2011-04-22, 13:00
Medlem
-ELF-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFingal
Det är nog ingen fara. Jag tolkar det som att han endast listar vilka balance ändringar som gjorts, kanske för att underlätta för mod-communityn, men att även en del crash-issues och liknande har blivit fixade.
Får väl hoppas så.
Inget jag har haft problem med, men det är ju lite man har stört sig på när man har spelat.
Citera
2011-04-22, 16:07
Medlem
en fråga om man inte gillar action så mycket men tycker att äventyr och en plot som utvecklar sig är roligt; är då fallout 3 rätt spel?
Citera
2011-04-22, 19:13
Medlem
-ELF-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrazyWhisper
en fråga om man inte gillar action så mycket men tycker att äventyr och en plot som utvecklar sig är roligt; är då fallout 3 rätt spel?
Det skulle du ha frågat i Fallout 3 tråden

Men för att fråga på svaret...
Ja och nej. Det finns ju en skön story i Fallout New Vegas, men det är inte den bästa.
Citera
2011-04-25, 21:28
Medlem
Håller på att spela igen fallout3 GOTY nu och det är ett av dom bästa spelat jag har spelat så det är ingen tvekan om att det blir till att köpa NV.

Men jag tänkte kolla vad folk tycker om att man ska modda NV när jag börjar med det eller spela igenom det utan?
I så fall vilka moddar rekommenderar ni?
Finns det någon mod till det som gör att man får bättre grafik t.ex.
Citera
2011-04-28, 13:05
Medlem
Blifullidags avatar
Har kommit en lång bit in i spelet. Är "Villified" av Caesars Legion och Powder gangers. Så fort jag stöter på Legionärer så attackerar dem. Men Powder gangers är helt fredliga mot mig. Även om jag dödar en så attackerar inte hans polare.
Varför? Nån som vet?
Citera
2011-04-28, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blifullidag
Har kommit en lång bit in i spelet. Är "Villified" av Caesars Legion och Powder gangers. Så fort jag stöter på Legionärer så attackerar dem. Men Powder gangers är helt fredliga mot mig. Även om jag dödar en så attackerar inte hans polare.
Varför? Nån som vet?
Bugg, dom attackar alltid så länge du inte har bra reputation av dom.
Citera
2011-04-28, 17:46
Medlem
MrFingals avatar
Citat:
Varför? Nån som vet?

Du råkar inte gå runt med en Powder Ganger-disguise? Det förklarar visserligen inte varför de låter dig döda deras polare men det förklarar i alla fall varför de inte anfaller dig direkt.
Citera
2011-04-28, 21:50
Medlem
TROR jag klarat hela spelet. Fixade Eureka! och har kommit till eftertexterna (?!) men min dator låser sig innan jag kommit igenom hälften!

Så min fråga är; Vad händer efter eftertexterna??
Citera
2011-04-29, 09:15
Medlem
Blifullidags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFingal
Du råkar inte gå runt med en Powder Ganger-disguise? Det förklarar visserligen inte varför de låter dig döda deras polare men det förklarar i alla fall varför de inte anfaller dig direkt.
Nej jag har en Combat armor, Reinforced mark 2. Så det måste vara en bugg då som XrzD skriver.
Annars så startade jag precis spelet på min Xbox och var tvungen att ladda ner en update. Så hoppas det är en patch som fixar just den buggen då. Har märkt av en hel del buggar faktiskt.
Nu när jag ska ladda säger en ruta: "This game relies on downloadable content that is no longer available. Some objects may be no longer available. Continue loading?."
... ska vi se vad som står på då.....
märker inte av nåt annorlunda än. är nere i vault 34. måste klara detta o ta mig ut nu...
edit: ïngen skillnad. de är fortfarande fredliga mot mig.
Senast redigerad av Blifullidag 2011-04-29 kl. 10:09.
Citera
2011-05-01, 14:21
Medlem
HappyHours avatar
Citat:
Nej jag har en Combat armor, Reinforced mark 2. Så det måste vara en bugg då som XrzD skriver.
Annars så startade jag precis spelet på min Xbox och var tvungen att ladda ner en update. Så hoppas det är en patch som fixar just den buggen då. Har märkt av en hel del buggar faktiskt.
Nu när jag ska ladda säger en ruta: "This game relies on downloadable content that is no longer available. Some objects may be no longer available. Continue loading?."
... ska vi se vad som står på då.....
märker inte av nåt annorlunda än. är nere i vault 34. måste klara detta o ta mig ut nu...
edit: ïngen skillnad. de är fortfarande fredliga mot mig.
Var bara glad då, det gör ju egentligen inget att dom skiter i dig, blir ju bara enklare!
Citera
2011-05-04, 15:49
Medlem
DK333s avatar
Då var det klart att Honest Hearts släpps 17e maj, Old World Blues i juni och Lonesome Road i juli. Trist att Honest Hearts släpps så nära L.A. Noire, men lite tid får man väl ge det i alla fall.

Mer information finns här:
http://fallout.wikia.com/wiki/User_blog:Ausir/Honest_Hearts,_Old_World_Blues_and_Lonesome_Road_d etailed
Citera
2011-05-04, 17:00
Medlem
Three-Gringoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frispel123
TROR jag klarat hela spelet. Fixade Eureka! och har kommit till eftertexterna (?!) men min dator låser sig innan jag kommit igenom hälften!

Så min fråga är; Vad händer efter eftertexterna??

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in