Citat:
Håller med och vad jag förstår har man inte tillstånd att gräva på djupet eftersom man är rädd för vad som kan ligga där och det verkar inte vara en självklarhet att sökandet efter SS går före det som ligger gömt och säkert kan vara skadligt.
Man gräver nu på ytan och konstaterar att inget ligger på toppen och det innebär att det finns något längre ner och vips så försöker man hålla upp intresset för sjuttisjättegången.
Man drar konstiga slutsatser varje gång i positivt syfte fast det är negativt
Först ladan man grävde ut förra året som inte innehöll något
Nu har man börjat gräva och inte hittat något och om man får tillstånd garanterar det inga fynd.
Man gräver nu på ytan och konstaterar att inget ligger på toppen och det innebär att det finns något längre ner och vips så försöker man hålla upp intresset för sjuttisjättegången.
Man drar konstiga slutsatser varje gång i positivt syfte fast det är negativt
Först ladan man grävde ut förra året som inte innehöll något
Nu har man börjat gräva och inte hittat något och om man får tillstånd garanterar det inga fynd.
Håller med detta var väldigt negativt . De grävde där de trodde han var idag och fick fram hundben .hunden har säkert fått fram Lukten av gamla hundben och avfall länge nerifrån och fått för sig något 😄 jag tycker att de ska lägga ner sökandet så snart det går om de inte kan gräva inom 1 vecka längre ner och de kanske dom inte ens får så då bör bara lägga ner allt sökande . Regionen har lagt över stället där för att bli av med avfallen varför skulle en grävgrupp gräva upp allt det täckt över och sen skulle de behöva täpp över igen för att någon sagt något . Låter lite likt bingan . De bör konstatera att de som hände Sven var tragiskt men detta fall skulle ha löst på 70- senast 80 talet nu är vi mot 2030 så de bör lägga ner allt nu snart tycker jag