2016-12-26, 22:41
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Stolledano parasiterar gärna på vad som helst om det kan få hennes eget namn att synas i förbifarten. Det är alltid show på ena eller andra sättet när Anna är i farten.
Tja idioter läser vad hon skriver och hon får vara med i tv som få som hänger här får göra och får betalt. Vilka är idioter?
Citera
2016-12-26, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Tja idioter läser vad hon skriver och hon får vara med i tv som få som hänger här får göra och får betalt. Vilka är idioter?
Är du också en idiot som sökte dig hit eller halkade dina fingrar på tangentbordet?

Kollade nu och du var inne på sidan redan 2009, 2013, 2014 och idag 2016.
Senast redigerad av gurkelurkan 2016-12-26 kl. 23:46.
Citera
2016-12-27, 02:08
Medlem
Hon fick en massa negativ respons på skrytinläggen och julbilderna på instagram. Nu är allt raderat och hon skriver att familjen minsann jobbar hårt för pengarna och att de har givit (gett enligt Anna Book) pengar och leksaker till TRE olika välgörenhetsinrättningar plus att "OCH ni alla som läser har ingen aning om vad jag & min familj gått igenom de senaste 18 månaderna"
Senast redigerad av BV56 2016-12-27 kl. 02:12.
Citera
2016-12-27, 02:11
Medlem
Hahahaha,mig har hon blockat fast jag inte skrivit ett enda inlägg

Människan är ju fan inte frisk!
Citera
2016-12-27, 03:07
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Haha - helt fantastiskt så otrevlig hon är. Om man upprepar hennes #, innebär det att ens kommentar finns kvar någonstans fast Anna desperat försöker deleta en från jordens yta? Det kanske vore nåt. Men jag vågar inte. Går ju numera in via hundens instakonto efter att Anna stängde mig ute i kylan.

Har hennes HUND ett Instagramkonto!!!

Det här blir ju bara värre och värre, hela familjen behöver ju terapi verkar det som
Förhoppningsvis postar hunden några vettiga bilder på något saftigt ben istället för att skälla på folk via sitt konto.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2016-12-27 kl. 03:18.
Citera
2016-12-27, 08:25
Medlem
Bladgulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight

Det här blir ju bara värre och värre, hela familjen behöver ju terapi verkar det som
Förhoppningsvis postar hunden några vettiga bilder på något saftigt ben istället för att skälla på folk via sitt konto.

Signaturen Photoshopped använder SIN hunds insta för att kika på Anna eftersom hen själv blivit blockad. Personligen följer jag fru T-B utan problem utan att ha ett instakonto eftersom fru T-B gör sig så publik och tillgänglig hon bara kan. Jag kan inte kommentera men vem vill det, skulle jag skriva vad jag verkligen tycker sp skulle jag ju dessutom bli blockad på nolltid.
Citera
2016-12-27, 08:26
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight

Eh nej - jag använder min hunds instakonto, eftersom Anna blockade mig när jag skrev något försiktigt ofördelaktigt. Hon har tack och lov ingen hund.
Citera
2016-12-27, 09:22
Medlem
Loquitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BV56
Hon fick en massa negativ respons på skrytinläggen och julbilderna på instagram. Nu är allt raderat och hon skriver att familjen minsann jobbar hårt för pengarna och att de har givit (gett enligt Anna Book) pengar och leksaker till TRE olika välgörenhetsinrättningar plus att "OCH ni alla som läser har ingen aning om vad jag & min familj gått igenom de senaste 18 månaderna"

Japp! Såhär såg det ut först:

https://www.pixeltopic.com/image/luqlgkayminfndc/

Och såhär ser det ut nu:

https://www.pixeltopic.com/image/qeitkiwqtycqdnq/

Människan är inte klok nånstans..
Citera
2016-12-27, 09:27
Medlem
Bladgulds avatar
Vad håller människan på med nu? Försäkringar offentligt om vilken fin familj de är, alla blev så överraskade ja till och med hamnade i chock och grät sig igenom hela julklappsöppningen....men tagga ner! Mycket information med hänvisning till märken och modeller för att i nästa mening tala om vilken anspråkslös och nedtonad jul familjen T-D har firat. Förstår inte människan att det inte går att vara både ödmjuk och flasha med överkonsumtion samtidigt.

Vilken märklig svada hon producerar - stundtals obegriplig?!
Citat:
JOBBAR HÅRT för våra löner & därmed vårt liv & det tänker då fan inte vi be om ursäkt för & vi är inte ens förmögna ~ så SKÄMS OM ni ger er på oss som familj ~ och avföljt direkt!!!!!!!! Tack för ordet!!!!

...och avföljt direkt?

Citat:
Ingen vet hur vårt liv ser ut. Så döm ingen du inte känner personligen! Vi om några har i grunden de rätta värderingarna också ~ man kan dra åt flera håll & vi har beläggning för vårt liv & våra val & möjligheter.

Är det verkligen upp till Anna att recensera sina egna värderingar? Det är i handlingarna värderingarna synliggörs. Det har hon uppenbarligen inte insett!

....och vi har beläggning för vårt liv - vad menar hon med det?

https://www.instagram.com/p/BOfs9C0A...danobook&hl=sv
Jag får en vibb av den här bilden att vi om några år kommer få en barndomsskildring från Felicia om uppväxten med egomammaanna som har vissa likheter med en annan Felicias beskrivning av att växa upp med Anna Wahlgren som mor.

Vad hände med Anna Book camp föresten?
https://www.instagram.com/annabookcamp/?hl=sv
Senast redigerad av Bladguld 2016-12-27 kl. 10:24.
Citera
2016-12-27, 10:59
Medlem
Alltså vad är det för familj... gråta glädjetårar över en jackan och en kofta? Förmodligen anser Anna att det gör barnen väldigt ödmjuka och icke-materiella att de blir så orimligt till sig över ett klädesplagg, men alltså.... Sen är det ju uppenbart att hon hela tiden velat skryta om sin jul, med alla dessa bilder på berg av mat och klappar och betoningar på att hon fixat i princip allt själv.
Citera
2016-12-27, 11:05
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Japp! Såhär såg det ut först:

https://www.pixeltopic.com/image/luqlgkayminfndc/

Och såhär ser det ut nu:

https://www.pixeltopic.com/image/qeitkiwqtycqdnq/

Människan är inte klok nånstans..

Hon verkar inte riktigt stabil.. Hon måste bara oehört lättkränkt
Citera
2016-12-27, 11:16
Medlem
[quote=Bladguld|59411988]

https://www.instagram.com/p/BOfs9C0A...danobook&hl=sv
Jag får en vibb av den här bilden att vi om några år kommer få en barndomsskildring från Felicia om uppväxten med egomammaanna som har vissa likheter med en annan Felicias beskrivning av att växa upp med Anna Wahlgren som mor.

Alltså, allvarligt talat; finns det inga anhöriga till AB med familj som kan ta tag i allt spektaklet och se till att familjen, barnen främst, får hjälp?
AB med familj är ju nu att betrakta som ett av landets främsta driftobjekt. Är det vad ungarna ska minnas av sin tonårstid?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in