Han springer runt och jagar en liten flicka... han har en pistol som han "har betalat 1miljon caps" för.
Man kan köpa den av han för 1000, Vad är det för pistol? Är det bara ett skämt eller vad?
Fyfan vad jag hatar Powder Gangers! Jag var endast level 4 när jag gick till deras "bas" (fängelset) och försökte döda allihop. Gick inte så bra men igår så levlade jag upp en hel del och fick lite bättre vapen, samt Veronica som companion. Det första jag gjorde var att åka dit igen och köttade dem.
Han springer runt och jagar en liten flicka... han har en pistol som han "har betalat 1miljon caps" för.
Man kan köpa den av han för 1000, Vad är det för pistol? Är det bara ett skämt eller vad?
Ett vapen som du behöver ha armerat archimedes II för.
Vad är ref-id för ED-e? tappade bort fanskapet när jag sprang runt i vault3
ED-E är en jobbig sate
eftersom man kan.. "uppgradera den", då egentligen byta karaktär och därmed ref_id't. Har du orginalet eller har du uppgraderat honom? orginalet har 1732D1
player.moveto <ref_id> = player.moveto 1732D1
eller
prid <ref_id> = prid 1732D1
följt av
moveto player
Senast redigerad av searchfunction 2010-10-25 kl. 17:56.
eftersom man kan.. "uppgradera den", då egentligen byta karaktär och därmed ref_id't. Har du orginalet eller har du uppgraderat honom? orginalet har 1732D1
player.moveto <ref_id> = player.moveto 1732D1
eller
prid <ref_id> = prid 1732D1
följt av
moveto player
fick ha den uppgraderade versionen i 20minuter innan den försvann :/
Killen sover i andra huset till höger om du kommer in från east gate till freeside, bara att pick pocketa honom, men vapnet fungerar inte tills du gjort ett quest i Helios one
Fan vilken awesome rustning och hjälm [hatt]. Bra jobbat. Var har du hittat den?
Egentligen så är rustningen helkropp (byxor/överkropp och hjälm) men den buggar så att man kan sätta på andra hjälmar/hattar och solbrillor/ansiktsgrejer. Armorn heter Chinese stealth armor, hatten heter Boomers hat och andningsgrejen heter Rebreather.
Du kan få dom
Armorn hittar du i hoover dam, offices våningen i ett rum med radioaktiva tunnor, till vänster direkt in i rummet.
Hatten kan du få genom att döda en boomer med den på sig (duh ^^) eller så ligger det några döda när man gör questet åt bruden där man ska döda myrorna (NellisAFB)
Och andningsgrejen får du också i NellisAFB sista uppdraget som man får av Loyal
Den man ska bärga Boombern från lake mead, och när man frågar jack om hur man ska andas under vatten så får man Rebreathern
Och om du ville veta om pistolen så heter den Ranger sequoia och man får den genom att göra klart questet "return to sender" och rapportera honom. på pipan står det "For honorable service"