Nu sänder Familjen Book live på Periscope inför sin stooooora resa.
De ska nämligen bli hämtade av TAXI och... ta da daaaa få åka PRIVATPLAN till Frankrike!!!!
Sug på den ni!
Det är väl endast storstjärnor och andra celebriteter som Tunnan som får åka PRIVAAAATPLAN till Fångarna på fortet!
Har varit ett jäkla tuggande på ungarnas Periscope nu om att TAXIN hämtar och att de ska åka PRIVATPLAN.
För övrigt drar båda döttrarna i håret precis som mamman och sonen är lika osäker han vilket gör att han lägger på sig en taskig kaxig attityd som verkligen är oattraktiv till max.
De tre ungarna har planerat klädval och provat kläder ett antal gånger vad de ska resa i och hur de ska vara sminkande redan långt innan för att ALLT ska vara perfekt.
Tunnan har verkligen fostrat sina barn i sin egen anda tyvärr. De är lika skadade som sin mor.
De tycker tydligen att detta med att två ur Familjen Book ska delta i ett tv program är en världsnyhet som bör uppmärksammas de lux. Yngsta dottern säger flera gånger:
-Jag skulle varit med...
Ja, jag vet, jag själv måste skaffa ett liv och inte sitta och reta upp mig på denna dysfunktionella familj som jag just nu gör... ja jag vet men är så faschinerad över hur störda en hel familj kan vara så jag bara måste följa och se hur sjuka deras värld är.