2010-10-20, 17:21
Medlem
andhs avatar
Just fått mail om att mitt spel har skickats
så hoppas och ber att det hinner fram imorn, så jag äntligen har något att göra!
Citera
2010-10-20, 17:28
Medlem
Costanza101s avatar

Hade laddat ner den så jag har haft den i ett par dagar nu. Snart en vecka faktiskt, hihi. Har dock inte spelat så mycket än. Jag ska första vänta på de släpper New Vegas official game guide collectors edition så att jag kan gå loss på spelet med all info i huvudet. Askul.

Någon som vart de släpper den tidigast/billigast?
Citera
2010-10-20, 17:36
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Costanza101

Hade laddat ner den så jag har haft den i ett par dagar nu. Snart en vecka faktiskt, hihi. Har dock inte spelat så mycket än. Jag ska första vänta på de släpper New Vegas official game guide collectors edition så att jag kan gå loss på spelet med all info i huvudet. Askul.

Någon som vart de släpper den tidigast/billigast?

Meh det är ju första genomspelningen man vill upptäcka allt själv och låta sig tas av allt helt random, inte läsa sig fram det kan man göra andra gången
Citera
2010-10-20, 17:42
Medlem
Wohoo!
Håller på att installera det nu. Jag visste inte ens att det var på gång förrän jag stötte på den här tråden igår kväll.
Nu jävlar blir det till att låsa in sig med datorn när temperaturen sjunker utomhus.
Citera
2010-10-20, 17:44
Medlem
Costanza101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Meh det är ju första genomspelningen man vill upptäcka allt själv och låta sig tas av allt helt random, inte läsa sig fram det kan man göra andra gången
Sant faktiskt.

Någon annan som har ett motargument?
Citera
2010-10-20, 17:50
Medlem
adagios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chunky Salsa
Wohoo!
Nu jävlar blir det till att låsa in sig med datorn när temperaturen sjunker utomhus.
Amen to that.
Citera
2010-10-20, 17:57
Medlem
andhs avatar
Citat:
Sant faktiskt.

Någon annan som har ett motargument?
Nej.
Fyfan va tråkigt att sitta och läsa sig till allt och vad/hur man ska göra, vad är då vitsen med att spela?
Citera
2010-10-20, 18:01
Medlem
pjalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qu4dro
Jepp så går det för ni som köper spel
Som att köpa spel är en dålig sak...
Citera
2010-10-20, 18:04
Medlem
Costanza101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andh
Nej.
Fyfan va tråkigt att sitta och läsa sig till allt och vad/hur man ska göra, vad är då vitsen med att spela?
Fast nu är det inte endast quests utan det är info om vapen och sevärde ställen samt andra små roliga saker som kan vara mysiga att veta. Kommer inte ens att använda quest hjälpen.
Citera
2010-10-20, 18:15
Medlem
andhs avatar
Citat:
Fast nu är det inte endast quests utan det är info om vapen och sevärde ställen samt andra små roliga saker som kan vara mysiga att veta. Kommer inte ens att använda quest hjälpen.
fortfarande roligare att gå runt och explora och hitta intressanta saker själv, fast det kanske bara är jag som tycker så
Citera
2010-10-20, 18:17
Medlem
Costanza101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andh
fortfarande roligare att gå runt och explora och hitta intressanta saker själv, fast det kanske bara är jag som tycker så
Kanske det, kanske det.
Citera
2010-10-20, 18:24
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Kanske det, kanske det.

Free roaming spel ska ju upptäckas på egen hand på samma sätt som dem var designade för att spelas, sen ser man ju inte allt på första genomspelningen vilket ökar replay värdet att se grejer man inte upptäck än. Har lirat Oblivion flera gånger sen det släpptes 2006 och jag har fortfarande inte sett allt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in