Citat:
Ursprungligen postat av Ugly_Bob
Om du med 'boxen' menar Collector's Edition-lådan så är den bokad och klar

Japp det är det jag menar

okej, gött!
Själv bokade jag bara spelet
Citat:
Ursprungligen postat av Xennah
Vad jag menar var att dom oblivioniserat det, och att Obsidian utvecklar vidare på det.
Fallout 3 var riktigt tomt, ingenting man gjorde (förutom atombomben) har någon vidare effekt på världen, på personerna osv. Jag vill inte följa en rak linje och inte kunna själv säga vad jag vill till npcsen. Och för att inte tala om motorn som dom använder, Oblivions motor, ogillade den verkligen, animationerna var värdelösa, och vad jag sett har dom inte ändrat någonting till NV.
Det var bättre förr, Fallout 1 och 2, Arcanum, Baldurs Gate, Planetscape, där snackar vi rollspel!
Fast så tomt var väl ändå inte Fallout3?
Du räddar ju världen, hjälper till att sprida rent vatten till hela Wasteland, minst 3-5 olika förslag på vad man kan säga till npc's, och karman påverkar ju en hel del
Citat:
Ursprungligen postat av Slayer-86
Finns det några här "nya" spelare av Fallout 3 här som aldrig har spelat ettan och tvåan?
Mitt första Fallout var trean

Jag laddade ned tvåan i mitten på sommaren och testade lite, det är inte min typ av spel och jag tyckte det var skitsvårt, men ändå kul att testa
EDIT: Såg att ni snackade om de olika packen man kan köpa- är detta bara till USA eller är alla inbäddat i europaversionen/collectors' edition?
För jag minns att Red Dead Redemption innehöll alla packs om man köpte Special Edition, medan man i USA fick köpa olika versioner beroende på om man köpte från t.ex amazon.com etc.
Någon som vet vad för pack som gäller här?