2018-05-20, 17:33
Medlem
Nu har Anna live. Hon solar sig på sin altan och har barnen bredvid sig. Det dånar låtar som innehållet svärord och andra oanständiga ord.
Anna vrålar och sjunger med.
Berättar för oss att hon don’t give a shiiiiiiit vad folk tycker och tänker.
Anna har en svart kofta på sig trots värmen.
Även Felicia är klädd i en bylsig tröja.
Vecken i halsen har 3 dubblats och nu handlar det inte om 1kg uppgång längre. Minst 10 kg upp har hon gått. Tippar på 15 kg.
Förut visade hon upp sin kropp dag in och dag ut. Vrålade ut hur smaaaaaal hon har blivit.
Denna smalhet är ett minne blott kan jag lova er.
Citera
2018-05-20, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mababy123
Nu har Anna live. Hon solar sig på sin altan och har barnen bredvid sig. Det dånar låtar som innehållet svärord och andra oanständiga ord.
Vecken i halsen har 3 dubblats och nu handlar det inte om 1kg uppgång längre. Minst 10 kg upp har hon gått. Tippar på 15 kg.
Förut visade hon upp sin kropp dag in och dag ut. Vrålade ut hur smaaaaaal hon har blivit.

Men hon har ju PCOS eller vad det nu heter! Hon går nog tyvärr upp i vikt av att sola på altan i gatuplan endast iförd svart kofta. Diagnosen säger så iallafall.
Citera
2018-05-20, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHotter
Men hon har ju PCOS eller vad det nu heter! Hon går nog tyvärr upp i vikt av att sola på altan i gatuplan endast iförd svart kofta. Diagnosen säger så iallafall.
Hahaha ja så kan det ju vara. Konstigt hur hon till slut erkände att det inte handlar om denna mystiska sjukdom utan att hon vräkt i sig mängder med mat utan att kunna hålls sina korvar till fingrar i styr.
Men halsen dryper av fetma igen.
Kanske är det en ny variant av denna sjukdom som hon kan skylla på..
Citera
2018-05-20, 18:20
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mababy123
Dessutom är hon totalt manisk igen. Ber Lazy F och Crying V ...HÖJA musiken hela tiden. Jeeezus stackars grannar. Hon dansar runt på uteplatsen och rapporterar vilka grannar som "kollar på henne".
Funderar på om det GÅR att bli mer pinsam än hon är just nu??
Jag tror dessutom att hon är pollenallergisk.. för oj vad hon torkar sin näsa
Citera
2018-05-20, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Dessutom är hon totalt manisk igen. Ber Lazy F och Crying V ...HÖJA musiken hela tiden. Jeeezus stackars grannar. Hon dansar runt på uteplatsen och rapporterar vilka grannar som "kollar på henne".
Eller så har hon "snortat", hehe..
Stackars, stackars grannar, att behöva bo så nära en total galning.
Citera
2018-05-20, 19:16
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Eller så har hon "snortat", hehe..
Stackars, stackars grannar, att behöva bo så nära en total galning.
Det kommer snart ut en lägenhet på första plan i samma hus/kvarter dock inte Casa del Book. Ryktet säger även att ett par till är på g ut...... besvikelse i kvarteret att Books inte flyttar?
Citera
2018-05-20, 20:08
Medlem
Jaha Tunnan röjer på altanen, tippar på att någon stackars granne till familjen från helvetet klagat och då måste den narcissistiska stjärnan visa att hon inte bryr sig. Synd att ingen granne får raptus och häller en hink vatten över fanskapet. Halmpyntet är välan och jobbar eller så sitter han och tomglor på showen. Tippar på att det snart är dags för en "gråtlive" dessa brukar komma efter att hon varvat ur.
Citera
2018-05-20, 21:58
Medlem
nickomyras avatar
Sveriges Ariana Grande

https://imgur.com/gallery/N8HrXBh
Senast redigerad av nickomyra 2018-05-20 kl. 22:11.
Citera
2018-05-20, 22:18
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Åh jag vill se . Kan du inte filma / spela in spektaklet ?
Citera
2018-05-21, 10:16
Medlem
Skulle vara intressant och se om Tunnan är åter Tunnan el om hon kommer i sina klänningar som hö påstod hade köpt för dyra pengar 😁
Citera
2018-05-21, 11:46
Medlem
Lindalovers avatar
Ny musikkarriär på g för vår världsstjärna?

https://www.expressen.se/noje/anna-b...usik-comeback/
Citera
2018-05-21, 11:53
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Ny musikkarriär på g för vår världsstjärna?

https://www.expressen.se/noje/anna-b...usik-comeback/
– Det något helt annat jag vill göra, jag är så mycket mer än ”Samba sambero”, säger Anna Book.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in