2018-03-27, 09:47
Medlem
Jag sa redan igår att bilderna är gamla.
Citera
2018-03-27, 12:08
Medlem
Kattriarkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Fast hennes brunhet ser inte riktigt äkta ut tycker jag, gissar på melatonininjektioner, kanske förser hon den där korkade feta partybruden från förra årets farmen henne med detta, hon försökte ju sälja vi Facebook Å andra sidan så är ju ingenting äkta i Tunnans värld, förutom skulderna förstås.

Du tänker på melanotan. Hade hon injicerat melatonin så hade hon antagligen sovit betydligt oftare.
Citera
2018-03-27, 12:18
Medlem
Bilderna på henne i svarta kläder mot randiga tapeten var faktiskt från igår. Hon hade på sig samma outfit på kvällens live där hon noggrant visade upp sin kroppshydda. Visst har hon gått upp i vikt och definitivt mer än 2 kg men bilderna mot väggen är inte photoshoppade. Det är brytningen av ljuset på ränderna som gör att det ser konstigt ut. Har likadan tapet själv.

Angående budgivningen på deras lägenhet. Det är nu två veckor sedan ”Budgivning pågår” kom upp men texten ”öppen visning - välkomna” står fortfarande kvar i beskrivningen trots att det inte varit någon visning senaste veckorna. Jag gissar att någon lagt ett bud långt under 6,8 mille och att det är detta som registrerats som ”bud”. Att inte texten uppdaterats och korrigerats på länge tyder på att det helt enkelt inte hänt något på länge....
Citera
2018-03-27, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sueko
Hur fan kan den här tråden ha 1342 sidor. Är hon så rolig att skvallra om??
Pga att hon tror att hon är en världsstjärna. Lite gig på Harrys här och var i Sverige är ju inte illa. Hon fläker ut sig i pressen + tv och beter sig illa. Ja då blir hon intressant att läsa om. Denna tråd och Raffa tråden förhöjer livet en smula.
Citera
2018-03-27, 13:14
Medlem
Vilket tragiskt liv man måste ha om man sitter och läser om sig själv på FB och på bloggbevakningen och därefter i såväl live som på bilder försöker korrigera och/eller ändra på något som skrivits till sin fördel ex när hon hade live och då diskuterade detta att hon mimade till sånger och inte sjung med vilket var lyft här på FB, hon har dock inte visat att hon köpt nya högklackade skor. Fast egentligen är det inte konstigt då hon är arbetslös och ingen som vill ha henne längre. Tragiskt
Citera
2018-03-27, 13:26
Medlem
Kom och tänka på en annan sak, att inte Tunnan med alla sina tusentals följare har samarbeten/reklam för olika saker på sin insta och/eller live kan det vara så att ingen vill inleda ett samarbete med henne?
Citera
2018-03-27, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Vilket tragiskt liv man måste ha om man sitter och läser om sig själv på FB och på bloggbevakningen och därefter i såväl live som på bilder försöker korrigera och/eller ändra på något som skrivits till sin fördel ex när hon hade live och då diskuterade detta att hon mimade till sånger och inte sjung med vilket var lyft här på FB, hon har dock inte visat att hon köpt nya högklackade skor. Fast egentligen är det inte konstigt då hon är arbetslös och ingen som vill ha henne längre. Tragiskt
Så sant som du skriver. Nu även en flytt och inte veta vart man ska bo. Ja primadonnan har nog bekymmer. Lättare att heta Wahlgren om vi nu ska jämföra
Citera
2018-03-27, 13:50
Medlem
Har gåtan om alla tappade följare lösts? På två månader har hon tappat följare varje dag, totalt 4500 stycken... 🤔

Jovisst har hon ett tragiskt liv. Fast mitt är heller inte så spännande då tunnans förehavanden är bland det mest intressanta 🙈😂
Citera
2018-03-27, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johanna...
Har gåtan om alla tappade följare lösts? På två månader har hon tappat följare varje dag, totalt 4500 stycken... 🤔

Jovisst har hon ett tragiskt liv. Fast mitt är heller inte så spännande då tunnans förehavanden är bland det mest intressanta 🙈😂

Sant då en annan följer denna tragedi
Citera
2018-03-27, 14:58
Citat:
Ursprungligen postat av Johanna...
Bilderna på henne i svarta kläder mot randiga tapeten var faktiskt från igår. Hon hade på sig samma outfit på kvällens live där hon noggrant visade upp sin kroppshydda. Visst har hon gått upp i vikt och definitivt mer än 2 kg men bilderna mot väggen är inte photoshoppade. Det är brytningen av ljuset på ränderna som gör att det ser konstigt ut. Har likadan tapet själv.

Angående budgivningen på deras lägenhet. Det är nu två veckor sedan ”Budgivning pågår” kom upp men texten ”öppen visning - välkomna” står fortfarande kvar i beskrivningen trots att det inte varit någon visning senaste veckorna. Jag gissar att någon lagt ett bud långt under 6,8 mille och att det är detta som registrerats som ”bud”. Att inte texten uppdaterats och korrigerats på länge tyder på att det helt enkelt inte hänt något på länge....
Ljuset bryts inte så ränderna blir krokiga och armen vanskapt.
Citera
2018-03-27, 19:52
Medlem
Detta med försvunna följare är välan inget mysterium, de flesta är köpta Tunnan har säkerligen på vanligt manér skitit i att göra rätt för sig.

Tja om svärfar säljer "hennes " lägenhet i Spanien också så hoppas jag att han ser till att Ers Hemskhet inte kommer åt slantarna genom Halmpyntet. Har aldrig sett till svärfar på några bilder eller i text. Det är ingen högoddsare att han tycker att han fått svärdottern från helvetet på halsen/i plånboken
Citera
2018-03-27, 20:27
Medlem
Zoom008s avatar
Hon har väl köpt sina följare och betalat per antal. Jag har inga kunskaper om Instagram men antar att dom där "följarna" är en maskin? I annat fall är det riktiga stjärnor som skriver ungefär samma mening allihop och skickar en lång rad med emojer. Har förstått att flera tragiska kändisar gör samma sak när bekräftelsen dalat. Om det var riktiga människor skulle dom väl för fan skriva nåt vettigt? I alla fall någon gång med det är samma rakt av som talar om hur vacker och fin kändisen är. Även om dom skitit ner sig och tappat den sönderopererade näsan.
Senast redigerad av Zoom008 2018-03-27 kl. 20:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in