2010-11-11, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattolf
Kommer säkerligen att släppas några DLC. Personligen så skulle jag tycka det vore roligt att återbesöka något ställe i NCR, typ Shady sands, The Hub eller varför inte Vault City.
Vault City hade varit skitcoolt! Gillar verkligen konceptet med den staden. Helt vrickat samhälle... Vore grymt att besöka San Francisco eller Los Angeles men det krävs nog snarare ett helt nytt spel än ett fjuttigt DLC då.
Citera
2010-11-11, 13:27
Medlem
EttBjurns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattolf
Om du kör på pc så kan du ladda ned denna mod: http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=36406. Finns några andra på den sidan också om den jag länkade inte passar

Tack, hittade en annan som man kunde köra slumpmässigt
Citera
2010-11-11, 13:34
Medlem
Kattolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netzach
Vault City hade varit skitcoolt! Gillar verkligen konceptet med den staden. Helt vrickat samhälle... Vore grymt att besöka San Francisco eller Los Angeles men det krävs nog snarare ett helt nytt spel än ett fjuttigt DLC då.
Ja den staden var min favorit i FO2. Den och "The Den", alt. SanFran och LA Boneyard, borde ju gå att kombinera i ett DLC om man tänker på "Point lookout" från FO3 rent storleksmässigt

Citat:
Ursprungligen postat av EttBjurn
Tack, hittade en annan som man kunde köra slumpmässigt
Bra de. Femtiotalsmusik i all ära, men litet tjatigt blir det efter ett tag
Citera
2010-11-11, 15:38
Medlem
Enitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krakkel
Har jag visat okunskap om detta? Nej.

Jag nämnde bara att fienderna dör så jävla segt, precis som i 3an.
Är du ens medveten om vad du skrev?
Du kan ju testa att läsa vad du skrev en gång till.
Citat:
Ursprungligen postat av krakkel
hardcore är sjukt kul men tröttnade snabbt på att det krävdes ett helt jävla mag mellan ögonen på i princip alla fiender, skit.

Förstår du nu varför ditt inlägg är helt efterblivet?
Eftersom hardcore inte har något att göra med huruvida det krävs "ett helt jävla mag mellan ögonen" eller inte så kan det per definition inte vara skit av den anledningen.
Det är ungefär som att skriva "hardcore är sjukt kul men tröttnade snabbt på att himlen är blå, skit."
Fattar du fortfarande inte så är du helt enkelt obegåvad.

Ska du fortsätta att argumentera så föreslår jag att du formulerar ditt svar på ett bättre sätt
Citera
2010-11-11, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InternetTuffing
Eftersom att trean fick många expansioner så lär det ju bli samma deal med NW, vad hoppas ni på för innehåll? Själv skulle jag vilja att Enclave gör en comeback och invaderar New Vegas, eller något i den stilen.

Finns det någon information om DLC´s än? Hörde något om att det skulle släppas något till 360 bara men det kan inte stämma, hur långt efteråt kom DLC´s till F3? Någon som minns?

Och hur ska storyn fortsätta, tyckte inte direkt att slutet bäddade för uppföljare. Även fast mycket talade för det
Senast redigerad av Dsndss 2010-11-11 kl. 15:50.
Citera
2010-11-11, 15:52
Medlem
Kattolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Finns det någon information om DLC´s än? Hörde något om att det skulle släppas något till 360 bara men det kan inte stämma, hur långt efteråt kom DLC´s till F3? Någon som minns?
Jorå. Jag har för mig att FO3 släpptes den 19:e-21e Oktober 2008 och Operation Anchorage släpptes någon av de sista dagarna i Januari 2009, så ca tre månader tog det.
Citera
2010-11-11, 15:56
Medlem
andhs avatar
Citat:
Finns det någon information om DLC´s än? Hörde något om att det skulle släppas något till 360 bara men det kan inte stämma, hur långt efteråt kom DLC´s till F3? Någon som minns?[/spoiler]
Har väl sagts att dom siktar på att släppa första DLC't runt jul, exklusivt till xbox
Citera
2010-11-11, 15:59
Medlem
Enitys avatar
Citat:

Och hur ska storyn fortsätta, tyckte inte direkt att slutet bäddade för uppföljare. Även fast mycket talade för det
Citera
2010-11-11, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enity

Citera
2010-11-11, 16:15
Medlem
Nån som vet var
Senast redigerad av MondoBizarro 2010-11-11 kl. 19:43.
Citera
2010-11-11, 16:37
Medlem
Enitys avatar
Citat:
Citera
2010-11-11, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enity

Citera