Citat:
Ursprungligen postat av ElakPistol
Typisk Hornbybok alltså?

Jorå, på många sätt och vis. Känns väldigt känslovarm och kärleksfull i sin förklaring till popmusik och musik rent generellt, så en uppiffad version utav
High Fidelity skulle man kunna säga att den är, för 2000-talet. Känns skönt också att kvinnorna återigen får en rätt stadig roll i denna typen av bok, då det oftast känns lite slarvigt med den portionen då det kommer till karlar och musikfetischism.
Såhär inne på femtio sidor ångrar jag inte alls att jag köpte den!