Njut av den! Så fruktansvärt skön bok. Det här är det roligaste citatet i boken, enligt mig, man finner den på sid 8:
"Och så en torsdag, nästan tvåtusen år efter det att en man hade blivit fastspikad vid ett träd för att han antytt hur trevligt det vore om alla kunde vara lite snälla mot varann som omväxling...", dör av skratt varenda gång jag läser den här meningen
Roland
ouh, jag fastnade också på den meningen. Sjukt roligt, KLOCKRENT
Jag läser nu Jerome K Jeromes "Tre män i en båt". Helt underbar bok, fylld med härlig, torr brittisk humor ā la "Liftarens guide..." Alla som gillar den sistnämnda borde läsa Jerome K Jerome, ni kommer älska den!
Jag läser nu Jerome K Jeromes "Tre män i en båt". Helt underbar bok, fylld med härlig, torr brittisk humor ā la "Liftarens guide..." Alla som gillar den sistnämnda borde läsa Jerome K Jerome, ni kommer älska den!
Haha! Lyssnade på den som ljudbok (tre män...), och som du säger, underbar bok!
Ahhh! Den enda bok som kan få mig att skratta högt! Hvergang!