Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Det har jag inte sagt. Jag sa bara att det r lustigt att Goeth (redan d) hade ryktet att vara ganska sadistisk av sig men tydligen inte kan tnkas skjuta lite fngar.
Du skrev s hr:
Citat:
nnu mer intressant r ju vad Goeth gr p sin balkong med ett gevr om han nu inte kan skjuta ngon. Skt han lerduvor, eller?

Vilket jag och, tror jag, de flesta andra lsare tolkade som att du gjorde dig lustig ver tanken att fotografiet skulle kunna visa ngonting annat n Goeth i frd med att skjuta mnniskor.
Hur skall du ha det? Gr du inte lngre gllande att fotografiet bevisar att Goeth skt lgerfngar frn balkongen? I s fall r vi verens och kan lgga ned diskussionen. Om du dremot hvdar att fotografiet visar prickskytte p lgerfngar till skillnad frn ngon av alla de vriga tnkbara aktiviteter som jag har freslagit (ssom kanin-, krk- eller rdjursjakt, prickskytte p lburkar eller vapenvrd) fr du frklara vad du har fr belgg fr att det frhller sig p det viset.
Citat:
Eller det kanske bara r ett sammantrffande att mannen som ansvarade fr en massaker str p sin balkong (med utsikt ver ett arbetslger) med ett gevr. Fast han var nog inte ansvarig dr heller. Egentligen var han bara en familjefar som blev lite missfrstdd.. Precis som alla andra nazister!
Det r mycket mjligt att Goeth var en skurk. Jag vet inte. Men ven skurkar kan gna sig t annat p balkonger n att skjuta ihjl mnniskor. Min pong r fortfarande bara att fotografiet inte bevisar annat n att Goeth har sttt p en balkong med ett gevr.
Citat:
Det finns ju fler bilder p honom med gevret p balkongen (postade en innan), men han hade kanske mycket kaniner...
Du har lnkat till tv bilder. P bda fotografierna har Goeth bar verkropp och svarta byxor. Hans kalsonger sticker i bda bilderna upp en smula ovanfr byxorna. Fotografierna r av allt att dma tagna vid samma tillflle.
Och varfr menar du frresten att det skulle vara en orimlig tanke att Goeth bedrev kaninjakt frn balkongen vid mer n ett tillflle?