2010-11-07, 17:16
Moderator
Arne.Ankas avatar
strength 10, energy weapons 100, guns 100, explosives 100.
Citera
2010-11-07, 17:26
Medlem
Kattolfs avatar
Så där då. Nu har jag spelat igenom New Vegas som översnäll. Den nya omgången så skall jag vara så stygg som möjligt.

Är det någon som har några tips på schyssta moddar? Jag har redan "FOOK" (En overhaul som rekommenderas starkt), "Bevare of girl" (Snyggare skinntexturer på damer), "Animated prostitution" (Sätt på vilken annan mänsklig NPC du vill, komplett med animationer), och "R18 Rude body (Tar bort underkläderna på alla, inklusive spelaren) Alla moddarna har jag laddat ned från "Newvegasnexus.com".
Citera
2010-11-07, 18:33
Medlem
Hur questar man om man är emot NCR? Tycker det finns sjukt lite quests utanför NCR läger.
Citera
2010-11-07, 18:51
Medlem
Dolmantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Hur questar man om man är emot NCR? Tycker det finns sjukt lite quests utanför NCR läger.

Här ska drygas!

I din pipboy har du en 'Data' knapp som innehåller en 'World map'. Den visar ett ganska stort område, vilket du kan vistas i. Går man runt i det området hittar man små byar, småstäder och läger. Även en stor stad som heter New Vegas. Där finns personer man kan prata med som ger dig massor av quests!

Hohoho, vad rolig jag är!

Edit: Jag hittar alltså quests överallt, var 3:e person jag pratat med har gett mig ett quest så no worries!
Senast redigerad av Dolmante 2010-11-07 kl. 18:54.
Citera
2010-11-07, 19:14
Medlem
Skit-Kjells avatar
Sänker man NCR-reputation ännu mer om man dödar patrullen som kommer för att "ta hand om" mig när jag varit stygg och har "sneering punk"-status?
Citera
2010-11-07, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dolmante
Här ska drygas!

I din pipboy har du en 'Data' knapp som innehåller en 'World map'. Den visar ett ganska stort område, vilket du kan vistas i. Går man runt i det området hittar man små byar, småstäder och läger. Även en stor stad som heter New Vegas. Där finns personer man kan prata med som ger dig massor av quests!

Edit: Jag hittar alltså quests överallt, var 3:e person jag pratat med har gett mig ett quest så no worries!

Jag har redan klarat av spelet men 98% av mina quests var ifrån NCR eftersom jag slogs med NCR, nu spelar jag igen och då mot NCR; så om du har tips på lite ställen där man får quests ifrån legion (Är det bara The fort? Brutalt dåligt annars, NCR har ju utposter lite överallt)
Citera
2010-11-07, 19:32
Medlem
TheVoids avatar
Citat:

"WARNING: Using console commands in the Steam version of Fallout: New Vegas will prevent you from obtaining achievements! If you shut down and restart the game, they will be enabled again!"

Steam versionen inkluderar om man har köpt det på skiva eller? Visste inte det ovan och har ett antal gånger behövt använda tcl under spelets gång och det är ju tråkigt om man missar achievments pga det.
Citera
2010-11-07, 21:11
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skit-Kjell
Sänker man NCR-reputation ännu mer om man dödar patrullen som kommer för att "ta hand om" mig när jag varit stygg och har "sneering punk"-status?

Har en fråga om V...
Citera
2010-11-07, 21:15
Bannlyst
Kan man göra både Mr. House questlinen och NCR questlinen ? För de går liksom ihop... Man kan inte sammanfoga BoS och NCR utan att göra NCR-questlinen, och då kan man inte heller få BoS att voucha för en i Wild Cards : Side bets questen.
Citera
2010-11-07, 21:30
Medlem
teowinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torch
This is a Cazador.
Citera
2010-11-07, 22:22
Medlem
Enitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon

Har en fråga om V...
Citera
2010-11-07, 22:51
Bannlyst
Citat:
Här ska drygas!

Haha och New Vegas är väll inte så stort? blev lite besviken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in