2009-04-07, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard

Jag ser inte varför de kurdiska ockuperade delarna av Irak och Turkiet måste bli en del av Iran; luktar Iransk imperialism här.

Jag sade inte måste, men det vore rimligare än det ditt förslag.

Området tillhörde ju Iran och har bebotts av indoiranier i tusentals år.
Citera
2009-04-07, 21:37
Medlem
Sargonuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ech0o0
Grekland ockuperar den södra delen men de har inte så lång tid kvar på sig att lämna hela ÖN. Det kommer med tiden. Men jag tror inte att Turkiet behöver just nu den andra delen. Norra delen är redan en självständigt stat.

Ni turkar har ingenting att göra i varken Thrakien, Cypern, Istanbul eller någon annan grekisk del. Allt ni har är uppbyggt på assyriskt, grekiskt och armeniskt blod.

De enda som ska lämna ÖN är de invaderade fascistiska turkarna vars "turkiska stat av Cypern" inte är erkänd av någon nation i hela världen.

Att vara turk borde vara ett brott mot mänskligheten i sig med tanke på hur många brott mot mänskligheten ni har utfört mot alla era kristna minoriteter som serber, assyrier/syrianer, greker, rumäner, bulgarer, armenier o.s.v.
Citera
2009-04-07, 21:47
Medlem
109740s avatar
Fråga till alla assyrier:

Är det detta som ni vill skall utgöra erat framtida självständiga rike:

http://en.wikipedia.org/wiki/File:As...estion2005.jpg

Landlocked, omgiven av fientliga stater, minimala chanser till överlevnad. För att inte nämna det interna tjafset som ni har. Ja, det ser ju onekligen lovande ut.
Citera
2009-04-07, 23:38
Medlem
Lantbruks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wie bitte?
Varför fyra?

Därför:

Citat:
Ursprungligen postat av 109740
Nu vet jag inte vad vår käre Lantbrukare tänkte på men rent spontant:
  • Shit- del
  • Sunni- del
  • Kurd- del
  • Assyrier- del

Kanske?

Citera
2009-04-07, 23:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sargonus
Ni turkar har ingenting att göra i varken Thrakien, Cypern, Istanbul eller någon annan grekisk del. Allt ni har är uppbyggt på assyriskt, grekiskt och armeniskt blod.

De enda som ska lämna ÖN är de invaderade fascistiska turkarna vars "turkiska stat av Cypern" inte är erkänd av någon nation i hela världen.

Att vara turk borde vara ett brott mot mänskligheten i sig med tanke på hur många brott mot mänskligheten ni har utfört mot alla era kristna minoriteter som serber, assyrier/syrianer, greker, rumäner, bulgarer, armenier o.s.v.

Vad vill du åstadkomma med det du skrev? Vet du ens att assyrier är ut döda alla världens forskare har hävdat detta många gånger. ni bär en falsk identitet.
Dessvärre blir jag förvånad över hur de syrianerna i Stockholm kallar sig för turkar.
Glöm inte att ordet TÜRK är tungt och man får mer respekt än dessa smuts folkgrupper som du nämner, dessa har varken historia eller kultur allt de har är snott från turkar och så vill de också vara som turkar när det passar läget.
Citera
2009-04-08, 00:27
Medlem
109740s avatar
Citat:
Vad vill du åstadkomma med det du skrev? Vet du ens att assyrier är ut döda alla världens forskare har hävdat detta många gånger. ni bär en falsk identitet.
Dessvärre blir jag förvånad över hur de syrianerna i Stockholm kallar sig för turkar.
Glöm inte att ordet TÜRK är tungt och man får mer respekt än dessa smuts folkgrupper som du nämner, dessa har varken historia eller kultur allt de har är snott från turkar och så vill de också vara som turkar när det passar läget.

Märkligt att de har stulit allt från turkarna när deras rike existerade flera hundra år (om inte tusen år) innan turkarna ens bajsades fram
Citera
2009-04-08, 00:34
Bannlyst
Citat:
Märkligt att de har stulit allt från turkarna när deras rike existerade flera hundra år (om inte tusen år) innan turkarna ens bajsades fram

Det där kom nog från en rätt käft

Bosnien dvs. Hela balkan är en billig falsk kopia av Turkiet och turkiskhet och du vet säkerligen varför.
Citera
2009-04-08, 00:39
Medlem
Kostas39s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av talip_k
Njaa, Mosul och Kerkuk bör inkluderas i Turkiet men Cypern är nog förlorad för all framtid
Ärligt talat, driver du eller?
Citera
2009-04-08, 01:15
Medlem
109740s avatar
Citat:
Det där kom nog från en rätt käft

Bosnien dvs. Hela balkan är en billig falsk kopia av Turkiet och turkiskhet och du vet säkerligen varför.

Vad har detta falska påstående att göra med assyrier kontra turkarna? Kan du hålla dig till ett ämne, min förvirrade vän?
Citera
2009-04-08, 01:22
Bannlyst
Citat:
Vad har detta falska påstående att göra med assyrier kontra turkarna? Kan du hålla dig till ett ämne, min förvirrade vän?

Gå be för gud att turkarna hjälpte er från serberna. Ni har fortfarande inte insett det men däremot gör kosovo-albanerna.
Citera
2009-04-08, 01:44
Medlem
109740s avatar
Citat:
Gå be för gud att turkarna hjälpte er från serberna. Ni har fortfarande inte insett det men däremot gör kosovo-albanerna.

Hur? Vad gjorde turkarna för oss gentemot serberna?

Du undviker mina frågor, du undviker temat och ordbajsar om sånt som aldrig har skett. Du är en primitiv liten fegis och jag uppmanar dig till att fortsätta skämma ut dig ytterligare.
Citera
2009-04-08, 02:04
Bannlyst
Citat:
Hur? Vad gjorde turkarna för oss gentemot serberna?

Du undviker mina frågor, du undviker temat och ordbajsar om sånt som aldrig har skett. Du är en primitiv liten fegis och jag uppmanar dig till att fortsätta skämma ut dig ytterligare.

Vi är i offtopic jag tar upp detta med dig via PM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in