2017-08-09, 11:35
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Fast "förordat" några våldtäkter har hon väl inte gjort i alla fall (även om människan har fullkomligt sjuk syn på det hennes son gjort)

förorda - rekommendera, förespråka
Ja. Fel ordval, försvara ska det vara!
Citera
2017-08-09, 11:36
Medlem
Jag tror inte Anna läser här för jävlar vad hon skulle ha skrivit om det på insta och filmat när hon krökar och läser Flashback samtidigt. Nej hon lever nog i sin lilla bubbla där hon och Beyonce är kollegor.
Citera
Medlem
Hejsan!
Anna Book lägger ut bilder där hon visar att hon är hos er och rider, min fråga är hur NI som förhoppningsvis seriös ridklubb vill ha samröre med henne efter allt som framkommit gällande hennes son som i TVÅ rättsinstanser dömts för våldtäkt mot barn. Visst ni kan ju säga att det inte har med ert samarbete med Anna att göra för det kanske det inte har MEN när Anna offentligt på bl.a. instagram sitter och hånar offret på 13 år, kallar både henne och hennes familj för vidriga saker och dessutom försvarar en våldtäkt då borde väl ni ta ett steg tillbaka? Inte kan det vara trevligt för en ridklubb att förknippas med barnvåldtäkt med tanke på hur mkt unga flickor som rider? Det blir ju att man istället förknippar er ridklubb med " ja just det ja det är ju där hon Book rider o hennes son våldtog ju en 13 åring och dömdes i hovrätten, nej vi tar en annan ridklubb"
Citera
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
När Anna "renlevnadsmänniska- tur att jag inte dricker alkohol" Book verkar allt annat än nykter och särskilt renlevnads.... Men det var säkert Ainas fel....?

https://youtu.be/EYpcI9IwNEM

Var det inte Anna som typ aldrig drack, möjligtvis något glas vin då och då.... Ja jösses varför hymlar hon hela tiden. Var ärlig med att du gärna dricker, äter för mycket av det och det och allt sådant precis som vi andra är väl inget fel med det. Jag dricker gärna vin och blir lite mer än salongs, äter för mycket då och då, äter gärna onyttigt och är rätt slö. Ja ni ser det var inte svårt att erkänna är inte mer än människa.
Citera
2017-08-09, 11:43
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Ja. Fel ordval, försvara ska det vara!
Det är vi överens om:
Hon försvarar förövaren och ger sig på offret på ett sätt som borde få vem som helst att kräkas ...

Dock - sista månadens händelser, med Books försvar av sin som är son dömd för våldtäkt och Borgs fadäs visar rätt tydligt att bara människor är kända så kan de göra vad fan som helst och enda mötas av ryggdunkar och hejarop...
Citera
2017-08-09, 11:48
Medlem
Citat:
Det är vi överens om:
Hon försvarar förövaren och ger sig på offret på ett sätt som borde få vem som helst att kräkas ...

Dock - sista månadens händelser, med Books försvar av sin som är son dömd för våldtäkt och Borgs fadäs visar rätt tydligt att bara människor är kända så kan de göra vad fan som helst och enda mötas av ryggdunkar och hejarop...

Ja men jag tycker ändå att det Anna Book gjort är värre. Det är så genomvidrigt och att TV4 med sin höga svansföring med olika präktiga "världens barn" grejer samtidigt upplåter sina program till Anna Book är hyckleri. Att företag vill sponsra program där Anna medverkar med sin reklam är också obegripligt. Vi får väl skicka domar och fotokopior av hennes instagram och fråga om de vill ha sina produkter i hennes sammanhang på TV4.
Citera
2017-08-09, 11:49
Medlem
Vilka företag gör reklam på TV4 i BL VIP?

Lendo har jag sett, något mer företag som gör reklam i BL VIP?
Senast redigerad av Darrar 2017-08-09 kl. 11:52.
Citera
2017-08-09, 11:52
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Ja men jag tycker ändå att det Anna Book gjort är värre. Det är så genomvidrigt och att TV4 med sin höga svansföring med olika präktiga "världens barn" grejer samtidigt upplåter sina program till Anna Book är hyckleri. Att företag vill sponsra program där Anna medverkar med sin reklam är också obegripligt. Vi får väl skicka domar och fotokopior av hennes instagram och fråga om de vill ha sina produkter i hennes sammanhang på TV4.
Ja ni får givetvis skicka domar och fotokopior vart ni vill. Det har ju haft verkan förr på olika bloggare som förlorat sina sponsorer.
Jag hoppar dock över den aktiviteten -- jag tror TV4 och sponsorerna är väl medvetna om allt det redan.
Citera
2017-08-09, 11:54
Medlem
http://imgur.com/a/UXurj

Haha humor på hög nivå om Anna
Citera
2017-08-09, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pref69
Mejlat.

Bra, berätta om du får svar.
Citera
2017-08-09, 11:55
Medlem
Citat:
Ja ni får givetvis skicka domar och fotokopior vart ni vill. Det har ju haft verkan förr på olika bloggare som förlorat sina sponsorer.
Jag hoppar dock över den aktiviteten -- jag tror TV4 och sponsorerna är väl medvetna om allt det redan.

Ändå får man inte svar från TV4.
Hur tror du TV4 tänker?
Citera
2017-08-09, 11:56
Kanske tvåa på bollen! Men!

Det delas en riktigt bra text på Facebook. Skriven till Anna, av en kvinna med en dotter som blivit våldtagen. Förhoppningsvis når den ut och ändrar även "recept?" - människornas syn på Anna.

Texten:

Hej Anna (Book Toledano för att undvika eventuella missförstånd)!

Jag väljer att skriva detta som ett öppet brev. Varför? Jo, för att du Anna öppet, på din Instagramprofil, valde att göra en del kränkande kommentarer beträffande flickan som din son våldtog. Och vidare därför att du Anna valde att så vedervärdigt försöka klanka ner på flickan och hennes familj genom att ni, du, din man och din son, så fult försökte dra den stackars flickan (och hennes familj) i smutsen då ni i överklagandet till Hovrätten ville att dem skulle gå igenom offret och hennes familjs bakgrund samt hemförhållanden innan och efter gärningen. Varför? Din son är en dömd våldtäktsmän, det är nog snarare din familj som behöver en granskning

Vet du en sak? Din son är dömd. I både Tingsrätt och Hovrätt. För våldtäkt mot barn.

Vill du veta en annan sak? Jag hatar våldtäktsmän och sexualförbrytare. Enormt mycket dessutom, så mycket att jag nästan tycker att de har förbrukat sin rätt att nyttja jordens resurser. Nej, de borde inte ha rätt att få leva ett liv i frihet men nu ser ju våra lagar ut som de gör, med straffsatser som är löjligt låga.

Jag hatar dem Anna. Jag tycker de är SMUTS förstår du. De är vare sig värda bajs eller tonfisk och likt ditt fuck you-pekande finger på din livesända Instagram häromkvällen så ger jag dig, din man och din son detta🖕

Varför detta hat? Låt mig förklara.

2010 våldtogs min dotter. Jag lever varje dag med skuldkänslor över att jag inte kunde skydda henne från det allra värsta, värsta. Jag sover varje natt med hjälp av en salig mix av sömntabletter för om jag inte gör det så kommer mardrömmarna. Mardrömmarna som innebär att jag, i ett paralyserat tillstånd, tvingas stå där och se på. Jag ser hur min dotter tvingas ner och våldtas på golvet. Ett skitigt golv på en offentlig toalett. En helt vanlig skoldag. Vid lunchtid. Det tvingas jag se när jag gör försök att sova utan sömntabletter. Det äter mig. Bit för bit. För jag kunde inte skydda henne. Min dotter tvingades genomlida detta fasansfulla för att jag, som satte henne till livet, inte klarade av att skydda henne från det onda. Min viktigaste uppgift.

Men du Anna, vet du vad som är än värre, ofantligt enormt mycket värre, än mitt mående? MIN DOTTERS MÅENDE!

Det du Anna sysslat med under din förtalskampanj gentemot den flicka som föll offer för din sons gärning är precis på pricken lik de tankar vi haft (och har) kring en anmälan och eventuella domstolsförhandlingar. Vi orkade inte stå ut med att förövaren och dennes familj skulle försöka skuldbelägga vår dotter. Eller för den delen oss som föräldrar. Jag rådfrågade en polis och fick till svar att vi, för vår dotters skull, INTE skulle anmäla. Vi löd. Och vi anmälde inte, tyvärr!

Med detta vill jag ha sagt Anna att jag hatar våldtäktsmän och sexualförbrytare. Inklusive din son. Men jag vill också ha sagt att jag hatar de som försöker förmildra och förminska dessa förövares gärning.

Jag beundrar flickan och hennes familj. Ni orkade det där som vi inte mäktade med. Jag önskar dig lilla flickebarn ett gott liv och att du hittar orken och kraften för djup ner i allt det där mörka så lyser en liten, liten låga.

Hälsningar.......... (gift med........ vars Facebookprofil detta är upplagt på)

Ps. Jag tackar de vänner som hjälpt mig med domar, FUP:en, goda råd och stöttning. Framför allt till dem som jag inte vet vilka de är och som inte vetat vem jag är. Klockan 15:00 igår kom domen, klockan 15:01 hade jag den på en PDF och det kändes som en seger, inte bara för flickan, utan även för oss.

Ps igen - jag har täckning för allt jag skriver Anna.

Jag har punktat namnen för att inte röja någon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in