Har inte klarat spelet än men jävlar kul det är, det slår ju 3an lätt och då har jag ändå ägnat sjuukt mycket tid åt även det. Framför allt är det betydligt mer omväxlande miljöer och många fler mäktiga monster än föregångaren. Det enda som var bättre i 3an var början när man växte upp i sin vault men det är också det enda.
På tal om vaults så var questen i vault 22 den häftigaste jag har gjort hitilss i gåde 3an o NW. Har inte spelat 1an eller 2an men har ju läst här att de innehöll mkt bättre konversationer och humor än 3an och det måste jag säga att även NW gör.
Aja nog med lovsång, har stött på något irriterande, sa åt mina följeslagare att sticka till lucky 28 och vänta på mig där utanför eftersom jag behövde byta följeslagare pga questen jag var på då. men när jag var klar med questen och återvände dit fanns inte en enda av dem kvar. Har sett klipp på youtube om hur man löser buggen med att förlora följeslagare mitt i spelandet men har inte hittat något om mitt problem, provade även det som låg ute på tuben men det funkade ej. Har någon mer råkat ut för detta och vet hur man löser det eller måste jag klara mig alena ute i the wastelandland numera?. Känns ju rätt surt o bli av med mina följeslagare o då speciellt Cass
Spelar på 360 kan jag tillägga.