2010-01-28, 23:41
Avslutad
En snuskgubbes anteckningar, Charles Bukowski.

Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Kul att se andra som läser i badkaret också!

Är ju livsfarligt! Tappa Bibeln i karet, kanske jag kommer brinna i Helvetet trots allt.
Citera
2010-01-28, 23:44
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Är ju livsfarligt! Tappa Bibeln i karet, kanske jag kommer brinna i Helvetet trots allt.

Äsch, är nog ingen fara. Men för säkerhetsskull tenderar jag att läsa Bibeln i sängen.
Citera
2010-01-29, 00:37
Medlem
ElakPistols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAlamo
Varför den är så känd och sådär. Enligt de i min klass så är den helt värdelös.
Okej, då förstår jag. Ja, det är jag nog inte rätt man att förklara.
Citera
2010-01-29, 04:25
Medlem
Laser for narvarande Simon Singhs Big Bang. Intressant bok och an sa lange inte sarskild svarforstodd. forfattaren skriver sa aven en lekman forstar. Inga invecklade matematiska formler an sa lange =)
Citera
2010-01-29, 04:53
Medlem
Har inget intressant att läsa för tillfället så det blir till att ströläsa den andra boken i Sagan on Belgarion.
Citera
2010-01-29, 10:57
Medlem
Gregsons avatar
Jag läser äntligen, dryga två år för sent, Fjärilen från Tibet av CJ Håkansson. I natt läste jag delen Hösthunger och var efter det tvungen att lägga ifrån mig boken, ty annars hade den skinnat och slukat mig. Det var första gången jag, sedan jag fick upp intresset för skräck, faktiskt skrämdes.
Citera
2010-01-29, 11:07
Medlem
nahhs avatar
Jag läste precis klart Den förlorade symbolen av Dan Brown, mycket bra bok, blev några långa nätter då jag hade svårt att lägga den ifrån mig
Citera
2010-01-29, 11:09
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregson
Jag läser äntligen, dryga två år för sent, Fjärilen från Tibet av CJ Håkansson.

Är det en bok som du rekommenderar?
Citera
2010-01-29, 12:12
Medlem
K9Devils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregson
Jag läser äntligen, dryga två år för sent, Fjärilen från Tibet av CJ Håkansson. I natt läste jag delen Hösthunger och var efter det tvungen att lägga ifrån mig boken, ty annars hade den skinnat och slukat mig. Det var första gången jag, sedan jag fick upp intresset för skräck, faktiskt skrämdes.

Det där har jag hört från flera stycken nu. Nästan ordagrant. "Det är första gången på mycket länge som jag faktiskt har blivit skrämd av skräck!"

Boken ligger här och jag började på den en gång för inte så längesedan, men hade för många glas rött innanför västen, så jag lade den åt sidan igen. Det får nog bli till att ta upp den igen i helgen.
Citera
2010-01-29, 12:16
Medlem
Rakiis avatar
Har varit sugen på CJ Håkansson väldigt länge, främst för han delar mitt stora intresse för skräckfilm och således borde ju Fjärilen från Tibet vara utomordentlig. Den skall tydligen påminna en del om Cronenbergs tidigare bodyhorror-alster vilket är ett stort plus, och sen är hans blogg väldigt läsvärd. Så, med andra ord som skräcktokig borde jag köpa boken?
Citera
2010-01-29, 12:45
Medlem
flutts avatar
Citat:
Har varit sugen på CJ Håkansson väldigt länge, främst för han delar mitt stora intresse för skräckfilm och således borde ju Fjärilen från Tibet vara utomordentlig. Den skall tydligen påminna en del om Cronenbergs tidigare bodyhorror-alster vilket är ett stort plus, och sen är hans blogg väldigt läsvärd. Så, med andra ord som skräcktokig borde jag köpa boken?

Ni har övertygat mig - har bokat den på biblioteket nu. Katjing!

Började läsa Andreas Romans senaste bok (vilket blir min första Roman-roman) i natt, men än har den inte lyckats skrämma mig. Alls.
Citera
2010-01-29, 12:46
Medlem
K9Devils avatar
Citat:

Jag har som sagt bara läst några sidor, på lyset dessutom. Men det verkar ju så!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in