2017-08-10, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Oj nu har Anna druckit igen, nu ska det hotas. Vi ska minsann passa oss. Kan inte TV4 bara tvinga henne att ta timeout

hon sitter snart på ikea o äter julbord med Malou o berättar om alla hemska vidriga människor som kränkt henne för de trott på att det är samt att hennes son dömts för våldtäkt
Citera
2017-08-11, 00:07
Medlem
Kattungemammans avatar
Fascinerande att lägga upp en tyst film och att man är på kyrkogården... Man kunde ju önska att hon gick och funderade över det senaste året.
I det arga svar jag fick från Anna stod det ju att jag (karinannsson) var trångsynt, det är kul när det kommer från någon som blockar varenda en som säger emot!
Citera
2017-08-11, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattungemamman
Fascinerande att lägga upp en tyst film och att man är på kyrkogården... Man kunde ju önska att hon gick och funderade över det senaste året.
I det arga svar jag fick från Anna stod det ju att jag (karinannsson) var trångsynt, det är kul när det kommer från någon som blockar varenda en som säger emot!

Och Anna är ALLTID missförstådd
Citera
2017-08-11, 00:14
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattungemamman
Skulle hon kanske hälsa på mamma Marita?
Hur kan hon vara ensam som har väldens bästa familj och är älskad av alla utom några få elaka troll?

Svår kombination att leva för uppmärksamhet men samtidigt inte kunna hantera den.
Lite läskig film, man får hoppas att hon inte hänger sig där på kyrkogården.
Citera
2017-08-11, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Skulle hon kanske hälsa på mamma Marita?
Hur kan hon vara ensam som har väldens bästa familj och är älskad av alla utom några få elaka troll?

Svår kombination att leva för uppmärksamhet men samtidigt inte kunna hantera den.

Ja läskig film men med tanke på all drama runt henne genom åren så känns det lite som just ett medvetet drama...
Citera
2017-08-11, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Ja läskig film men med tanke på all drama runt henne genom åren så känns det lite som just ett medvetet drama...

Den efterblivna Booken har ju enbart lagt upp denna filmen för att få alla sina förståndshandikappade följare att skicka en massa "styrkekramar".
Hon är en falsk äcklig psykopat.
Citera
2017-08-11, 00:50
Medlem
Kattungemammans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Hon skulle aldrig hänga sig, då missar hon ju allt det goda som hon tror att andra kändisar skulle säga om henne.
Citera
2017-08-11, 00:57
Medlem
Kattungemammans avatar
Hon gråter för att det är tungt med viktminskningen... Perspektiv, bitte! Förhoppningsvis har det med sonen äntligen slagit ner. Det borde ju vara något lite jobbigare, kan man tycka.
Citera
2017-08-11, 01:13
Medlem
Om ett år kommer hon sitta och beskylla biggest loser för att ha gett henne anorexi eller så har hon gått upp allt igen och lite till när hon tröstäter. Hon är precis en sån person som inte ska delta i ett sånt krävande program. Hon har inte psyke för det.
Senast redigerad av divadnil 2017-08-11 kl. 01:19.
Citera
2017-08-11, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
När var hon stark? Tycker hon har varit svag som inte kunnat hantera situationen alls.
Anna är alltid stark blir bara lite ledsen ibland när TV kameran är på.
Citera
2017-08-11, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Anna är en stor parasit, hon har enorma skulder hos fogden. Skadeståndet till flickan kommer brottsoffermyndigheten betala ut och det är vi skattebetalare och sedan får Myndigheten gå via kronofogden för att få tillbaka pengarna av Anna.

Anna har 8 mål i Solna tingsrätt. Hur mycket har inte det kostat oss skattebetalare. Hur mycket kostar inte narkos/kirurg/ sköterskor/ vårddygn och efterkontroller för hennes 5 operationer. Hennes abort var inte gratis, operationen när magen sprack, förminskning av magsäck, fettsugning av armar och lår osv.
Vi pratar om att hon kostat oss miljontals med kronor.

Mullenö fråga vilka källor som finns över Anna Books skulder. Hon blir säkert jätteglad över att du provocerar fram ett utdrag från skattemyndigheten. Hon betalar inte ens kostnader för sina barn utan att de hamnar hos fogden. Snälla be mig om källor. Jag vill gärna höra Annas vrål över hur Mullenö krävde källor.

Vilka åtta mål är det?
Citera
2017-08-11, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wellwellwell
Helt sinnessjukt ju. Lögnaktig och opålitlig är bara förnamnet. Att håna fattiga när man själv sitter hos kronofogden och får tigga om ett nytt kök av arga snickaren. Det är så man häpnar.

Vad är nästa steg? Att börja racka ner på överviktiga och säga att det bara är lathet och att man kan om man bara vill. Det skulle inte förvåna mig särskilt mycket om hon blir så styv i korken av sin egen viktnedgång att hon gör det. Som hon sen i vanlig ordning får äta upp när hon gått upp alla tappade kilon igen (vilket nog bara är en tidsfråga). Men då handlar det förstås inte om lathet utan någon ny okänd sjukdom som hon är den enda i världen som lider av.

Hon verkar ju ljuga om precis allt. Som den där gången hon på ut bilder på restaurangmat och påstod att hon lagat själv. Skäms hon inte? Vad säger hennes vänner om att hon ständigt slirar på sanningen. Eller har hon inga riktiga vänner förutom låtsasvännerna på Instagram. Men en vän som Anna behöver man inga fiender.
Nu är det väl så att Anna är en fet hemmafru utan inkomst som gör allt för att dra in lite pengar genom pressen. Tv bolagen tar med henne för att folk ska få ett gott skratt, lika dant är det med Ullaredsgrejen rena rama lyteskomedien fast på riktigt. Sorgligt att TV bolagen utnyttjar dessa svaga människor för att vi ska skratta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in