2010-11-03, 23:49
Medlem
Det finns neutral power armor som inte gör folk arga. Allys kan använda den också (de vägrar ju ta på sig faction armor).

Den är lite mindre ful än brotherhood armorn.
Senast redigerad av stardeath 2010-11-03 kl. 23:51.
Citera
2010-11-04, 01:49
Medlem
Insignificunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallemedkulan
Jag skäms alltså när jag springer runt i Mojave Wasteland med den fula skapelsen på mig. Folk skrattar åt mig.

Hahaah!
Citera
2010-11-04, 03:02
Medlem
Subb[a]s avatar
Laddtiderna suger verkligen balle. Skriver detta inlägg nu medans den laddar. Körde en fast-travel från Gun Runners till Crimson Caravan, och bestämde mig för att skriva detta inlägg. I skrivande stund laddar den fortfarande in till Crimson... 2 djävligt långa laddningar på varandra. Kul. (xbox 360 installerat spel)
Citera
2010-11-04, 04:43
Medlem
HeavyWeaponsGuys avatar
Till er som letar grymma vapen och armor:

Citera
2010-11-04, 07:35
Medlem
Zelogaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeavyWeaponsGuy
Till er som letar grymma vapen och armor:

Ah shit, jag var där när jag var typ lvl 10 hahaha, det ångrade jag.
Tre vändor tog det för att inte dö

Btw har lite tips till er som jag inte vet om det har tagits upp innan (gäller BoS och NCR):

Om du, som jag, har tänkt försöka lura varenda faction i spelet för att gynna dig själv, var försiktig-

Att välja rätt companions:

Lite allmänna tips som jag inte vet om andra har delat med sig av-
Lira aldrig med faction armor!
Det enda det ger dig är evigt lidande om du inte tänker dig för!
Visst, det är bra om du ska in i fiendeläger för då är du neutral-
MEN, spelar du t.ex på Legions sida och har Legion-armor på dig så får du ingen Fame efter quests du har gjort för dem.
Deras faction armor neutraliserar nämligen allt.
Detta gäller ALLA factions och deras armor!

Just nu ligger jag på ca 80h spelerfarenhet, säger mig inte kunna allt men jag kanske kan tipsa/hjälpa någon som vill
Citera
2010-11-04, 08:55
Medlem
Insignificunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zelogath
Ah shit, jag var där när jag var typ lvl 10 hahaha, det ångrade jag.
Tre vändor tog det för att inte dö

Btw har lite tips till er som jag inte vet om det har tagits upp innan (gäller BoS och NCR):

Om du, som jag, har tänkt försöka lura varenda faction i spelet för att gynna dig själv, var försiktig-

Att välja rätt companions:

Lite allmänna tips som jag inte vet om andra har delat med sig av-
Lira aldrig med faction armor!
Det enda det ger dig är evigt lidande om du inte tänker dig för!
Visst, det är bra om du ska in i fiendeläger för då är du neutral-
MEN, spelar du t.ex på Legions sida och har Legion-armor på dig så får du ingen Fame efter quests du har gjort för dem.
Deras faction armor neutraliserar nämligen allt.
Detta gäller ALLA factions och deras armor!

Just nu ligger jag på ca 80h spelerfarenhet, säger mig inte kunna allt men jag kanske kan tipsa/hjälpa någon som vill

Hur kan du bara vara lvl 23 efter 60h? Jag var lvl 26 efter 40.

Innan du svarar: ja, det är en tävling.
Citera
2010-11-04, 09:00
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Subb[a]
Laddtiderna suger verkligen balle. Skriver detta inlägg nu medans den laddar. Körde en fast-travel från Gun Runners till Crimson Caravan, och bestämde mig för att skriva detta inlägg. I skrivande stund laddar den fortfarande in till Crimson... 2 djävligt långa laddningar på varandra. Kul. (xbox 360 installerat spel)

Skaffa det till PC istället så slipper man det. Finns inga större fördelar med konsol framför PC i FPS spel. Du kan likaväl köra med 360 kontrollerna till datorn om du vill, HDMI ut till teven. Samma spel, kortare laddtider, skarpare grafikinställningar.

Kan ju bli bängligt ifall du har teven långt ifrån datorn dock, bara att flytta burken..
Senast redigerad av hockexx 2010-11-04 kl. 09:04.
Citera
2010-11-04, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallemedkulan
Power Armorn är ju ful som stryk. Jag skäms alltså när jag springer runt i Mojave Wasteland med den fula skapelsen på mig. Folk skrattar åt mig.

Egentligen så är det bara Ranger Combat Armor som är snygg i hela spelet.
Jag skulle vilja ha lite snygga rustningar.

Jag tycker armorn är snygg. Jag är iofs fan av FO1 och FO2
Citera
2010-11-04, 12:05
Medlem
TheVoids avatar
Jag har stått på NCRs sida hela tiden jag spelat och gjort quests osv för att hjälpa till men igår när jag lirade så gick det åt skogen...

Så nu funderar jag på att ta skiten och låta de jävla kräken från NCR komma och försöka mopsa sig...

Edit, kanske ska tillägga att jag nog lirat 40h+ så jag har hunnit med en hel del NCRquests innan detta.
Senast redigerad av TheVoid 2010-11-04 kl. 12:10.
Citera
2010-11-04, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheVoid
Jag har stått på NCRs sida hela tiden jag spelat och gjort quests osv för att hjälpa till men igår när jag lirade så gick det åt skogen...

Så nu funderar jag på att ta skiten och låta de jävla kräken från NCR komma och försöka mopsa sig...

Edit, kanske ska tillägga att jag nog lirat 40h+ så jag har hunnit med en hel del NCRquests innan detta.
NCR förtjänar inte att behålla Hoover Dam
Citera
2010-11-04, 12:46
Medlem
TheVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netzach
NCR förtjänar inte att behålla Hoover Dam

Hoover Dam har jag inte varit vid än såvitt jag minns, tänker inte anstränga mig för att komma på deras sida igen men snubblar jag över en möjlighet inom tidsramen då kanske jag tar den bara för att slippa slösa ammo.
Citera
2010-11-04, 12:56
Medlem
När väljer man vilken faction man ska hjälpa vid hoover dam? Då menar jag vart man hitter quest till uppdragen vid de olika factions
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in