2017-07-12, 19:23
Medlem
StigAllans avatar
Hur många av er var medvetna om hur sprit fungerar i en trettonårings kropp när ni var i den åldern?
Min alkoholdebut var vid den tidpunkten av mitt liv och inte fan visste jag hur spriten skulle fungera på mig!
Den som tar skulden ut på den våldtagna tjejen ska fan bara hålla käften!
Citera
2017-07-12, 21:10
Medlem
Slednecks avatar
Strunt i Antonio ta det i Abk.
När blev Anna våldtagen? Ingen som vet?
Citera
2017-07-12, 21:26
Medlem
Blir tjatigt med två nästan likadana trådar nu. Jag vill höra skvaller om fru Tok och herr Bock.
Citera
2017-07-12, 21:48
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sledneck
Strunt i Antonio ta det i Abk.
När blev Anna våldtagen? Ingen som vet?

Det är ju en lögn som allt annat.
Mitt i alltihopa försökte hon få skribenterna att tycka synd om henne istället för att det är alltid mest synd om Anna.

Sen att hon kallar sin son för minderårig i samma sammanhang som den våldtagna flickan får mig att vilja spy, vad är hon isåfall som inte ens är byxmyndig eller könsmogen, superminderårig.

Nu kommer hon även starta ett drev mot vittnena för att få dom att ändra sig. Att det kallas övergrepp i rättssak bekommer henne inte.

Och Trynet "marknadschefen" Felicia är lika puckad, ful, och lättlurad som vanligt.
Citera
2017-07-12, 22:37
Medlem
Vore intressant att veta om dom har ett hemmapris också i kändisprogrammet BL i höst? Normalt är det 100.000 till den som gått ner mest efter att blivit utröstad. Hon ser helt utmärglad ut när hon filmat sig själv på gymmet och det är så långt ifrån den tjusiga bilden i bilen som man kan komma. Knappast någon rosenhy där och ögonen ser ut att hålla på och ramla ur skallen. Mycket spännande höst som väntar att se henne ta kommandot och förmodligen göra sig osams med samtliga deltagare.

Frågan är också om tandläkaren har fettsugning på sin praktik? Book har redogjort för sina fans att hon inte är färdig än och att renoveringen fortsätter. Vad finns det mer kvar än analblekning och piercing i framstjärten?
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-07-12 kl. 22:46.
Citera
2017-07-12, 23:02
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Vore intressant att veta om dom har ett hemmapris också i kändisprogrammet BL i höst? Normalt är det 100.000 till den som gått ner mest efter att blivit utröstad. Hon ser helt utmärglad ut när hon filmat sig själv på gymmet och det är så långt ifrån den tjusiga bilden i bilen som man kan komma. Knappast någon rosenhy där och ögonen ser ut att hålla på och ramla ur skallen. Mycket spännande höst som väntar att se henne ta kommandot och förmodligen göra sig osams med samtliga deltagare.

Frågan är också om tandläkaren har fettsugning på sin praktik? Book har redogjort för sina fans att hon inte är färdig än och att renoveringen fortsätter. Vad finns det mer kvar än analblekning och piercing i framstjärten?
När det är kändisar i lekprogram brukar de väl aldrig få pengarna själva när de vinner? Brukar väl vara att de får donera en summa till valfri välgörenhet. Fast hon kanske startar en Free Antonio-fond till det
Citera
2017-07-12, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiffelMona
När det är kändisar i lekprogram brukar de väl aldrig få pengarna själva när de vinner? Brukar väl vara att de får donera en summa till valfri välgörenhet. Fast hon kanske startar en Free Antonio-fond till det
Ja, så brukar det ju vara. I det här fallet kan det vara att hon är så förbannad på alla dom andra och vill komma som ett skelett till finalen för att visa upp sig och knäppa dom på näsan?. En narcissist ger sig aldrig och att hon är dålig förlorare är allmänt känt. Vilken organisation hon skulle ge priset är också intressant om så är fallet?
Citera
2017-07-12, 23:51
Medlem
Den människan har ingen känsla för begränsningar. Sorgligt... Hon vinner hellre biggest loser vip och slutar som anorexiafall än kommer 2:a och vinner livet tillbaka med en hälsosam livsstil. Hon sätter sin målvikt före sitt barns våldtäktsdom. Hon inser verkligen inte vad han gjort flickan och hur hela hennes liv och även Antonios liv är förstört... Det är något psykiskt fel på henne helt klart.
Citera
2017-07-13, 00:56
Medlem
Dags att gå och lägga sig och jag är fortfarande upprörd. Hur är det ens möjligt att 2017 i ett upplyst och demokratiskt västland behöva uppleva att en kändis sitter på sociala media och ägnar sig åt att skylla en våldtäkt på det utsatta barnet, med stöd av sina tant-fans, som de upprörda unga tjejerna så riktigt kallar dem. Det här är inte ett drev mot Anna Book, som utsätts för "näthat". Det här är rättmätig vrede.

I Sverige idag har gruppvåldtäkter blivit normaliserat, det är fruktansvärt. Helt fruktansvärt. Men jag har hittills levt lyckligt omedveten om att detta är sanktionerat av VUXNA MÄNNISKOR som Anna Book och hennes tant-fans. Inget raderade och blockerande i världen kan ta bort vad som har sagts... ...allt skyfflande av skuld från en dömd gärningsman till ett 13-årigt brottsoffer. Det går inte ens att göra en pudel trovärdigt ut ur den här soppan. Det är sorgligt, oerhört sorgligt.
Senast redigerad av Loqita 2017-07-13 kl. 01:00.
Citera
2017-07-13, 01:07
Medlem
MoaLjungs avatar
Anna borde egentligen varit politiker. Hon har ju både utseendet och personlighetstypen.
Citera
2017-07-13, 07:30
Medlem
Photoshoppeds avatar
https://www.instagram.com/p/BWdGq97h...danobook&hl=sv

Anna solar sina glänsande ben. Återigen förundras jag över hennes konstiga tår. Hur kan hon ens gå med de där fötterna? (OBS! Inget klick på länken om ni sitter och äter frukost)
Citera
2017-07-13, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
https://www.instagram.com/p/BWdGq97h...danobook&hl=sv

Anna solar sina glänsande ben. Återigen förundras jag över hennes konstiga tår. Hur kan hon ens gå med de där fötterna? (OBS! Inget klick på länken om ni sitter och äter frukost)

Tycker de påminner om tassarna på nåt djur, ser inte ut som människofötter. Huga! Igår gick hon ju en mil i flip-flops så de måste fungera bra i alla fall. Hon fortsätter med sina lögner, sjuk människa det där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in