2010-11-04, 22:39
Medlem
[complex]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheVoid
Varför använda trainers när du har console? Så jobbigt är det inte att skriva lite om du vill fuska.

Kör PC versionen. Utveckla ditt svar?
Thnx

edit:
http://www.videogamer.com/pc/fallout_new_vegas/cheats.html

Åh fan. Tack för hinten! Visste ej det fanns inbyggt i spelet.
Arigato
Senast redigerad av [complex] 2010-11-04 kl. 22:41.
Citera
2010-11-04, 22:54
Medlem
Muffincakes avatar
Vad ska man satsa på ? Speech, stealth, science eller lockpick kanske? Ska köra nytt game nämligen.
Citera
2010-11-04, 23:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Muffincake
Vad ska man satsa på ? Speech, stealth, science eller lockpick kanske? Ska köra nytt game nämligen.

Av egen erfarenhet kan jag säga att man inte fick ut särskilt mycket från stealth och science
Citera
2010-11-05, 00:27
Medlem
[complex]s avatar
Här är en trainer jag kan rekommendera. Enkel och bra.
http://deviatedhacking.com/index.php?/topic/714-fallout-new-vegas-111271-plus-9-trainer/

Funkar för skidrow. update 2.
Citera
2010-11-05, 00:39
Medlem
Subb[a]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muffincake

Speech och lockpick underlättar att ha rejält. Medicine, science, repair, barter underlättar då och då, brukar köra med magazines om det kniper. Speech och lockpick- tidningar märkte jag snabbt att det var större åtgång på,. Sneak behövs så som jag spelar så sällan att det bara är att köra stealthboy så den pumpar jag i princip inga poäng alls i.
Citera
2010-11-05, 01:06
Medlem
speak, lockpick och repear gillar jag...spar in sjukt med pengar på att inte behöva använda NPCs till att laga utrustning, hjälper många quests också.
Citera
2010-11-05, 01:37
Medlem
Muffincakes avatar
Tack för alla svar, skrev ner allting så det är redo när jag ska spela igen. Kör på min gamla så länge, inte riktigt klarat det än.
Citera
2010-11-05, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HyVlarNPoW

Du måste använda armor piercing ammo mot tuffa fiender. Det gör oerhört stor skillnad.

Citera
2010-11-05, 02:18
Medlem
Nagaxs avatar
Är level 19. Kör very hard och hardcore. Så hittade jag gobi sniper rifle strax väst om cottonwood cove. Sen drog jag till the fort och dödade hela jävla legion inklusive ceasar. Det där sniper riflet alltså... Helt plötsligt blev alla fiender snarare underhållning än motstånd
Citera
2010-11-05, 02:45
Medlem
Mojidos avatar
Måste säga att jag är trött på att alla karaktärer i detta spel försöker hunsa runt med en som någon hund, allt vällde över när jag blev beordrad av Ceasar att göra något skitarbete. Nu är alla i Ceasars fort döda och lemlästade.
Underligt nog anses jag fortfarande inte som ond, eller anser jag fel om jag tycker att man är relativt "ond" om man begår folkmord på oavsätt grupp. Obsidian tycker tydligen det är ok att döda, sålänge man dödar rätt folk nu är det dags att folkmörda NCR o sen blir det till att skjuta upp The strip, allt korkat folk i detta spel förtjänar död.
Citera
2010-11-05, 05:23
Medlem
Muffincakes avatar
Citera
2010-11-05, 11:26
Medlem
WalterSullivans avatar
Vart nyss bannad från Tops för att jag vann för mycket (har 10 i luck). Är man permanent bannad från att spela där nu eller kan man återvända efter ett par dar? jag älskar ju o spela
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in