2017-06-10, 08:14
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manodepressiv
Shit vilket litet matbord hon har!
Kanske proportionerna gör att det ser litet ut, tallrikarna kanske är som familjepizzor?
Citera
2017-06-10, 08:30
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanitaToftby
På IG finns en dukningsbild, naturligtvis hyllad av Wollter. Är det bara jag som stör mig på att knivarna är felvända?
https://minfil.org/T8seL0b1be/Sk_rma...._16.58.10.png

Då vet vi att hon inte ens klarar av att duka ordentligt heller...Att hon klarar av att äta ordentligt vet vi dock...

Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
De mellanlandade väl på Schiphol och kanske även bytte plan för att komma vidare till Sverige så rent tekniskt besökte de Holland, fast bara flygplatsen under någon timme

För Booken räcker det för att ha hunnit uppleva hela landets kultur, träffa inhemska kändisar och njutit av tillvaron. Jag menar har man varit på Landvetter har man upplevt Sverige det vi ju alla...
Citera
2017-06-10, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Då vet vi att hon inte ens klarar av att duka ordentligt heller...Att hon klarar av att äta ordentligt vet vi dock...

För Booken räcker det för att ha hunnit uppleva hela landets kultur, träffa inhemska kändisar och njutit av tillvaron. Jag menar har man varit på Landvetter har man upplevt Sverige det vi ju alla...
Ahaa! Jamen då är jag också vääldigt be-rest isåfall! Har varit i England, Holland, Frankrike, Miami(usa) på mellanlandningar före själva resmålet hahaha!!!
Citera
2017-06-10, 10:53
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Kanske proportionerna gör att det ser litet ut, tallrikarna kanske är som familjepizzor?

Då menar du alltså att även stolarna skulle vara stora som familjepizzor?
Tja varför inte, är dom anpassade för att Tunnan ska kunna sitta i dom så är det väll högst troligt🙂
Citera
2017-06-10, 10:54
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Är ALDRIG OK att kritisera ett barns utseende,hur tänkte du där?
Kan förstå att man har synpunkter på Anna Book och hennes beteenden i olika sammanhang.då hon har valt att vara en offentlig person,men att skriva att ett barn är fult är helt vedervärdigt.

Håll käft på dig. Så länge hon inte tar avstånd från Tunnan och hennes galenskaper är hon med och således öppen för kritik.
Citera
2017-06-10, 11:06
Medlem
manodepressivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Det är arga snickarens fel. Och det har varit så traumatisk och synd om Anna senaste tiden så hon har inte orkat byta ut det. Så om ca 7-8år har hon kanske samlat kraft för att ta tag i det. Styrkekramar💞💞💞💟💕👍👏

😑🔫

Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny

Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Det där är ju Arga Snickar'ns fel, helt klart! Stackars Anna har ju dukat för sex personer, men bara fått plats med två stolar...Skit också!

#styrkekramar#

Man kan ju undra hur Anders tänkte när han bytte ut Annas gamla fina, normalstora matsalsbord mot det där lilla nattduksbordet. Får ju inte ens plats 22 personer runt det där pinsamma skämtet till bord.

Tallrikarna är nog stora för att Anna ska fortsätta gå ner i vikt då hon faktiskt går upp i vikt när hon äter för lite, så hon behöver lassa på.

Min kollegas svärson fixade ljuset under inspelningen av Biggest loser VIP och har berättat att Anna åt som en sparvunge när hon kom dit.
Citera
2017-06-10, 14:09
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manodepressiv
Man kan ju undra hur Anders tänkte när han bytte ut Annas gamla fina, normalstora matsalsbord mot det där lilla nattduksbordet. Får ju inte ens plats 22 personer runt det där pinsamma skämtet till bord.

Tallrikarna är nog stora för att Anna ska fortsätta gå ner i vikt då hon faktiskt går upp i vikt när hon äter för lite, så hon behöver lassa på.

Min kollegas svärson fixade ljuset under inspelningen av Biggest loser VIP och har berättat att Anna åt som en sparvunge när hon kom dit.

Jag hoppas att hon fortsätter att äta som en sparvunge men tyvärr har hon ett matmissbruk som triggas av de andra i familjen. KBT och annan terapi krävs för att förändra sånt beteende
Att vara utan internet och mobil var åtminstone bra för henne eftersom hon då skärpte sig lite och fokuserade på uppgiften.
Citera
2017-06-10, 14:32
Medlem
ruccolesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Jag hoppas att hon fortsätter att äta som en sparvunge men tyvärr har hon ett matmissbruk som triggas av de andra i familjen. KBT och annan terapi krävs för att förändra sånt beteende
Att vara utan internet och mobil var åtminstone bra för henne eftersom hon då skärpte sig lite och fokuserade på uppgiften.
Tror människor som Anna som varit tjocka hela sitt liv aldrig kommer att bli smala.Spelar ingen roll hur mycket KBT , fettfarmer, , GBP , . det sitter i generna,Kommer ihåg bilder på Felicia när hon var liten , rund som en boll och naturligtvis påverkad av Anna.Ganska fascinerande de två yngsta är såpass smala.
Citera
2017-06-10, 14:43
Medlem
Kongruensbojds avatar
Vilka tänder. Ser ut som en amerikansk propagandaaffisch från kriget i Indokina.
Citera
2017-06-10, 15:43
Medlem
Knullkungens avatar
I senaste Aftonbladet klick berättar Anna om sina skönhetsingrepp.
Citera
2017-06-10, 18:25
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Håll käft på dig. Så länge hon inte tar avstånd från Tunnan och hennes galenskaper är hon med och således öppen för kritik.

Din dumskalle. Hon går i åttan. Hon är ett BARN.
Citera
2017-06-10, 20:48
Medlem
Fortsättningen på historien om tänderna..

https://web.stagram.com/p/BVKB_pgh4Zz
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in