2010-10-21, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qu4dro
Ladda ner en crack till spelet

Men det är ju det att det går inte att installera från första början!
Citera
2010-10-21, 19:19
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spluff
Jag blev överlycklig för inte mer än en halvtimme sen när jag såg Fallout New Vegas. Verkligen sprang in till datorn och slet upp allt för att stoppa i skivan. MEN så ska inte fanskapet till spel gå att installera på grund av steam som bara ger mig error meddelandet "Fallout-New Vegas cannot be installed yet, because it is not yet released."

Finns det något vettig lösning på det här? Tycker det är förbannat tråkigt att köpa ett spel och sen inte kunna spela det på grund av att det tydligen inte släpps för nedladdning än. Jag menar, jag har ju en jävla skiva, ska inte det vara nog för att installera?!

Ladda ner skidrows release och spela på den, sen flyttar du bara över saven när du får spela via steam.
Och ja, det är billigt & onödigt att göra så av Steam.
Citera
2010-10-21, 19:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av L7
För er som letar med ljus och lykta efter en sniper:
Tack som fan
Citera
2010-10-21, 19:21
Medlem
Slipknotjohans avatar
Håller på med
Samt

Hoppas att alla "Major mods" såsom MMM och More where that came from blir portade till detta spel så snart som möjligt!
Senast redigerad av Slipknotjohan 2010-10-21 kl. 19:24.
Citera
2010-10-21, 19:38
Medlem
Själv har man aldrig tidigare spelat Fallout 3, men nu i början av NW, vad började ni med? Har fanimej ingen aning om vad jag ska göra. Började med att träffa någon kvinna i baren/puben som bad om att jag skulle hämta ingredienser från en skola och en gravplats. Har varit inne i skolan men hittar mest en jävla dator som jag hackat upp.

Någon som känner till detta quest?
Citera
2010-10-21, 19:46
Medlem
BaZes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av troxie
Själv har man aldrig tidigare spelat Fallout 3, men nu i början av NW, vad började ni med? Har fanimej ingen aning om vad jag ska göra. Började med att träffa någon kvinna i baren/puben som bad om att jag skulle hämta ingredienser från en skola och en gravplats. Har varit inne i skolan men hittar mest en jävla dator som jag hackat upp.

Citera
2010-10-21, 19:46
Medlem
qu4dros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av troxie

Jag är också helt ny på fallout serien, skitsvårt fören man har spelat några timmar . Ang questen
Senast redigerad av qu4dro 2010-10-21 kl. 19:49.
Citera
2010-10-21, 19:57
Bannlyst
The brother hood of steel questet still in the dark

Citat:
Ursprungligen postat av qirtero

Någon som vet om det är en bugg eller om jag bara gör fel.
Citera
2010-10-21, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaZe

Citat:
Ursprungligen postat av qu4dro
Jag är också helt ny på fallout serien, skitsvårt fören man har spelat några timmar . Ang questen

Tackar för svaret!
Citera
2010-10-21, 20:00
Medlem
Kan man spela detta spela utan att ha klarat ut hela fallout 3?
Har inte lust att fortsätta på fallout 3 nu, det fryser sig så ofta.
Citera
2010-10-21, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kruzifixxion
Kan man spela detta spela utan att ha klarat ut hela fallout 3?
Har inte lust att fortsätta på fallout 3 nu, det fryser sig så ofta.

Jupp. Det är ett fristående spel som använder sig av exakt samma spelmotor som i Fallout 3.
Citera
2010-10-21, 20:05
Medlem
Erzines avatar
Alltså, jag fattar inte hur man reparerar? Har 65 i Repair skill och vill reparera mitt vapen, men hur går jag till väga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in