2010-10-22, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katek01
Har Förövrigt klarat spelet nu kom till level 24 tror jag riktigt häftigt slut önskade bara att man kunde spela vidare och göra klart dom få sidequestarna jag hade kvar

Men kommer väl en DLC till det senare. Under tiden får jag väl börja om på nytt med Bad Karma

Nej vad tråkigt. Kan man inte fortsätta efter att ha klarat ut mainquestet? Varför inta göra det som oblivion? De använder ju trots allt samma upplägg och exakt samma motor.
Citera
2010-10-22, 19:05
Medlem
Muppenarjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyoto
Har förstört några quests för mig genom att skjuta ihjäl viktiga karaktärer, men spelet är så mycket bättre än 3an. (Gillade 3an) Så folk som ändå gillat 3an men tvekar, Tveka inte ett riktigt bra köp.
Bytte in Alan Wake på game så fick spelet för 349kr och en T-shit på köpet :P

Åh, är det NCR-t-shirten? Finns den på alla Game affärer?
Vill ha en sådan.

Vad heter sista Main-questen?
Senast redigerad av Muppenarjag 2010-10-22 kl. 19:14.
Citera
2010-10-22, 19:21
Medlem
Storblottarns avatar
Finns tydligen 2 fixes ute nu. Är det någon som testat dom och kan berätta om de gör något åt lagget i spelet, bland annat då man är i närheten av npc's på vissa ställen och när vissa ljus och annat dyker upp? För mig blir det enorma fps-drops då och jag har läst att många andra har samma problem.

Det finns också en dll-fil man kan ta hem som sägs fixa problemen. Men om nån av fixarna gör det så kanske jag slipper fippla med dll-filen. Någon som vet hur det ligger till?
Citera
2010-10-22, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storblottarn
Finns tydligen 2 fixes ute nu. Är det någon som testat dom och kan berätta om de gör något åt lagget i spelet, bland annat då man är i närheten av npc's på vissa ställen och när vissa ljus och annat dyker upp? För mig blir det enorma fps-drops då och jag har läst att många andra har samma problem.

Det finns också en dll-fil man kan ta hem som sägs fixa problemen. Men om nån av fixarna gör det så kanske jag slipper fippla med dll-filen. Någon som vet hur det ligger till?
Enbart dll-filen hjälpte inte för mig, men utan Anti-Aliasing, Radial Blur och Anisotropic Filtering går det som smort (utom att hela datorn hänger sig (=omstart) ibland när man laddar...). Var finns dessa "fixes" du pratar om?
Citera
2010-10-22, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muppenarjag
Åh, är det NCR-t-shirten? Finns den på alla Game affärer?
Vill ha en sådan.

Vad heter sista Main-questen?

När du får questar som heter "Wildcard" så vet du att du är på dom absolut sista questarna det är 6-7 st
Citera
2010-10-22, 19:39
Medlem
Costanza101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katek01
När du får questar som heter "Wildcard" så vet du att du är på dom absolut sista questarna det är 6-7 st
Citera
2010-10-22, 19:47
Medlem
En ganska najs grej jag hittat man kan göra!

Citera
2010-10-22, 19:51
Medlem
Storblottarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netzach
Enbart dll-filen hjälpte inte för mig, men utan Anti-Aliasing, Radial Blur och Anisotropic Filtering går det som smort (utom att hela datorn hänger sig (=omstart) ibland när man laddar...). Var finns dessa "fixes" du pratar om?
Ok, jag ska testa dll-filen snart. Ska stänga av allt det där andra också och se om det hjälper. Det är 2 updates jag menar.
Citera
2010-10-22, 19:58
Medlem
PeterDenSvenskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkis
En ganska najs grej jag hittat man kan göra!

Vart finns detta ställe?
Citera
2010-10-22, 20:00
Medlem
Rickenbacker69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterDenSvenske
Vart finns detta ställe?

.
Citera
2010-10-22, 20:02
Medlem
Hur ofta kan man höja sina primära egenskaper? Alltså strenght, agility, intelligence etc? Har själv endast gjort det i början av spelet.
Citera
2010-10-22, 20:19
Medlem
spida-mans avatar
Är det någon som vet om det är som i 3:an, att det inte går att spela vidare om du har klarat mainquest?

EDIT: Är lite seg idag, står överst på sidan.
Senast redigerad av spida-man 2010-10-22 kl. 20:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in