2015-01-21, 18:28
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Jag att gissar att det är "svärsonen" som har dragit i handbromsen för att Lill-Tunnan inte ska gå i sin mors fotspår och bli till åtlöje för hela svenska folket.
Visst är det synd om de båda mindre barnen, kan inte vara kul att tala om i skolan att mamma heter Anna Book.......

Stackars lärare, tänk er kvartssamtal med fru BOOK

Undrar hur många gånger läraren får säga, "men nu handlar det här samtalet om ditt barn, inte dej själv"
Citera
2015-01-21, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin

Undrar hur många gånger läraren får säga, "men nu handlar det här samtalet om ditt barn, inte dej själv"

Hahaha...😂 ser scenariot framför mej!
Citera
2015-01-25, 12:15
Medlem
Gingyrs avatar
Vem fan gör en helt egen jävla hashtag och fotar när man lagar alldaglig och tråkig mat. JO vår alldeles egna och underbara #annabooklagarmat
En miljard bilder på en massa skit.

Tycker f.ö att hon är jävligt creepy. Skulle inte bli ett dugg förvånad om hon börjar stalka och mörda. Köttbullen behöver bara rulla över sina offer.
Citera
2015-01-25, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin

Tänk om läraren framför nåt i stil med "vi misstänker att ditt barn har läs- och skrivsvårigheter"

VA! Oartigt att anta!!!!
Citera
2015-01-26, 12:17
Medlem
Lindalovers avatar
Jag vet inte om denna varit uppe tidigare

http://stoppapressarna.se/svenskt/an...t-toalettdrama
Citera
2015-01-26, 13:34
Medlem
Gingyrs avatar
På Aftonbladet Tv nämns idag "drevet mot Book" (vinglas kommentaren)

Hon lär ju vara superexcited över att få nån sekunds attention.
Senast redigerad av Gingyr 2015-01-26 kl. 13:37.
Citera
2015-01-26, 14:29
Medlem
TjurenFerdinands avatar
Att kalla det "Drevet mot Anna Book" anser jag vara extremt missvisande.
Generellt är jag väldigt mot att uttrycka mig raljerande om människor, men i Anna-Book-gate vill jag nog påstå att det är hon själv som levererar. Omvärlden står väl mest bara och ser på, och ser ut som fågelholkar.

I en skvallertidning har Anna sökt svar "från andra sidan":
Citat:
Jag oroas och återkommer ständigt till hur mina föräldrar hade det när de dog. Båda dog nämligen ensamma. För mig är det en stor sorg! Jag vill gärna tro att de återfunnit varandra på andra sidan. Kan det vara så? Mamma hette Maritha och gick bort för fem år sedan. Pappa hette Juan och dog för 19 år sedan.
Kram från Anna Book

Det självutnämnda mediet Regina Lund (i helgen uppmärksammad i en krönika av Alex Schulman) vet svaret:
Citat:
Båda var lugna, tillfreds och mycket trötta. Båda kände ro i att få släppa taget. Jag får upp att det skedde i sömnen helt utan smärta. Jag får upp att de har en ny relation där det skett mycket försoning och förlåtelse. De hälsar att de älskar dig väldigt mycket och de ber dig vara rädd om dig: "Snälla lilla Anna, var försiktig med mediciner och var rädd om din hälsa, dina vänner och ditt hjärta". De är stolta över att du klarat dig så bra i livet. När de pratar om dig med mig, säger de "min lilla ängel". De säger: "Oroa dig inte, allt är bra, vi älskar dig och vi vill att du ska vara rädd om dig!"
Värme/Regina
Vad är det för medicin de avlidna föräldrarna oroar sig för? Knaprar Anna piller? Och är det i så fall förklaringen till att hon inte vågar dricka vin?
Citera
2015-01-26, 14:53
Medlem
Gingyrs avatar
Ja, men det förvånar väll ingen att Aftonbladet skriver skit och missvisande rubriker.
Citera
2015-01-26, 15:45
Medlem
Oj vilken prestation av Regina Lund att se hur det gick till och hur det är på andra sidan. Tunnans hela jävla liv är ju offentligt eftersom har jobbat för att hänga ut det från en öppen ridå. Hade vart roligare med en elak charlatan som beskyllde Book för att hon drivit föräldrarna i döden och de var skitförbannade på henne.
Citera
2015-01-26, 15:56
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Jag vet inte om denna varit uppe tidigare

http://stoppapressarna.se/svenskt/an...t-toalettdrama

Haha. Fan vad de driver med henne. Anna Book släppte alla äckliga grejer i toaletten
Citera
2015-01-26, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gingyr
På Aftonbladet Tv nämns idag "drevet mot Book" (vinglas kommentaren)

Hon lär ju vara superexcited över att få nån sekunds attention.

Det är hon säkert, hon tycker nog att all publicitet är bra publicitet och kan/vill inte förstå att hon gör sig till åtlöje :
Citera
2015-01-26, 17:11
Medlem
Hirvis avatar
Anna Book måste vara den mest efterblivna människan i världen.
Det som är roligast är väl att media delvis vill "försvara" henne för att ändå kunna exponera henne som tragikomik mellan raderna. Det är nästan äckligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in