2010-10-22, 07:29
Bannlyst
Skaffade jusst boone inte testat än.. ska skaffa Rex också när jag kommer hem senare idag.
Citera
2010-10-22, 07:52
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jirlow
okej good stuff, när jag spelade fallout 3 så tog spelet iaf slut efter main story, men vad jag vet så har det kommit en update efter det så man kan forsätta alla side missions efter det iallafall.

199 kr för fallout 3 är nog värt det eller? sen väntar jag nog nån månad med att köpa new vegas.

Bara och skaffa Broken steel dlcn så kan du forsätta efter main storyn är klar plus att du får massa extra uppdrag o vapen
Citera
2010-10-22, 08:08
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash

Förresten, om ni får dålig prestanda i New Vegas så kan ni alltid lägga in den här DLL:en direkt i eran installationsmapp :
http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=34778

Om ni vill att spelet ska se snyggare ut kan ni använda den här istället (jag har dock inte testat detta själv, min dator är inte så bra längre..) :
http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=34868
Senast redigerad av BenAsslick 2010-10-22 kl. 09:05.
Citera
2010-10-22, 10:09
Medlem
TheVoids avatar
Hur stor är chansen att om jag installerar en nedladdad variant och spelar lite att jag sedan smärtfritt kan få över savegamesen till en "äkta" installation? Enligt mig så borde det ju fungera bra men man vet aldrig nuförtiden.
Saken är den att jag bokat det och 1 person på samma adress som mig fick sitt i torsdags medan jag iallafall hoppades få mitt idag men efter att läst mailet jag fick sent igår så tvivlar jag nu,
"Vi skickar våra leveranser på måndagar, onsdagar och fredagar", håller dom sig till det så kommer jag inte få något innan måndag och då kommer min seedbox få jobba med Skidrows relaease under helgen...
Citera
2010-10-22, 10:30
Medlem
blåljuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenAsslick

Förresten, om ni får dålig prestanda i New Vegas så kan ni alltid lägga in den här DLL:en direkt i eran installationsmapp :
http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=34778

Om ni vill att spelet ska se snyggare ut kan ni använda den här istället (jag har dock inte testat detta själv, min dator är inte så bra längre..) :
http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=34868

Det såg jävla nice ut. Och den där .dll finns också i packen för göra det snyggare.

Har laddat ner båda nu, längtar tills jag kommer hem och kan spela. Jävla skitjobb.
Citera
2010-10-22, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Har du hittat/vet du om det finns någon bra unik gatling och hur många gatlins hittar man ungefär? Minns att jag körde med vengeance i F3, helt okej! Skulle inte kunna tänka mig end-game utan något motsvarande.

Än sålänge har jag inte hittat någon unik gatling.

Däremot kan jag tipsa om vilka companions och vilket vapen jag just nu använder 1 shottar allt! har även maxxat ut "Guns"

Senast redigerad av Katek01 2010-10-22 kl. 10:38.
Citera
2010-10-22, 10:37
Medlem
qu4dros avatar
Är det möjligt att bli "neutral" med power gangers efter att man
och i så fall hur går man till väga då ?
Citera
2010-10-22, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheVoid
Hur stor är chansen att om jag installerar en nedladdad variant och spelar lite att jag sedan smärtfritt kan få över savegamesen till en "äkta" installation? Enligt mig så borde det ju fungera bra men man vet aldrig nuförtiden.
Saken är den att jag bokat det och 1 person på samma adress som mig fick sitt i torsdags medan jag iallafall hoppades få mitt idag men efter att läst mailet jag fick sent igår så tvivlar jag nu,
"Vi skickar våra leveranser på måndagar, onsdagar och fredagar", håller dom sig till det så kommer jag inte få något innan måndag och då kommer min seedbox få jobba med Skidrows relaease under helgen...

Det är bara att slänga över savesen, dom ligger i "Mina dokument/My games/ FalloutNV/saves"
Iaf på Windows7, borde ligga lika på andra OP's också. Bara att kolla runt lite i Mina dokument så ska du nog hitta dom, bara att kopiera och klistra in.

Annars kanske det är så lätt att savesen sparas när du avinstallerar piratkopian och så är det bara att fortsätta med orginalet, hur som haver så borde det inte vara så svårt

Citat:
Ursprungligen postat av Katek01
Än sålänge har jag inte hittat någon unik gatling.

Däremot kan jag tipsa om vilka companions och vilket vapen jag just nu använder 1 shottar allt! har även maxxat ut "Guns"

Vem är Rex och vart hittar jag honom?
Är precis påväg ner i Vault34 och ska ta det vapnet nu

Sj kör jag med Boone och Ed-e, den är inte specielt bra, dock får jag lite flashar från 3an, därför jag har behållit den :P
Citera
2010-10-22, 11:19
Medlem
EverlastingScars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkis
Vem är Rex och vart hittar jag honom?
Är precis påväg ner i Vault34 och ska ta det vapnet nu

Sj kör jag med Boone och Ed-e, den är inte specielt bra, dock får jag lite flashar från 3an, därför jag har behållit den :P
Rex är en "cyberdog" som du får genom att...
Citera
2010-10-22, 11:25
Medlem
ED-E ftw!
Citera
2010-10-22, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EverlastingScar
Rex är en "cyberdog" som du får genom att...

Alright, tackar tackar!
Citera
2010-10-22, 11:40
Medlem
Rex hittar du i Freeside hos The King

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in