okej good stuff, när jag spelade fallout 3 så tog spelet iaf slut efter main story, men vad jag vet så har det kommit en update efter det så man kan forsätta alla side missions efter det iallafall.
199 kr för fallout 3 är nog värt det eller? sen väntar jag nog nån månad med att köpa new vegas.
Bara och skaffa Broken steel dlcn så kan du forsätta efter main storyn är klar plus att du får massa extra uppdrag o vapen
Hur stor är chansen att om jag installerar en nedladdad variant och spelar lite att jag sedan smärtfritt kan få över savegamesen till en "äkta" installation? Enligt mig så borde det ju fungera bra men man vet aldrig nuförtiden.
Saken är den att jag bokat det och 1 person på samma adress som mig fick sitt i torsdags medan jag iallafall hoppades få mitt idag men efter att läst mailet jag fick sent igår så tvivlar jag nu,
"Vi skickar våra leveranser på måndagar, onsdagar och fredagar", håller dom sig till det så kommer jag inte få något innan måndag och då kommer min seedbox få jobba med Skidrows relaease under helgen...
Har du hittat/vet du om det finns någon bra unik gatling och hur många gatlins hittar man ungefär? Minns att jag körde med vengeance i F3, helt okej! Skulle inte kunna tänka mig end-game utan något motsvarande.
Än sålänge har jag inte hittat någon unik gatling.
Däremot kan jag tipsa om vilka companions och vilket vapen jag just nu använder 1 shottar allt! har även maxxat ut "Guns"
Rex + Boone som followers är helt sick! samtidigt som jag använder mig utav vapnet "All-American"
Detta vapen hittar ni i Vault34 tog ett tag innan jag hittade den. När ni väl kommer in i "The Armory" så ligger den där i mitten utav rummet. Ett viktigt tips innan ni tar er ner i Vault34 är att ha MYCKET RadAway/Dräkt etc eftersom ni kommer konstant äta radiation när ni är där nere. + att det är riktigt många ghouls där nere så du måste verkligen kämpa, Hade Rex+boone med mig så det var lite lättare än att gå själv iaf. Här är lite info om vapnet http://fallout.wikia.com/wiki/All-American
Senast redigerad av Katek01 2010-10-22 kl. 10:38.
Hur stor är chansen att om jag installerar en nedladdad variant och spelar lite att jag sedan smärtfritt kan få över savegamesen till en "äkta" installation? Enligt mig så borde det ju fungera bra men man vet aldrig nuförtiden.
Saken är den att jag bokat det och 1 person på samma adress som mig fick sitt i torsdags medan jag iallafall hoppades få mitt idag men efter att läst mailet jag fick sent igår så tvivlar jag nu,
"Vi skickar våra leveranser på måndagar, onsdagar och fredagar", håller dom sig till det så kommer jag inte få något innan måndag och då kommer min seedbox få jobba med Skidrows relaease under helgen...
Det är bara att slänga över savesen, dom ligger i "Mina dokument/My games/ FalloutNV/saves"
Iaf på Windows7, borde ligga lika på andra OP's också. Bara att kolla runt lite i Mina dokument så ska du nog hitta dom, bara att kopiera och klistra in.
Annars kanske det är så lätt att savesen sparas när du avinstallerar piratkopian och så är det bara att fortsätta med orginalet, hur som haver så borde det inte vara så svårt
Citat:
Ursprungligen postat av Katek01
Än sålänge har jag inte hittat någon unik gatling.
Däremot kan jag tipsa om vilka companions och vilket vapen jag just nu använder 1 shottar allt! har även maxxat ut "Guns"
Rex + Boone som followers är helt sick! samtidigt som jag använder mig utav vapnet "All-American"
Detta vapen hittar ni i Vault34 tog ett tag innan jag hittade den. När ni väl kommer in i "The Armory" så ligger den där i mitten utav rummet. Ett viktigt tips innan ni tar er ner i Vault34 är att ha MYCKET RadAway/Dräkt etc eftersom ni kommer konstant äta radiation när ni är där nere. + att det är riktigt många ghouls där nere så du måste verkligen kämpa, Hade Rex+boone med mig så det var lite lättare än att gå själv iaf. Här är lite info om vapnet http://fallout.wikia.com/wiki/All-American
Vem är Rex och vart hittar jag honom?
Är precis påväg ner i Vault34 och ska ta det vapnet nu
Sj kör jag med Boone och Ed-e, den är inte specielt bra, dock får jag lite flashar från 3an, därför jag har behållit den :P