2010-10-16, 17:06
Medlem
Spelet finns än så länge bara läckt till 360, right?
Citera
2010-10-16, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netzach
Spelet finns än så länge bara läckt till 360, right?

Ja, så vitt jag vet
Citera
2010-10-16, 17:43
Medlem
andhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L7
Har suttit och spelat mer eller mindre hela dagen. Har inte kommit speciellt långt, lirar på tuffaste svårighetsgraden med hard core mode och tar min tid med alla side quests osv. Spelet är ungefär som jag hade förväntat mig. Inte bättre, inte sämre. Det är helt klart, precis som FO3 underhållning på hög nivå. Kan inte påstå att att jag märker mycket skillnad mellan spelen. New Vegas känns, precis som väntat som en fristående expansion till trean.

Så länge ni inte har förväntningar om att Fallout: New Vegas är ett helt nytt spel med nytänk från trean så tror jag inte att ni kommer bli besvikna.

Det blev inte jag i alla fall

Låter fint
Då jag älskade 3an och har nött det otaliga timmar så tvivlar jag på att jag kommer bli missnöjd
Citera
2010-10-16, 17:44
Medlem
Storblottarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zelogath
Vad tycker ni om deras val att Companions nu är odödliga om man INTE kör på hardcore mode?
Är inte det lite väl, bebis-lätt eller?

Undrar fortfarande vad max-lvln är, ingen som vet?
Ja det låter lite tråkigt, men jag tror tanken är att man ska spela det på Hardcore Mode för bästa upplevelse. Det är i alla fall så jag kommer spela det från början.

Angående det läget förresten, ingår att dricka vatten i det läget också? Och att man måste finna rent vatten och inte bara vilket vatten som helst? Det skulle vara riktigt trevligt om jakten på rent vatten var av betydelse.
Citera
2010-10-16, 18:22
Medlem
Svampss avatar
Hoppsan det här har jag inte hört talas om förut. Någon som vet om det kommer vara några skillnader i grafiken från 3an? Eller kommer det vara i princip samma spel, i en annan miljö?
Citera
2010-10-16, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svamps
Hoppsan det här har jag inte hört talas om förut. Någon som vet om det kommer vara några skillnader i grafiken från 3an? Eller kommer det vara i princip samma spel, i en annan miljö?
Det är nog snarare ett annat spel i samma miljö
Citera
2010-10-16, 18:31
Medlem
Erpatjoffs avatar
Grymt kul spel! Är cirka 5timmar in nu och gillar det starkt!
Citera
2010-10-16, 18:51
Bannlyst
[DOWNLOADING] *robotröst*
Citera
2010-10-16, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storblottarn
Ja det låter lite tråkigt, men jag tror tanken är att man ska spela det på Hardcore Mode för bästa upplevelse. Det är i alla fall så jag kommer spela det från början.

Angående det läget förresten, ingår att dricka vatten i det läget också? Och att man måste finna rent vatten och inte bara vilket vatten som helst? Det skulle vara riktigt trevligt om jakten på rent vatten var av betydelse.

Antar att det inte är en spoiler att berätta detta eftersom det inte är speciellt upphetsande att ta reda på själv. Sätter det inom taggar ändå för att undvika att bli kallad spoilerhora

Citera
2010-10-16, 19:03
Medlem
Storblottarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L7
Antar att det inte är en spoiler att berätta detta eftersom det inte är speciellt upphetsande att ta reda på själv. Sätter det inom taggar ändå för att undvika att bli kallad spoilerhora

Tack för svaret.
Citera
2010-10-16, 19:12
Medlem
Hur kul är det att spela hardcore mode efter att man har varvat spelet? Inte alls 100h plus spel spelar jag endast en gång. Lugnt och fint, sidouppdrag först. Det blir sjukvecka med ett par backar öl, massa kaffe och gräs någon gång i höst Verklighetsflykt yeah!
Citera
2010-10-16, 19:17
Bannlyst
förhandsbokade collector edition. DEt kommer bli epic! hoppas jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här