2011-04-17, 19:52
Medlem
StoffeAPBTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jirlow
Jo jag vet, har mitt ps3 kopplat till internet, men det är efter den senaste patchen när dead money släpptes som problemen har kommit, så bethesda håller på med en ny patch som fixar dom problemen, den ska komma inom ett par veckor.

hmm jäkla drygt då. jag tänker verkligen inte skaffa det föränn dom fixat dom värsta buggarna.. grr... vill verkligen ha det, älskade 3:an. så borde ju älska NV mer med tanke på att den har iron sight vilket jag tycker är skönare :P
Citera
2011-04-17, 20:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StoffeAPBT
ok men vissa personer i dessa spel gillar inte att man skjuter mot djuren, i vissa fall så blir dom arga bara man avlossar ett skott. om jag inte minns fel :/ var så länge sen jag körde 3:an men har för mig att systemet ska vara typ lika på 3:an och NV. bortsett från att NV har fler buggar. jag kan ha fel som sagt. är du inte säker på att något skott kan av misstag träffat henne? skotten kan ju spridas ganska mkt innan man fått upp till 100 skill points på vapnet man använder

nej.. skjöt ihjäl kossorna utanför sallongen.. så kikade en annan random snubbe runt hörnet "WHAT THE". men ignorerade honom.. gick mot sallongen så satt en gammal gubbe där med sin revolver.. gick in i sallongen osså skrek horan "GET HIM" osså kom hunden mot mej o hon började avlossa.. ja skjöt o skjöt men gjorde mindre skada än skon som missade bush härom året..
Citera
2011-04-17, 20:13
Medlem
Domneds avatar
Är jag ensam om att inte ha upplevt en enda bugg igenom min första playthrough? Ja köpte det på release dan så inga patcher var ute för det heller när jag spelade det.
Citera
2011-04-20, 15:23
Medlem
crackbitchs avatar
Har inte klarat spelet än men jävlar kul det är, det slår ju 3an lätt och då har jag ändå ägnat sjuukt mycket tid åt även det. Framför allt är det betydligt mer omväxlande miljöer och många fler mäktiga monster än föregångaren. Det enda som var bättre i 3an var början när man växte upp i sin vault men det är också det enda.

På tal om vaults så var questen i vault 22 den häftigaste jag har gjort hitilss i gåde 3an o NW. Har inte spelat 1an eller 2an men har ju läst här att de innehöll mkt bättre konversationer och humor än 3an och det måste jag säga att även NW gör.

Aja nog med lovsång, har stött på något irriterande, sa åt mina följeslagare att sticka till lucky 28 och vänta på mig där utanför eftersom jag behövde byta följeslagare pga questen jag var på då. men när jag var klar med questen och återvände dit fanns inte en enda av dem kvar. Har sett klipp på youtube om hur man löser buggen med att förlora följeslagare mitt i spelandet men har inte hittat något om mitt problem, provade även det som låg ute på tuben men det funkade ej. Har någon mer råkat ut för detta och vet hur man löser det eller måste jag klara mig alena ute i the wastelandland numera?. Känns ju rätt surt o bli av med mina följeslagare o då speciellt Cass

Spelar på 360 kan jag tillägga.
Citera
2011-04-20, 15:58
Medlem
MrFingals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crackbitch
Aja nog med lovsång, har stött på något irriterande, sa åt mina följeslagare att sticka till lucky 28 och vänta på mig där utanför eftersom jag behövde byta följeslagare pga questen jag var på då. men när jag var klar med questen och återvände dit fanns inte en enda av dem kvar. Har sett klipp på youtube om hur man löser buggen med att förlora följeslagare mitt i spelandet men har inte hittat något om mitt problem, provade även det som låg ute på tuben men det funkade ej. Har någon mer råkat ut för detta och vet hur man löser det eller måste jag klara mig alena ute i the wastelandland numera?. Känns ju rätt surt o bli av med mina följeslagare o då speciellt Cass

Spelar på 360 kan jag tillägga.

Hur menar du "vänta på mig där utanför"? För om du ber dem lämna dig går de antingen upp till sviten om du fått den eller tillbaka dit du fick dem första gången.

Om du istället valde Wait väntar de i tre dagar tror jag det är, innan de återvänder hem och då är det nog till deras hem och inte till din svit.
Citera
2011-04-20, 16:11
Medlem
crackbitchs avatar
Tack så mycket för svaret Det var jag som hade missförstått och trodde att dom skulle vänta på mig utanför ingången.
Citera
2011-04-21, 23:41
Medlem
MrFingals avatar
Patch på måndag för PC-användare!

http://forums.bethsoft.com/index.php?showtopic=1181744&st=0
Citera
2011-04-22, 08:55
Medlem
WalterSullivans avatar
Har det sagts nåt mer om när nästa Dlc ska komma? har gått en tid nu sen Dead money
Citera
2011-04-22, 10:12
Medlem
DK333s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Har det sagts nåt mer om när nästa Dlc ska komma? har gått en tid nu sen Dead money

Inget datum är spikat. Men med tanke på att PC får en patch på måndag, konsolerna får en om ytterligare ett litet tag och att Honest Hearts har fått en promtionbild så lär det inte vara långt borta.
Citera
2011-04-22, 11:41
Medlem
-ELF-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFingal
Patch på måndag för PC-användare!

http://forums.bethsoft.com/index.php?showtopic=1181744&st=0
Trevligt, men de kunde ju även ha fixat lite fler buggar, ser bara en buggfix...
Citera
2011-04-22, 12:15
Medlem
MrFingals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -ELF-
Trevligt, men de kunde ju även ha fixat lite fler buggar, ser bara en buggfix...

Det är nog ingen fara. Jag tolkar det som att han endast listar vilka balance ändringar som gjorts, kanske för att underlätta för mod-communityn, men att även en del crash-issues och liknande har blivit fixade.
Citera
2011-04-22, 12:19
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DK333
Inget datum är spikat. Men med tanke på att PC får en patch på måndag, konsolerna får en om ytterligare ett litet tag och att Honest Hearts har fått en promtionbild så lär det inte vara långt borta.

Jävlar ja, att döma av promo bilden så kommer man få träffa Burned man
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in