvete jag gjort när jag körde hälften av vad de flesta sajter rekommendera att jag skulle köra. Enligt de skulle jag ligga på 1mg/ED vilket är en sjuk överdosering. Så jag tänkte att jag skulle börja lugnt och köra 0,5 i början och körde på det. Blev halvt neger. Drog snabbt ner till 0,25 istället och fick en mer behaglig brunhet, men många undrar fortfarande hur jag kan bli så brun haha. Du klarar dig på 0,20 utan tvekan
2009-05-07, 18:30
  #22
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormfire
Svårt att svara på det. Jag höll bara på i ca två veckor och blev lite brunare, det höll väl i sig ett tag, men jag kan inte säga att jag höll på nog länge. Blev lite för rädd för att jag skulle få för många prickar i ansiktet efter jag sett en del skräckbilder.

Körde f.ö med en väldigt låg dos för att undvika fläckarna, men jag fick trots det prickar i ansiktet.

Nu till sommaren funderar jag på att börja om och gå igenom det, vi får se.
Ah okey. Tack för infon!

Vilken dos körde du förresten? under 0.5mg?
2009-05-07, 18:33
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Tack som fan för infon!


Kollade i spegeln, såg det nu. Hur var det med färgen då? Gick den bort lika fort? Slutade du sola? Eller fortsatte du sola? Stannar färgen kvar i regel lika länge på melanotan som den gör om man får den "rent" så att säga?

Färgen håller i sig mycket längre med mt2 om du har svårt för att bli brun, det är iaf min och mina vänners erfarenheter av det. Underhåller du med 0,25 två gånger i veckan så försvinner färgen väldigt sakta. Var nog 2 månader sedan jag solade sist, och jag ser fortfarande "kalsongkanten" sedan sista solarievändan. Nu ska jag dock köra igång igen, sommaren anländer ju snart!
2009-05-07, 18:36
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mysen
Vilken sida är mest pålitlig att beställa ifrån i dagsläget? Var har ni köpt? Man vill ju gärna ha bra kvalitè på sakerna.

Måste sidan vara svensk?

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback