2010-10-21, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Grafikkortet är lite tveksamt...
Fast klarade den av Fallout 3 borde det klara av detta med.

BTW, någon som sett nån bra UI mod ännu?

Ah okej får väll testa! Det jag led av ganska mkt i 3an var väll fryslagg, men det hade väll många?
Citera
2010-10-21, 18:05
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjukling
En fråga

För övrigt, angående Boomers så gjorde jag såhär :

Har för övrigt sett att det _redan_ börjat poppa upp plugins till New Vegas!
http://newvegasnexus.com/
Citera
2010-10-21, 18:05
Medlem
WalterSullivans avatar
Går detta att spela i långa sträckor utan att det helt buggar sönder? att höra från reviews och annat folk så tror man ju att hela spelet är helt utfuckat vilket skrämmer mig lite då jag är supertaggad
Citera
2010-10-21, 18:07
Medlem
Costanza101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schampoflaskan
Mina printscreens blir helt gråa. :s

Men tror det var barackerna söder om flygtornet, och nej det finns inget farligt där. Men du kommer inte komma dit förens du varit i Vegas och då borde du ha lite levlar i alla fall.
Inte ens kommit dit, får nog vänta ett tag. Ska bli kul att ha lite extra pengar i fickan samt lite backup armor. Uppskattar hjälpen, thx mate.
Citera
2010-10-21, 18:08
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Går detta att spela i långa sträckor utan att det helt buggar sönder? att höra från reviews och annat folk så tror man ju att hela spelet är helt utfuckat vilket skrämmer mig lite då jag är supertaggad

Jag körde pc-releasen (Skidrow) i 27 raka timmar, och det hackade satan sista biten.. Men var för övertrött och det hände så gradvis att jag märkte det knappt.
Sen startade jag om spelet och då flöt det bättre igen
Citera
2010-10-21, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Jag har också fastnat lite;

Ingen?
Citera
2010-10-21, 18:10
Medlem
SunshineBlinds avatar
Citat:

Jag har inte sett en endaste bugg under tiden jag spelat, utom att om jag laddar om magnumen så kan det dröja nån sekund innan jag kan göra nåt mer. :/
Citera
2010-10-21, 18:12
Medlem
MrFingals avatar
Citat:

Nu är det kanske bara jag som är sämst på att hitta buggar och krascha mitt spel men jag har en play time på 13 timmar, tabbar ut lite då och då för att pilla med MSN och Flashback och jag har då inte stött på en enda krasch eller bugg än mer än ett rad scorpion-lik som var lite fuckat men det försvann när jag kom tillbaka efter en quick travel.

Spelar väl en 4-5 timmar åt gången så jag vet inte om det klassas som långa sträckor men som sagt, jag kan verklingen inte klaga på krascher eller buggar än i alla fall.
Citera
2010-10-21, 18:14
Medlem
gugglianos avatar
Hackar NV lika jävligt som 3:an gjorde efter några timmars spelande, åtminstone på min ps3
Citera
2010-10-21, 18:15
Medlem
qu4dros avatar
Krachar det för nån annan när man minimerar spelet ?
Senast redigerad av qu4dro 2010-10-21 kl. 18:42.
Citera
2010-10-21, 18:26
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qu4dro
Crashar det för nån annan när man minimerar spelet ?
Håller på med main questen (they went that way) och ska gå till primm men vad ska man göra när man är framme där ?

Använd spoilertaggar när du pratar om quests och liknande progress-material.

[spoiler]Asså, när du kommer in i rätt byggnad så kommer en person börja prata med dig, han för storyn vidare[spoiler]
Citera
2010-10-21, 18:29
Medlem
pappabears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qu4dro
Crashar det för nån annan när man minimerar spelet ?
Håller på med main questen (they went that way) och ska gå till primm men vad ska man göra när man är framme där ?

Jupp kraschar även för mig när jag minimerar det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in