2018-02-06, 16:55
Medlem
Frammes avatar
Jag tror inte heller hon är ren, både med det ena och det andra.
Citera
2018-02-06, 17:00
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Har Anna samma nagellack på händerna som på tårna?
Citera
2018-02-06, 17:20
Bannlyst
Angående Annas köpta följare:

Vet vi med säkerhet att många följare är köpta? Liksom er tror jag näppeligen att hennes följarantal återspeglar verkligheten.

Kanske finns det någon jäkel med mycket tid som vill räkna ut hennes Likes-to-Followers ratio? Med det skulle vi kanske vara ett steg närmare frågan hur många som verkligen bryr sig om hennes Instagramkonto.
Här finns instruktioner.
Citera
2018-02-06, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Är nog rätt säker på att hon blockade dig pga PARANOIA över att du är en som "läcker" känslig information.

Testa tryck "följ", står det "begärt" så har hon inte blockat dig..däremot om den blippar tillbaks knappen till "följ" igen så är du blockad

Den blippade tillbaka till följ fortare än Anna börjar gråta!
Citera
2018-02-06, 17:41
Medlem
Frammes avatar
Dom som bryr sej om henne i annat syfte än att kolla på en pajas kan inte vara många. Alla dessa likes är bara bluff. Hon var aldrig någon stjärna trots ABC. Så jävla pinsam var hon redan då. Vanligt folk skrattade ofta åt henne och gjorde parodier på ladyn. Som vanligt var det media som förstorade upp det hela. Hur gick det sen efter ladyns succe´. Ja det har många av oss sett. Snart smyger hon på bakgatorna när hon ska till sina viktiga uppdrag eller så har hon polisen i häcken.
Citera
2018-02-06, 17:45
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shpdv
Den blippade tillbaka till följ fortare än Anna börjar gråta!

Du är inte ensam, vi är många här som blivit blockade. Vi borde starta en stödgrupp för oss blockade offer
Citera
2018-02-06, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Du är inte ensam, vi är många här som blivit blockade. Vi borde starta en stödgrupp för oss blockade offer

Haha! Gör mig inte särskilt mycket, är mest fundersam över varför just nu och vad anledningen var?!
Citera
2018-02-06, 17:47
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Stämmer inte. Har redan förklsrat ovan vsd som sker

Jag är blockad. Och då har jag inte ens möjlighet att trycka på någon följarknapp.
Citera
2018-02-06, 18:26
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Angående Annas köpta följare:

Vet vi med säkerhet att många följare är köpta? Liksom er tror jag näppeligen att hennes följarantal återspeglar verkligheten.

Kanske finns det någon jäkel med mycket tid som vill räkna ut hennes Likes-to-Followers ratio? Med det skulle vi kanske vara ett steg närmare frågan hur många som verkligen bryr sig om hennes Instagramkonto.
Här finns instruktioner.

Hur många följare påstår IG att hon har? Har för mig det var runt 70.000. Det finns inte en chans i hela världen att hon har så många. Vill minnas att hon varit uppe i 100-140 K följare och att hon dag från annan tappat 10.000 Bara det visar ju på att hon inte har äkta följare. Som det mesta annat med Tunnan så är även följarna oäkta. Tror hon kan ha max 5-10.000 äkta.
Citera
2018-02-06, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Hur många följare påstår IG att hon har? Har för mig det var runt 70.000. Det finns inte en chans i hela världen att hon har så många. Vill minnas att hon varit uppe i 100-140 K följare och att hon dag från annan tappat 10.000 Bara det visar ju på att hon inte har äkta följare. Som det mesta annat med Tunnan så är även följarna oäkta. Tror hon kan ha max 5-10.000 äkta.
Menar du AB eller vem är IG?
Citera
2018-02-06, 18:34
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Menar du AB eller vem är IG?
Till och med jag kan gissa att IG är Instagram.
Citera
2018-02-06, 18:36
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Har Anna samma nagellack på händerna som på tårna?
Hennes tår vill vi inte se igen. Någon la upp en bild från senaste spanienresan utan stor varningsflagg. Grisfötter är sexiga i förhållande till Annas tår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in