Ska skydda NCR presidenten och vet att det finns en shooter uppe i ett av tornen men när helikoptern lyfter så sprängs den och jag undrar hur fan unviker jag att den sprängs?
Innan presidenten kommer så får du kolla om det finns något misstänksamt, gå då ut till där alla NCR och Enginers står, huka dig och pickpocketa alla Enginers tills du hittar en som har en detonator, ta den och gå till Rangern och säg till han
Ett tips till er som har wild wasteland och vill ha ett jävligt bra vapen tidigt i spelet
Så fort du kommit till new vegas så drar du NW till Morowitz farmstead, norr om morowitz farmstead hittar du ett ufo och 3 aliens som är relativt lätta att döda, en av dom har en Alien blaster på sig.
Enda nackdelen med detta vapnet är att det inte finns nån jävla ammo förutom det du får när du hittar vapnet (kanske att det finns men aldrig hittat de själv), använd bara detta vapnet när du har jävligt svårt för att döda fienden.
Jag ska söka efter clues i Novac om vad som hänt frun. Har redan frågat alla, och nu ska jag söka efter clues i Dinosauriebyggnaderna, dvs. dinosaurien och den där receptionen, men har int hittat nåt. :/ Vad ska jag söka efter? Och var?
Jag ska söka efter clues i Novac om vad som hänt frun. Har redan frågat alla, och nu ska jag söka efter clues i Dinosauriebyggnaderna, dvs. dinosaurien och den där receptionen, men har int hittat nåt. :/ Vad ska jag söka efter? Och var?
Vill du ha svaret till vem som gjort det?
Bowchickawowow --->
Hon som håller i motelet, det du vill ha ligger i hennes kassaskåp i golvet inne i reseptionen, antingen så kollar du i hennes fickor efter nyckeln eller så pickar du låset. Tar bill of sale