2016-06-15, 19:30
Medlem
Pippirayas avatar
Konjak känns inte som en Anna book-dricka. Det är nog mera Kikki. Men inget säger att inte AB kan vara begiven på rödvin ändå. Ett glas till maten betyder sällan ett glas, som vi nog alla vet.
Citera
2016-06-15, 20:29
Medlem
S35Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Nej, det handlar inte om Anna Book. Det handlar om Kikki Danielsson som har en lång schlagerperiod bakom sig och som dessutom i många år haft problem med alkohol.

Är Kikki i Stockholm ofta nu för tiden? Hon bor ju i Bollnäs... jag har ingen aning om det är Kikki eller Tunnan eller någon annan som åsyftas i blaskan. Om det ens är sant.
Citera
2016-06-16, 11:18
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
Idag ska Anna bl a till tandläkaren enligt insta, någon kommenterar
"var bleker du dina tänder? Jättefina"
https://www.instagram.com/p/BGq6XCqD...natoledanobook

Ska vi slå vad om att denna kommentar kommer raderas

Haha, givetvis har Anna raderat den insinuanta kommentaren att hon ska ha låtit bleka tänderna, hon kan däremot inte låta bli att svara.

Citat:
annatoledanobook @patsystone123 Jag blecker absolut INTE mina tänder. Men tack om du tyckte dom är fina & vita ändå❤️❤️❤️

Fattar inte, radera en kommentar men ändå besvara den, varför gör man så
Citera
2016-06-16, 18:06
Medlem
GemytligGentlemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
Fattar inte, radera en kommentar men ändå besvara den, varför gör man så

Patsy blev, otroligt nog inte blockad. Här fortsätter hon, helt utan att reagera på att den första kommentaren blev borttagen:

Citat:
Ursprungligen postat av patsystone123
patsystone123@annatoledanobook Vilken tur du har som har så vita ☺️. Jag hade för mig att jag såg dig i nån tandblekningsreklam nämligen. Men då mindes jag fel 😀

Hon verkar ha blidkat kränkthetstunnan genom smicker ... För denna gång. Och det är nog lika delar tandberöm och reklaminsinuationer som räddade henne.

Eller vad tror den vite riddaren Moltas666?
Citera
2016-06-16, 20:21
Medlem
Cognac hade ju annars kunnat vara en förklaring på Tunnans humörsvängningar och allmänna beteende!
Citera
2016-06-16, 21:51
Medlem
JBernards avatar
Hon tutar i sig ganska friskt, den gode Anna Book. Det går att läsa mellan raderna.
Citera
2016-06-16, 22:48
Medlem
Har funderat över detta jag oxå. Många gånger har det varit nästan lite em fylla, då hon är lite uppe i varv o skojfrisk för att sen hugga som en barracuda. Lr böla...
Citera
2016-06-17, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Cognac hade ju annars kunnat vara en förklaring på Tunnans humörsvängningar och allmänna beteende!

Undrar om inte Bag in Box är litet mer Anna stil?
Citera
2016-06-17, 18:44
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury

Förmodligen köper hon det billigaste Bag In Box hon kan hitta och tappar över det på dyra flaskor hon hittat i återvinningen innan hon fotar och lägger ut på nätet för beundran.
Citera
2016-06-17, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Äckligt söt päroncognac skulle jag kunna tänka mig är Tunnan-style!
Citera
2016-06-17, 23:05
Medlem
Pippirayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Förmodligen köper hon det billigaste Bag In Box hon kan hitta och tappar över det på dyra flaskor hon hittat i återvinningen innan hon fotar och lägger ut på nätet för beundran.

Nej, inga bilder på vin för då riskerar hon att folk kommenterar det. Annars är beskrivningen högst trolig! Sen är det ju praktiskt att ha en extra bag in Box gömd nånstans så det inte syns hur mycket som går åt.
Citera
2016-06-19, 12:24
Medlem
ABCD1s avatar
Nu sänder Familjen Book live på Periscope inför sin stooooora resa.
De ska nämligen bli hämtade av TAXI och... ta da daaaa få åka PRIVATPLAN till Frankrike!!!!
Sug på den ni!

Det är väl endast storstjärnor och andra celebriteter som Tunnan som får åka PRIVAAAATPLAN till Fångarna på fortet!

Har varit ett jäkla tuggande på ungarnas Periscope nu om att TAXIN hämtar och att de ska åka PRIVATPLAN.
För övrigt drar båda döttrarna i håret precis som mamman och sonen är lika osäker han vilket gör att han lägger på sig en taskig kaxig attityd som verkligen är oattraktiv till max.
De tre ungarna har planerat klädval och provat kläder ett antal gånger vad de ska resa i och hur de ska vara sminkande redan långt innan för att ALLT ska vara perfekt.

Tunnan har verkligen fostrat sina barn i sin egen anda tyvärr. De är lika skadade som sin mor.

De tycker tydligen att detta med att två ur Familjen Book ska delta i ett tv program är en världsnyhet som bör uppmärksammas de lux. Yngsta dottern säger flera gånger:
-Jag skulle varit med...

Ja, jag vet, jag själv måste skaffa ett liv och inte sitta och reta upp mig på denna dysfunktionella familj som jag just nu gör... ja jag vet men är så faschinerad över hur störda en hel familj kan vara så jag bara måste följa och se hur sjuka deras värld är.
Senast redigerad av ABCD1 2016-06-19 kl. 12:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in