2010-09-27, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netzach
Finns mycket att läsa om Fallout-världen i Fallout-spelen (särskilt Fallout 1 och 2 men finns en del kul i 3an med) och framförallt finns det bra sammanfattningar på fallout.wikia.com

Ok, tackar . Ska kika där.
Citera
2010-09-29, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrahminSteak
Längtar galet mycket!
Ska bli speciellt kul att köra hardcore mode och få lite extra utmaning
Jag tänker absolut köra hardcore så att spelet räcker så länge som möjligt..
Citera
2010-10-02, 08:09
Medlem
http://bethblog.com/index.php/2010/10/01/new-vegas-news-its-done-plus-pc-reqs-and-cake/
Citat:
As you may have heard in this week’s episode of The Bethesda Podcast, Fallout: New Vegas is officially finished and off to manufacturing. Congratulations to the team!
Får hoppas på leak
Citera
2010-10-02, 08:39
Medlem
asmodeus666s avatar
Satan vad jag ser fram emot det här spelet. Fallout serien är så jävla bäst.
Det end jag störde mig på i 3an var att man endast kan komma upp till level 20 (jag har inte live så jag kan inte ladda ner expansionerna).
Citera
2010-10-02, 12:59
Medlem
-ELF-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nerevarine
http://bethblog.com/index.php/2010/10/01/new-vegas-news-its-done-plus-pc-reqs-and-cake/

Får hoppas på leak
Det är ju den 22 det ska släppas. Så man får väl hoppas att det sätmmer
Citat:
Ursprungligen postat av asmodeus666
Satan vad jag ser fram emot det här spelet. Fallout serien är så jävla bäst.
Det end jag störde mig på i 3an var att man endast kan komma upp till level 20 (jag har inte live så jag kan inte ladda ner expansionerna).
Jag blev besviken när jag kom upp till level 30 även att jag visste att det var max.
Citera
2010-10-02, 14:11
Medlem
Chigarans avatar
Det här kommer kicka så otroligt mycket röv! Tror min förhandsbokning går in i sjunde månaden nu.
Nästan så man borde köra igenom Fallout 3 en gång till innan New Vegas nu kommer för att få in känslan igen.
Citera
2010-10-02, 14:52
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asmodeus666
Var du glad för det, F3 blir vansinnigt löjligt lätt när man levlar över 20, när man kommit upp i 30 är man snudd på odödlig...
Citera
2010-10-02, 15:15
Medlem
-ELF-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Var du glad för det, F3 blir vansinnigt löjligt lätt när man levlar över 20, när man kommit upp i 30 är man snudd på odödlig...
Mm, men det blir lite svårare när man möter Mutant Overlord stup i kvarten i stan.
Citera
2010-10-02, 15:18
Moderator
Arne.Ankas avatar
Baaa, räcker att köra upp en mininuke i arslet på en overlord så springer han och gömmer sig
Eugene och Vengence är också effektiva på overlord.

På tal om vapen, finns det nån typ wiki-sida om new vegas som tar upp vilka vapen som finns, vilka specifikationer de har medmera?
Citera
2010-10-02, 15:22
Medlem
rotten_88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chigaran
Nästan så man borde köra igenom Fallout 3 en gång till innan New Vegas nu kommer för att få in känslan igen.
Rekommenderas, fan vad bra 3an var egentligen.
En annan sak jag har funderat på såhär inför den enda releasen som jag finner intressant, är om man kanske borde tygla sig ett tag för att invänta alla mysiga mods som lär komma till NV.
Fast det lär man ju inte klara.
Citera
2010-10-02, 15:24
Medlem
Loxuss avatar
Jag kommer nog köra det utan moddar först.
Sen kommer jag modda sönder det totalt
Citera
2010-10-02, 15:43
Medlem
Chigarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Baaa, räcker att köra upp en mininuke i arslet på en overlord så springer han och gömmer sig
Eugene och Vengence är också effektiva på overlord.

På tal om vapen, finns det nån typ wiki-sida om new vegas som tar upp vilka vapen som finns, vilka specifikationer de har medmera?

http://fallout.wikia.com/wiki/Portal:Fallout:_New_Vegas

Nu får det fan bli så, har några timmar att slå ihjäl så nu startas Fallout 3 upp igen för ett ärevarv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in