2014-01-01, 19:28
Medlem
Hoppas att Denise polisanm ält hotet, i så fall är det kanske läge att tipsa farbror blå om att läsa Tunnans IG! Det kan ju inte finnas många som tycker att Denise ser ut som en råtta!
BTW så är nog Tunnan lite avundsjuk för att inte hon fick vara med i stylingprogrammet och hon om någon hade ju verkligen behövt det!
Citera
2014-01-02, 19:19
Medlem
Minkybabys avatar
På insta skriver hon om när "management & ens närmsta plockade ut OCKER LÖNER ifrån MITT FÖRETAG!!!!!"
Gick ju inte så bra med hennes firma :
http://www.allabolag.se/700910FJNJ/verksamhet
då den sedan år 2011 är avregistrerad för F-skatt pga Inkomstdekl ej lämnad.

En annan tanke, hennes man heter, utöver Toledano, Lopez i efternamn, jfr Denise Lopez ...
Men det betyder väl inget då det är ett vanligt efternamn internationellt (Annas man är tydligen av spansk härkomst och Denise av mexikansk)
Citera
2014-01-03, 04:36
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
Nu är Tunnan igång ordentligt med två olika storys i pressen,bråket med Lopez i Expressen och i Aftonbladet gråter hon ut om hur dåligt hon mår (hungrig kanske ? )

Jag har knullat bort 12 kilo, vart är min artikel i aftonbladet?
Citera
2014-01-03, 12:08
Medlem
Undrar varför hon bara sitter på sitt arsle ochväntar på jobben? Om hon nu så gärna vill ge ut en kokbok, så GÖR det då! Knåpa ihop lite text/recept o bilder o skicka till div förlag! Hon VILL ha ett matlagningsprogram, VILL (KRÄVER) att få va med i Så mycket bättre, VILL ,VILL VILL...

Tycker fö att det riktigt lyser om Tunnan .. Det strålar bitterhet, elakhet och hat, trots att hon har den finaste lilla familj och allt ska bli sååå bra i år för nu är allt skit bortstädat. Men, nää...det river i henne likt Snövits styvmor, hur snygg "råttfacet" är och kanske på hennes liv..
Sen lyser även svartsjukan ur henne när hon skriver om sin lille man. "Ingen kan nånsin ta din plats!" ....eller vänta, varför dessa kräkiga kärleksövertygelser? Har Tunnan ...?
Citera
2014-01-03, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
Undrar varför hon bara sitter på sitt arsle ochväntar på jobben? Om hon nu så gärna vill ge ut en kokbok, så GÖR det då! Knåpa ihop lite text/recept o bilder o skicka till div förlag! Hon VILL ha ett matlagningsprogram, VILL (KRÄVER) att få va med i Så mycket bättre, VILL ,VILL VILL...

Tycker fö att det riktigt lyser om Tunnan .. Det strålar bitterhet, elakhet och hat, trots att hon har den finaste lilla familj och allt ska bli sååå bra i år för nu är allt skit bortstädat. Men, nää...det river i henne likt Snövits styvmor, hur snygg "råttfacet" är och kanske på hennes liv..
Sen lyser även svartsjukan ur henne när hon skriver om sin lille man. "Ingen kan nånsin ta din plats!" ....eller vänta, varför dessa kräkiga kärleksövertygelser? Har Tunnan ...?
Visst är det så att Tunnan är väldigt bitter och kan inte acceptera att inte hon är en bortglömd föredetting, speciellt när hatobjektet nr ett, Denise, får publicitet!
Hon hade nog gärna gjort en kokbok om något förlag velat ge ut den. Men vem skulle vilja läsa den med risk för att snart se ut som henne och behöva göra en GBP-operation?
Citera
2014-01-03, 21:53
Medlem
Att hon ÄR en bortglömd föredetting skulle det ju såklart vara!
Citera
2014-01-04, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Jag har knullat bort 12 kilo, vart är min artikel i aftonbladet?
Nu har hon inte visat kissemurran för husbonden och gått upp 9 kilo. På 3 dagar.
Citera
2014-01-04, 01:42
Medlem
När jag tänker efter är hon både snyggare och sjunger bättre än Agnes. Hoppas hon kommer med i "Så mycket bättre" nästa år och visar vart fan skåpet ska stå!
Citera
2014-01-04, 15:26
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
När jag tänker efter är hon både snyggare och sjunger bättre än Agnes. Hoppas hon kommer med i "Så mycket bättre" nästa år och visar vart fan skåpet ska stå!

Du menar väl var Tunnan ska stå eller?
Sen är ju allt subjektivt, men jag tycker att Agnes både utseendemässigt och röstmässigt ligger i en högre klass än vad Anna gör.
Citera
2014-01-04, 17:10
Medlem
Att jämföra Agnes med Tunnan är ju helt absurt! Agnes är framgångsrik, ung & vacker och har nog en fantastis karriär framför sej! Tunnan däremot har väl så att säga framtiden bakom sej!
Citera
2014-01-05, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Du menar väl var Tunnan ska stå eller?
Sen är ju allt subjektivt, men jag tycker att Agnes både utseendemässigt och röstmässigt ligger i en högre klass än vad Anna gör.
Spyhinken skulle det stå.
Senast redigerad av gurkelurkan 2014-01-05 kl. 00:04.
Citera
2014-01-05, 20:28
Medlem
Jises! Hennes dotter måste ha opererat rattarna! Kan ge mej den på att hon snart poserar lättklädd medans Tunnan står med blanka ögon och hejar på sin "fiiina flicka". -Felicia, du kommer gå långt!, tro mej, jag vet när en stjärna tänds!!"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in