Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Det kanske det inte gör, men jag väljer ändå att dra slutsatsen genom min magkänsla om att den inte lär tilltala mig.
Jag gav den chansen, och blev positivt överraskad faktiskt. Herr Svensson visade spår av självinsikt och humor. Fast jag förstår att frk Dilba inte blev alldeles nöjd.
MEN - nu när jag har offentliggjort den oerhört omvälvande åsikten så ska jag överge Top Gear (repris, damn) och återvända till Dan Brown. Om den inte ar sig lite snart så är det historia. Livet är för kort för trista böcker!