Citat:
Ursprungligen postat av
Byxan81
Nu har även jag sett dokumentären och lyssnat och läst om allt som går att läsa.
Jag förstår inte riktigt:
Det verkar jobbat väldigt många på minkfarmen, och flest tror han blivit mald. Men gubben de pratar med säger att i så fall hade någon lagt märke till att det var aktivitet på natten, eller blod. Så då kan man utesluta det. Finns det belägg för att man aldrig någonsin malde minkmat någon natt någonsin? Så folk skulle reagera på det så starkt? Har det aldrig funnits blod på en minkfarm, så alla skulle reagera så starkt på det?
Bra där .
Många tror på just kvarnen men så så hittar man någon krystad anledning att avskriva det och hunden var en sådan.
Personalen på minkfarmen är rädd för sin egen hund men den kunde vara 1 km bort.
Att en kropp på 100 kg på 2 man och mala tar ett par minuter . Sen sa han att människoben är tunnare än vad jag hörde vildsvin.
( där kan jag ha fel . Men jag reagerade på det).
Det finns väl inga vilda vildsvin på Gotland och dom i fångenskap kan inte ha varit så många.
Sen blev han oerhört rädd när han såg direktörens dotter.
Det handlar mer då som nu att man inte vill stötta sig med den familjen medan andra spelar ingen roll.
Man gör skillnad på folk och folk.
Gör man så om man vill hitta sanningen.