Precis läst klart den så omtalade "Flyga drake". Tyckte den var riktigt bra, och ska nu i dagarna börja på "Tusen strålande solar" som också är skriven av Khaled Hosseini.
Senast redigerad av Rubarth23 2011-02-27 kl. 14:06.
Jag läste ut den senaste utgivningen av Dracula idag. Alla filmer hade verkligen förvrängt minnet av boken så det var som att läsa boken för första gången igen.
Jag älskar den men är dock missnöjd med slutet. Jag föredrar slutet i filmen "Bram Stokers Dracula" där Mina faller för Dracula och tar livet av sig när hennes fästman dödar honom. Det är ju betydligt mer deprimerande men det är mycket starkare.
Jag läser fortfarande Marian Keyes - Änglar men har snart läst ut den och ska sen ikväll ta och läsa Borta med vinden. Har haft den i min ägo i flera år men inte känt att jag orkat ta mig ann den, den är ju inte den tunnaste boken precis.
Tant Julia och författaren av Mario Vargas Llosa, jag fick den i julklapp och tänkte att jag skulle ge den ett försök, nu är den snart slut och jag kan bara konstatera att den var riktigt läsvärd